Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Korkataanpa tämä pino eli tässä Öttiäisen yksiö rv 22+1:



Ja täällähän näkyi muutama loppumetrien masu maaliskuisista, joista itse tipahdin elokuussa. Mutta nyt siis tämän vuoden elokuussa meidän kolmas vauveli toivottavasti tänne maailmaan saapuu! :heart:

Blanco + Öttiäinen 22+1
 


rv 38 menossa :)

Maha on jo jonkun aikaa ollut todella alhaalla ja sen tuntee kyllä nivusissa ja häpyluun takana, huhh miten kipeät paikat on! Supistuksiakin on reippaasti pitkin päivää 4min-30min vaihtelevin välein, pelkkiä kiristäviä ja hieman kivuliaitakin.
Kohdunsuu oli pe 2:lle sormelle auki ja kanavaa 2cm.
Toivottavasti syntyis pian! :)
 
pörröpää ihana puikula toi sun masu :D hassu ku muuten oot ihan hoikka mut sit on vaan toi maha :)

neiti-81 onks sulla monta lasta ja kumpia? mulla nyt kolmas tulossa ja maha roikkuu tosi alhaalla, jo jonku aikaa. neuvolassa sano et johtuu siitä ku kolmas jo tulossa ni kohtu sen verran venyny et sen takia roikkuu. onks sulla pojasta/pojista ollu ylempänä?

jessi ja pikkuj 30+4
 
Korkataanpa tämäkin palsta. Rv 24+4 ja kolmatta odottelen.



En mä vaan osaa sanoa mahan muodon perusteella, kumpi olisi tulossa. Jos aiempiin odotuksiin verrataan, niin edellinen, josta syntyi poika, oli ihan selkeä pallon muotoinen maha. Esikoistyttöä odottaessa leveyttä tuli lisää ja masu oli aika alhaalla. Tässä odotuksessa välillä tuntuu, että tyttö tuolta olisi tulossa, kun oon niin selvästi leveentynyt. Mutta kumpi vaan tulee, saa hän paljon rakkautta :heart::heart::heart:
 
JESSI75, mulla siis 2 lasta (tyttöjä molemmat) ja maha roikkunut aina alhaalla. tosin, runkoa on 182cm, joten maha kai senkin takia ollut aina alhaalla (?) en tiedä. Lisäksi maha oli tosi leveä, toki kuopus oli poikittain vielä vkolla 35 :D
Nyt olis kolmonen täälläkin tulossa, mahasta en osaa viel sanoa :D jotenkin poika fiilis, mut en osaa kuvitella että mahasta vois poika tulla :D niin tyttöihi tottunu :D

T:Neiti+Kihuli 13+1
 
pörröpää ihana puikula toi sun masu :D hassu ku muuten oot ihan hoikka mut sit on vaan toi maha :)

neiti-81 onks sulla monta lasta ja kumpia? mulla nyt kolmas tulossa ja maha roikkuu tosi alhaalla, jo jonku aikaa. neuvolassa sano et johtuu siitä ku kolmas jo tulossa ni kohtu sen verran venyny et sen takia roikkuu. onks sulla pojasta/pojista ollu ylempänä?

jessi ja pikkuj 30+4
No juu puikula tosiaan, tututkin kauhistelee kun maha on jo niiiin iso (116cm ympärys), ja pituutta mulla sit taas vain 164cm. :) Kyllä multa tota reittäkin löytyy, se on vaan sivuilla niin ei tässä niin näy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pörröpää;23563377:
No juu puikula tosiaan, tututkin kauhistelee kun maha on jo niiiin iso (116cm ympärys), ja pituutta mulla sit taas vain 164cm. :) Kyllä multa tota reittäkin löytyy, se on vaan sivuilla niin ei tässä niin näy :D
Mulla masunympärys 108cm ja viikkoja 31+2, pituutta kylläkin vain 154cm. :D Kuva tossa ylempänä.
 
neiti-81 mä oon 178cm eikä edelliset oo tällee roikkunu, voi ku ois tyttö merkki :p mulla siis 2 poikaa ja todella vahva poikaolo koska en kans osaa aatella et tyttö tulis ku noi pojat vallassa :D

pörröpää kuvat on joskus armollisia :whistle: :D mulla kans reittä löytyy ja sellua mut kuvissa ei pahemmin näy, kait?

mulla mahanympärys 111cm ja vkoja se 30+4 :whistle:
 
Eka kuva tähän pinoon:) Tyttömasu, Rv 21+0 ja toinen tulossa:heart: Esikoinen on poika ja mahan muoto tässä raskaudessa paljon leveämpi ja pyöreämpi, pojasta oli semmonen suippo pallukka alhaalla :D



eveliina ja tiitiäinen 21+2 :heart:
 

Yhteistyössä