Lonkkien särystä

Mulla on nyt ehkä viikon ajan ollut riesanani lonkkien särkeminen. Eli herään öisin monta kertaa ihan jumalattomaan jomottavaan särkyyn :/ En tiedä miten päin nukkuisi kun lonkkaluut on ihan tulessa. Päivisin sama vaiva alkaa jos on levolla. Liikkeellä ollessa sitä ei oikeastaan huomaa, ellei ole sitten jalat ihan väsyneet. Ja tässä ois kuitenkin vielä 12 vikkoa sinniteltävä laskettuun aikaan. Ei paljoa naurata!
Muilla kokemuksia samasta aiheesta?
 
Täällä aina toisinaan ollut tuota samaa vikaa ja viikkoja kasassa reilu 24. Viimeksi viikonloppuna oli pakko nousta ylös aamulla aikaisin, kun ei enää kertakaikkiaan kestänyt maata sängyssä. Ongelma poistuu sitten ylösnousun jälkeen. Mutta ärsyttävä vaiva kaikinpuolin, kun häiritsee unta pahasti!!!
 
Mulla oli myös raskausaikana samanlaista lonkkien "jomotusta". Kokeilkaas jotain oikein isoa tyynyä/täkkiä jalkojen väliin auttaako, tai nostakaa jalka ukon päälle, mulla ainaski vähän auttoi. Tosin sitä lonkkasärkyä on toisinaan vieläkin. Ei auta, kun nousta jalotteleen välillä..
 
Joo mulla oli kans älytöntä särkyä lonkissa mikä kihelmöi jalkoihinkin. Ja voin sanoa että synnytyksen jälkeen meni viellä 2 viikkoa ku heräs yöllä kipuun. Nyt neiti on 2,5kk ja ei koske enään =)
 
Mä muistelen, että viime raskaudessa tämä jomotus tuli kuvioihin mukaan liitoskipujen kanssa samaan aikaan. Mutta ehkä sitten muistan väärin. Kun varsinaisia pahoja liitoskipuja ei ole toistaiseksi ilmentynyt. Nukkuminen on tosi hankalaa, kun ei voi oikein kummallakaan kyljellä maata. Eikä tyynykään haarukassa auta yhtään. Viime yönäkin heräsin siihen että valitin unissani :ashamed:
 
mielenkiintosta :whistle: ;) Ei voi mahallaan,ei oikein selällään ja kyljin noi kivut ja puutumiset ja vauva suuttuu kylkiasennossa ja potkii patjaa =) ja mies mun jalkoihin kun ne sätkii ja kylmägeeli haisee..........no.olempahan harjotellut vauva-aikaan :whistle: katkounia,päiväunia........
 

Yhteistyössä