Loppuiko Frasier????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainut koukuttajani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ehei se loppu johonki puoleen väliin. tosi tyhmää et joka kanavalla pitää alottaa kaikki sarjat alusta eikä voi näyttää loppuun.

mut kaikki frasierit voi kattoo netistä. http://www.tv-links.cc ja sieltä shows ja frasier :) en tiiä tosin onko tuota sivustoa enää ku se välillä suljetaan ja avataan sitte eri osoitteessa. tää kone ei oo päästäny mua jostain syystä sinne pitkiin aikoihin. mut kokeile :)

Alkuperäinen kirjoittaja ainut koukuttajani:
Siis viimeviikko jäi näkemättä ja nyt ne jaksot ajkaakin alusta... Mitä tapahtui? Loppuuko se siihen yhdeksänteen tuotantokauteen kokonaan????

Mitä nyt tuolta Nelosen sivulta ymmärsin, niin tuo tuotankokausi jatkuu elokuun lopussa ja siihen asti tulee Frasieria taas ihan alusta.

Mulle kans meinas tulla hätä käteen kun nauhotan aina sunnuntain Frasier-iltapäivän ja nyt kun aloin kattomaan niin alusta alko koko sarja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Frasier-fani:
Ostakaapa koko Frasier-sarja vaikka cdon.comista, niin ei tarvitse elellä Nelosen oikkujen mukaan :)

Juu, no kaikilla ei ehkä ole varaa.. :whistle: Ja jos riittää yhden kerran katsoa, niin turhaa kuluttaa rahaa vaikka sitä olisikin.

Muoks. :D Juu, ei oo mulla ainakaan varaa, discshopissa maksaa yli 200? kaikki tuotantokaudet.. :D

Yhteistyössä