Lontoosta tietävät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isosisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isosisko

Vieras
Sisko on lähdössä syksyllä käymään Lontoossa ja hänellä on synttärit vähän ennen tuota reissua. Ajattelimme et järjestetään jokin yllätys sinne reissuun.
Ongelmana vain se ettei itellä mitään tietoa mitä siellä vois tehdä tai missä kannattais käydä. Eli ideoita ottaisin vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Sen vieressä on planetaario. http://www.rialtoplus.com/rialtoplus/ConsumerControlServlet/welcome/selectCategory?webId=VisitLondon

Kiitos. Paljonko on 1 punta euroina? Pitää viel varmsitella tuota siskon alkuperäistä ohjelmaa et mitä siihen kuuluu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isosisko:
Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
VAHAKABINETTI ehdottomasti!!! B)

ite kyl oletan et ovat jo suunnitelleet tuolla kabinetissa käyntiä muutenkin. Eli sais ehkä jotain muuta miettiä mikä yllättäis sit kuitenkin.

Vahakabinetti on muuten ihan järkyn hintainen, jätettiin se itse juuri väliin. Olen käynyt siellä kerran 15 vuotta sitten ja se saa riittää. Jos en ihan väärin muista, liput maksoivat melkein 40 puntaa eli 55 euroa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja isosisko:
Alkuperäinen kirjoittaja carla-81:
VAHAKABINETTI ehdottomasti!!! B)

ite kyl oletan et ovat jo suunnitelleet tuolla kabinetissa käyntiä muutenkin. Eli sais ehkä jotain muuta miettiä mikä yllättäis sit kuitenkin.

Vahakabinetti on muuten ihan järkyn hintainen, jätettiin se itse juuri väliin. Olen käynyt siellä kerran 15 vuotta sitten ja se saa riittää. Jos en ihan väärin muista, liput maksoivat melkein 40 puntaa eli 55 euroa!

Joo, itellä jäi kans kabinetissa vierailu juuri ton takia, oli ihan sikakallis!! Harmittaa toki jälkeenpäin, mutta......
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä