Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Ihania massuja kaikilla taas :heart: :heart:
Mie tulin vaan laittaa nyt ultrakuvaa,tuli eilen käytyä osastolla verenvuodon takia.Mutta todettiinkin että tää likka on auki 1,5cm :D
Tälläistä prinsessaa miun masussa.Pahoittelen kuvan laatua.Ja kamera väärentää aika lailla.Toivottavasti saatte selkoa. :)

Sannya ja Nuppu 36+6 :heart:

Oikein ihanaa odotusaikaa kaikille :flower:

Suzyanne

38+1

Laitetaanpa nyt tännekin kuva, kun näitä tosiaan on näköjään kaksi ketjua täällä, ja huomasin että tähän ketjuun olen suurimman osan aiemmista kuvistani laittanut.

Vivid
Tervehdys kaikille! Astun nyt ensimmäistä kertaa tälle puolelle :wave: Odottelen ensimmäistä lastani ja maha on vielä aika maltillisen kokoinen, sillä kohtu on vahvasti taaksepäin kallistuneena. Mutta pikkuhiljaa...kyllä se ehtii vielä kasvaa, ainakin jos teidän muiden masuihin on uskomista. Valtavia masuja tällä puolella :p

Kuvassa Vivid ja Hippu 21+5

Vivid
vilmav2 Joo mä oon kanssa monesti miehelle puhunut, että tätä pullukkamahaa pitää ihan normaalina, vaikka onhan se alkutilanteeseen nähden hurjasti kasvanut. Mutta siinä on just se, kun sitä kattelee joka päivä. Mä oon nyt viikottain ottanut kuvia ja ne on kyllä kullan arvoisia, kun haluu jälkikäteen katella ja miettiä raskautta.

Yhteistyössä