lontoorae suklaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bellukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
mä en oo viel uskaltanut syödä sitä, luuletteko et tykkään, jos tykkään marianne levystä, daim levystä, mutta en hedelmätäyte levyistä enkä siitä fatzerin salmiakki-suklaa levystä. lontoon rakeista ja suklaasta molemmista tykkään ainakin erikseen :D ???

marianne oli mun herkkua ennen tätä :D ja se salmiakkisuklaa oli jotain aivan yli karseeta :x

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
mä en oo viel uskaltanut syödä sitä, luuletteko et tykkään, jos tykkään marianne levystä, daim levystä, mutta en hedelmätäyte levyistä enkä siitä fatzerin salmiakki-suklaa levystä. lontoon rakeista ja suklaasta molemmista tykkään ainakin erikseen :D ???

marianne oli mun herkkua ennen tätä :D ja se salmiakkisuklaa oli jotain aivan yli karseeta :x

eli meil saattais olla sama maku.. pitää uskaltaa kokeilla sitä joku kerta. Näitä pitäisi myydä pikkupatukoina maistiaisiks, ettei tarvi isoa levyä ostaa turhaan tai varmuuden vuoksi ylimääräistä levyä muuta makua, jos ei oo mieluinen uusi maku :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:

eli meil saattais olla sama maku.. pitää uskaltaa kokeilla sitä joku kerta. Näitä pitäisi myydä pikkupatukoina maistiaisiks, ettei tarvi isoa levyä ostaa turhaan tai varmuuden vuoksi ylimääräistä levyä muuta makua, jos ei oo mieluinen uusi maku :whistle: :D

mulla oli eka kädessä tuttu ja turvallinen suklaa mut rohkasin mieleni ja ostin tätä :laugh:

siihen jää kertaheitolla koukkuun, se on vähän semmonen että siitä joko tykkää tai sit ei, mä oon vaan kaupassa haikeen katellu niitä ku ei vois kovin paljon ostaa niitä, jos ei tarvis painoa seurata nii söisin kyllä varmasti levyn kaks päivässä

Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
En uskalla edes maistaa... suklaa on pahin paheeni :ashamed:
Taidan olla ainut, joka tykkää siitä salmiakkisuklaasta! Nam, ihan ylihyvää :p :p :p

mä tykkään kanssa. musta tää maistuukin vähän sille salmiakkisuklaalle,ei vaan ole niin voimakas salmiakin maku

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai joku sellanen.Ootteko niitä maistanut?Itse en tykännyt.
Lontoonrae suklaata voisikin kokeilla.

Onkos tuo tutti frutti choco se iso pussi? Se oli meidän perheen suosikki kanssa. Tykätään siitä ihan tavallisestakin tuttifrutti-pussista. :p
Olis tainnu tuo sokerihiiri olla mulle sopivampi nikki kyllä. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai joku sellanen.Ootteko niitä maistanut?Itse en tykännyt.
Lontoonrae suklaata voisikin kokeilla.

Onkos tuo tutti frutti choco se iso pussi? Se oli meidän perheen suosikki kanssa. Tykätään siitä ihan tavallisestakin tuttifrutti-pussista. :p
Olis tainnu tuo sokerihiiri olla mulle sopivampi nikki kyllä. :laugh:

Pienempi kuin se tavallinen tuttifruttipussi.

1304651_2.jpg

Yhteistyössä