P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no onhan se gin sen lonkeronkin pohjana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no onhan se gin sen lonkeronkin pohjana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Missä drinksuissa on tuota giniä? Esimerkkejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Kultalonkero![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Lonkerosta tulee kauhee krapula :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Lonkerosta tulee kauhee krapula :snotty:
Ihan kaikesta tulee krapula.. :snotty: No en mä hirmukrapuloita harrasta mut sellanen höntti olo, ei vaikuta mun tekemisii.. mut silti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Lonkerosta tulee kauhee krapula :snotty:
Ihan kaikesta tulee krapula.. :snotty: No en mä hirmukrapuloita harrasta mut sellanen höntti olo, ei vaikuta mun tekemisii.. mut silti![]()
Mistään ei tule krapula![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Lonkerosta tulee kauhee krapula :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Se on se kuiva siideri parempaa. Mulle tulee rapula jo greippilimsasta ku haisee ja maistuu lonkerolle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tykkään siitä Rekordeligin mansikka-lime -siideristä, sit Upcider Puolukka on tosi hyvääMut eipä niitäkään pysty montaa juomaan.