Loppuraskaus ja kyykyssä oleminen - supistelut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko lapselle vaaraa jos joutuu kyykkimään paljon ja ottaa mahaan?
Siis tuntuuko se vain äidistä pahalle vai kärsiikö lapsi vaikka happivajeesta silloin tms?
Oon joutunu siivoilee kissan oksennuksia ja kaatuneita mehuja turhan usein lyhyellä ajalla ja vatsaan ottaa heti kun kyykkii ja pakko huilia aina niiden päälle.

Mulla teki kerran ilkeetä kun nopeesti kyykistyin; nyt oon tehnyt niin että laskeudun hitaasti jalta levällään, kuin kuselle menisin. Ei tunnu enää missään. niin ja jos en ole asiasta aikaisemmin jo maininnut :) niin laskettu aika on jo mennyt ja napero senkun jumittaa massussa.

Viime raskauksissa kyykistely ei mitenkään supistuksia lisännyt. Mutta kyykkyyn en pystynyt menemään, alkoi painamaan niin järjettömästi jalkovälissä :whistle: sama juttu tässä raskaudessa, ei pysty ollenkaan kyykistelemään. Jos esim. niitä kaatuneita mehuja jne. pitää siivoilla, menen kontilleni. Ei normaali liikkuminen aiheuta happivajetta.

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Viime raskauksissa kyykistely ei mitenkään supistuksia lisännyt. Mutta kyykkyyn en pystynyt menemään, alkoi painamaan niin järjettömästi jalkovälissä :whistle: sama juttu tässä raskaudessa, ei pysty ollenkaan kyykistelemään. Jos esim. niitä kaatuneita mehuja jne. pitää siivoilla, menen kontilleni. Ei normaali liikkuminen aiheuta happivajetta.

Juu, yritänkin vaihtaa asentoa kyykystä kontalleen jne. mutta ottaa mahaan - se ikäänkuin puristuu lyttyyn ja sitten tekee hetken aikaa kipeetä kävellä, olla pystyasennossa. Ajattelin vain voiko se aiheuttaa supisteluja jos vielä pitää paljonkin kyykkiä...

Mulla viikkoja 37 ja just kyykein tuolla puutarhassa kovin. ja alko supistelee....Mutta ei musta oo vaaraa vauvalle, viime raskaudessa jopa ihan viimeisilläni koitin avata lantiota "intiaanikyykyllä" minkä ohjeen luin jostain synnytyskirjasta.

Yhteistyössä