I
isosisko
Vieras
Sisko on lähdössä syksyllä käymään Lontoossa ja hänellä on synttärit vähän ennen tuota reissua. Ajattelimme et järjestetään jokin yllätys sinne reissuun.
Ongelmana vain se ettei itellä mitään tietoa mitä siellä vois tehdä tai missä kannattais käydä. Eli ideoita ottaisin vastaan.
Ongelmana vain se ettei itellä mitään tietoa mitä siellä vois tehdä tai missä kannattais käydä. Eli ideoita ottaisin vastaan.