Lopetin sitten astianpesukoneen käytön...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hihhuli

Vieras
olen jo aijemmin lukenut jostain,että astioihin jää kamalasti as.koneaineen jämiä...No,nyt tuttu sit kertoi ,et kun patologit tekevät ruumiinavauksen,niin kuulemma sisuskaluista näkee kuka pesee koneella astiat...
Kertokaa,onko muita tällaisia asioita,mistä olette lukeneet tai kuulleet,että mitä ne vaikuttaa kropassa...kohtahan mä sit olen vuodelta ennen pärevaloa,kun lopetan kaiken joka helpottaa arkea :)

Black Dahlia : tuo oli hyvä :) :) :) mulla on varmaan jo kiiltosisukset... juu,tää,on mun päätös...oli urbaania tai ei... :) ihan kiva muuten vuosien jälkeen lilluttaa käsiä tiskivedessä... sen verran myönnän teille,et kattilat pesen koneessa...sitä hommaa inhoan :)

Alkuperäinen kirjoittaja hihhuli:
olen jo aijemmin lukenut jostain,että astioihin jää kamalasti as.koneaineen jämiä...No,nyt tuttu sit kertoi ,et kun patologit tekevät ruumiinavauksen,niin kuulemma sisuskaluista näkee kuka pesee koneella astiat...
Kertokaa,onko muita tällaisia asioita,mistä olette lukeneet tai kuulleet,että mitä ne vaikuttaa kropassa...kohtahan mä sit olen vuodelta ennen pärevaloa,kun lopetan kaiken joka helpottaa arkea :)

heh, tuo on toiaankin ihan puppua!

Jossainhan oli sekin, että hiuksista näkyy, kellä on astianpesukone ja kellä ei, kun fairi imeytyy käsiin tai jotain.
No, fairyhan testataan eläinkokeilla ja astianpesuainetta jota käytän niin ei. Valinta on helppo :D
No okei, oon laiska tiskaamaan.

Meidänkin kylällä aikanaan kulki tuo legenda ja lähin patologi joka äidin tuttu niin tunsi sen myös. Oli mummut kylällä ihan paniikissa kyselleen lääkäreiltä uskaltaako enää koneella pestä.

Yhteistyössä