lonkkakivut :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
Mikä hemmetti siinä on kun raskaana olen niin alkaa lonkkakivut (joka raskauden kohdalla). Ihan hirveä pisto vasempaan lonkkaan. Istuu ei pysty ja kävelykin sattuu :'( yritän väkisin istua mutta sattuu niin p*rkeleesti. Kävellessä meinaa jalat lähteä alta ku välillä vihlasee niin pahasti. Auta armias jos mä olen nukkumassa ja saatan herätä että olen selälläni, sit se vasta hirveä kipu onkin. Kiva kun raskaus on vasta alussa ja nyt ne jo alkaa
|O |O |O

Venytellä olen yrittäny ja välillä auttaa vähän, mut sattttttuuuuuuuuu :kieh:
Lääkäriltä varmaan pitäis kysyä mut mitäs ne siihen muuta sanoo kun että venyttele hiukan lisää |O

kiitos kun sain purkaa, jos sain
iso21.gif

:hug: en osaa neuvoa. mulla on niin sanotut barbilonkat =) välillä kun kävelen niin kuuluu loksahdus ja tulee kipu. pian lakkaa. ihan kuin tietkö barbillla kun irtoo se jalka mun vaan ei tartte itse pistää takas paikalleen vaan helpottaa hetken päästä. Mutta mulla siis tää aina

Koita jaksaa raskaus. saat kuitenkin ihanan lahjan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
:hug: en osaa neuvoa. mulla on niin sanotut barbilonkat =) välillä kun kävelen niin kuuluu loksahdus ja tulee kipu. pian lakkaa. ihan kuin tietkö barbillla kun irtoo se jalka mun vaan ei tartte itse pistää takas paikalleen vaan helpottaa hetken päästä. Mutta mulla siis tää aina

Koita jaksaa raskaus. saat kuitenkin ihanan lahjan :heart:

jees, mullakin naksuu välillä mut nyt on erilaista kipua.

kiitos, kyllä minä jaksan mut sitten kun on maha isompi niin en haluais kaatuilla sen takia että lonkka on niin kipee :( kun ne jalat tosiaan saattaa alta lähteä

Yhteistyössä