Lopetin imetyksen ja taas naama kukkii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynytnaamaansa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynytnaamaansa

Vieras
Mikä ihme siinä on, että ikinä murrosiässä ei yhden yhtä näppyä naamaan tullut vaan heti kun täytti 25 v alkoi leuka kukkimaan. E-pillerit auttoivat tuolloin pitämään näpyt poissa, mut nyt en enää pillereitä syö. Imetyksen lopetin pari kuukautta sitten ja melkeinpä heti taas alkoi leuka kukkimaan. Miten ihmeessä näistä näpyistä pääsee eroon? Muutama vuosi sitten söin ihotautilääkärin määräämiä lääkkeitä, mutta eikö todellakaan ole mitään muuta keinoja? Haluttais vielä lisää lapsia, joten en tahtoisi "turhaankaan" kovia lääkkeitä syödä. Ikääkin on pian 35 v ja naama on kuin 15-kesäisellä

täällä kohtalontoveri, tosin mulla oli akne ja vahvat lääkkeet siihen teininä. e-pillereillä ennen lapsia naama oli hyvä ja raskaus sekä imetys tekivät hyvää iholle. Nyt leuka on taas ihan pateilla. Olen yrittänyt löytää apua ruokavaliosta ja parin viikon kokeilun tuloksena naama on parempi, nytkin kuukautiset ja ei ole sellasia isoja finnejä tullut kuin aiemmin. Eli sokeri ja viljat pois/hyvin vähiin. Myös sinkkitabletit purkista aloitin samaan aikaan. Kasvojen pesu oliiviöljyllä ja suolalla (googlaa). Alkutulokset on ainakin lupaavia vaikka ei vaiva vielä kokonaan ole poissa. Niin ja vauvojen sinkkivoidetta kasvoihin finnien päälle. Ei joka ilta kun tukkii sitten taas huokosia mutta parina iltana viikossa vaikka naamiona. Tässä mulla toimivia keinoja, lisää kaipaan myös itsekin. :)

Yhteistyössä