loppuraskaus ja lima

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällövarotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällövarotus

Vieras
Mulla nyt rv 39 ja valkovuoto?? on ollut ihan omituista... tänään kun kävin wc:ssä niin pyyhkiessä tuli reilusti sellasta ihme limaa, ei nyt mikäänm sellanen yhtenäinen löntti mutta sellasta aika "sitkeetä", tuli oikeestaan väritön/valkoinen räkä mieleen (anteeks ällötys, mutta en osaa paremminkaan selittää :D). Ei haissut eikä ollut verta mukana. Eka mietin oisko ollut spermaa mutta kun ei olla just muutamaan päivään seksiä harrastettu ja pesen aina kuitenki jalkovälini päivittäin niin tuskinpa se sitäkään enää on. Voiko johtua esimerkiksi streptokokkibakteerista joka mulla on raskauden aikana todettu olevan tai onkohan joku muu pöpö tai mikä on?

Alkuperäinen kirjoittaja ällövarotus;26489805:
No sekin kyllä kävi mielessä mutta kun ei oo verta tullu yhtään, ja mun käsitys limatulpasta on sellanen kunnon kiinteä ja hytkyvä hyytelö? :D
Mun limatulppa oli just tuollaista "räkää" :D. Ei verta joukossa eikä mitään hyytelöä.

Muistaakseni siis...ekan muksun kohdalla en koko tulppaa havainnut, tokaa synnyttäessä taisin sen synnärillä bongata. Nyt tätä kolmatta odottaessakaan ei oo näkyny (ja laskettu aika meni jo) :)

Mulla valu limatulppa monta päivää, ja ihan samanlaisena, mitä sun kuvailut kuulostaa. Siis sellaista räkämäistä möhnää, eikä verta. Sit kun sen tuleminen loppu, niin seuraavana aamuna meni vedet ja vauva synty. :)

Yhteistyössä