K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä olen ollut näiden reitittimien perusteella välillä KuopiossakinAlkuperäinen kirjoittaja Helekutti:No eipä nää netin IP-jäljittimet ole ikinä osanneet sijoittaa mua edes oikeaan kaupunkiinSaatika että niillä saisi mitään selville. Niillä saa selville palveluntarjoajan, ei muuta. Mutta ne mahdollistaa hyökkäyksen sun koneelle jos et oo varuillas ja hyvin suojautunu.
Mulla menee about 10 sekuntia, kun saan ip:ni vaihdettua. Jos siis haluan vaihtaa.Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Tottakai, jos teillä on ADSL tms. niin silloin ip vaihtuu, ja voi tulla mikä kaupunki tahansa. MUTTA KAIKILLA EI NÄIN OLE. Esim. mulla oli vielä puoli vuotta sitten staattinen ip. Ja nytkin on rappukohtainen ip. Ja kuuluupa vielä vuokraankin.
Eli jos et tiedä mikä ip on, et todennäköisesti tiedä onko sinulla se vaihtuva vai pysyvä -> et tiedä saako siitä sun osoitetta, työpaikkaa jne. selville.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsä:
Koneen tunnistetieto (jonkinlainen 'osoite') verkossa.
Silloin näkyisi, jos kirjottaa mustana ja harmaana, niin molemmissa samat IP:t.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lopettaisin, tästä syystä
http://whatismyipaddress.com/
Asun niin pienessä kylässä, että IP ei juuri vaihdu.
Mutta toi on sun oma valintasi kuitenkin. Jos haluaisit, voisit hankkia toisenlaisenkin nettiyhteyden. Meidän taloyhtiössä on kyllä joku verkko, mutta mulla on siitä huolimatta ihan omani.Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Tottakai, jos teillä on ADSL tms. niin silloin ip vaihtuu, ja voi tulla mikä kaupunki tahansa. MUTTA KAIKILLA EI NÄIN OLE. Esim. mulla oli vielä puoli vuotta sitten staattinen ip. Ja nytkin on rappukohtainen ip. Ja kuuluupa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsä:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:en lopettaisi, en mä täällä puhu mitää sellasta mitä kaverit ei ymmärtäis tai naapurit ym ei sais tietää.
http://whatismyipaddress.com/ tää linkki oli mielenkiintoinen, sijoitti minut oikeaan kaupunkiin mutta keskustaan, asun noin 7-9km:n päässä.... ei kauas heittänyt siis. mut ton perusteella ei kyllä kukaan mua pääsis tunnistamaan. omien jupinoiden perusteella sen sijaan enemmänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:en lopettaisi, en mä täällä puhu mitää sellasta mitä kaverit ei ymmärtäis tai naapurit ym ei sais tietää.
http://whatismyipaddress.com/ tää linkki oli mielenkiintoinen, sijoitti minut oikeaan kaupunkiin mutta keskustaan, asun noin 7-9km:n päässä.... ei kauas heittänyt siis. mut ton perusteella ei kyllä kukaan mua pääsis tunnistamaan. omien jupinoiden perusteella sen sijaan enemmänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja uskaltaako kokeilla?:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:en lopettaisi, en mä täällä puhu mitää sellasta mitä kaverit ei ymmärtäis tai naapurit ym ei sais tietää.
Uskaltaakohan tota linkkiä kokeilla ettei tule joku pöpö koneeseen. Ja mulla on molluka joten mitenhän se vaikuttaa tohon ip:seen kun mä voin olla missä vaan kun nettiä käytän ....
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En. Miksi lopettaisin? Ja ip:tähän voi vaihtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mutta toi on sun oma valintasi kuitenkin. Jos haluaisit, voisit hankkia toisenlaisenkin nettiyhteyden. Meidän taloyhtiössä on kyllä joku verkko, mutta mulla on siitä huolimatta ihan omani.Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Tottakai, jos teillä on ADSL tms. niin silloin ip vaihtuu, ja voi tulla mikä kaupunki tahansa. MUTTA KAIKILLA EI NÄIN OLE. Esim. mulla oli vielä puoli vuotta sitten staattinen ip. Ja nytkin on rappukohtainen ip. Ja kuuluupa vuokraankin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita: