Onko täällä ketään jolla on joitakin kokemuksia asiasta? Meijän pikkusella kun todettiin tää, perätilan takia...reppana nyt alustavasti lastassa 3kk..maanantaina ois sitten ensimmäinen kylvetys ja kontrollikäynti..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:11 Smartass kirjoitti::wave: Meidän tytöllä todettiin aikoinaan 5kk iässä vasta! Kokemusta löytyy siis. Jotain tiettyä kun haluat tietää?
Mulla ei ole, eikä sillä mun serkullaAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:38 asian vierestä kirjoitti:Sattuuko teidän lapsilla olemaan punertavat hiukset? Olen vaan miettinyt liittyvätkö jotenkin toisiinsa, kun tunnen kolme punapäätä joilla on ollut lonkkaluksaatio.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:38 asian vierestä kirjoitti:Sattuuko teidän lapsilla olemaan punertavat hiukset? Olen vaan miettinyt liittyvätkö jotenkin toisiinsa, kun tunnen kolme punapäätä joilla on ollut lonkkaluksaatio.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:57 Marke kirjoitti:Meillä vielä vauva on mahassa, ensi viikolla sektioaika. Tyttö on tulossa ja esikoinen ja perätilassa on köllötellyt lähes kaiken aikaa?!
Itsekin olen tuosta lastasta tietoa jo vähän etukäteen hankkinut, kun epäilynä on josko sellaiseen aluksi sitten joutuu. Olinkin jo kerennyt kanssa miettiä tuota että mitenkähän imetys mahtaa onnistua sektiohaavan ja toisaalta lonkkalastan kanssa!?
Mitenkä autossa kuljetus onnistuu? Mahtuuko normikokoiset vaatteet vauvalle vai onko tarvinnut jotain erikoista päälle puettavaa? Onko vaipan vaihto vaikeaa?
Kauheasti sitä miettii kaikkea. Osaisitteko noihin kysymyksiini vastata?
Mukavaa kesää kaikille! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:11 jybis kirjoitti:saanko kysyä että mikä tuo Lonkkaluksaatio on?? :ashamed:
ei oo mitään helpottavaa sanaa mutta tsemppiä ja voimia sinne :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:17 Lyydis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:11 jybis kirjoitti:saanko kysyä että mikä tuo Lonkkaluksaatio on?? :ashamed:
http://www.geocities.com/lonkkalasta/l-yleista.html
Toi oli aika lyhyt ja ytimekäs sivu mustaSiinä kuvat myös tästä lastasta!
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:20 utelias kirjoitti:paraneeko ne lonkat tolla hoidolla ettei jää harmia?
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:27 jybis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:17 Lyydis kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 22:11 jybis kirjoitti:saanko kysyä että mikä tuo Lonkkaluksaatio on?? :ashamed:
http://www.geocities.com/lonkkalasta/l-yleista.html
Toi oli aika lyhyt ja ytimekäs sivu mustaSiinä kuvat myös tästä lastasta!
oho,en oo tienny että noinki voi käydä :/ vauvalle varmasti kivulias,ja vanhemmille ,yös,henkisesti ainakin..
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:paraneeko ne lonkat tolla hoidolla ettei jää harmia?
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:Sattuuko teidän lapsilla olemaan punertavat hiukset? Olen vaan miettinyt liittyvätkö jotenkin toisiinsa, kun tunnen kolme punapäätä joilla on ollut lonkkaluksaatio.