loppuhuipennus viime viikolla kertomaani naapurit ja ylinopeus

eilen oli sit ratsia ollut tossa sillan takana, koska postilaatikossamme oli lappu: kiitos sitten viimeisestä, tää muistetaan, kortti meni, onko nyt hyvä mieli ja allekirjoituksena naapuri. en tiiä kummalta meni sitten, koska molemmat on kaahausta tässä tiellä harjoittaneet.

pohjantähdenalla
Mäkin sain poliisit eilen perääni,kun olin tulossa kotiin.. seurasivat vain et minne ajan autoni ja kun näkivät et tulin lasten kanssa autosta pihalle lähtivät sitten poispäin,olin ilmeisesti erittäin epäilyttävä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Hyvä jos meni, ehkä hillitsee toisenkin kaasujalkaa. Tänne ei olla saatu tutkaa vaikka on sanottu ja moni kaahaa tiellä jossa liikkuu paljon lapsia.
täällä on ollut joku tehovalvonta viikko, lieko koko suomessa en tiedä, kahtena aamuna jouduin puhaltamaan tuolla tiellä lapsia viedessä, ei ollut promilleja :xmas: . ja myös mun molemmat pojat jotka kulkiee tuolla amiksessa toinen autolla ja toinen kevarilla oli joutunut puhaltaan. ja mun ystävä joka kuljettaa kanssani näitä lapsia oli joutunut iltapäivällä toissapäivänä nopeusvalvontaan.

Yhteistyössä