Lonkero on hyvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
LONKERO on hyvää. Muistin tämän taas muutaman vuoden tauon jälkeen ;)

Mä join pitkään ainoostaan olutta. Siis normisti juon kerralla kork. sen kaks :D Eli en ny sillee harrasta :D Mutta ei uppoo enää..

Lonkero on hyvää :D

:x Kaljaa en oo ikinä juonu..hyi yök, kerran erehdyin maistamaan,oikeen mukavan taskulämmintä vielä nii meinas tulla ykä kylään.

Aiemmin join mieluummin siideriä mut nykysin ei uppoo sekään. Lonkku on parempaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Mä join pitkään ainoostaan olutta. Siis normisti juon kerralla kork. sen kaks :D Eli en ny sillee harrasta :D Mutta ei uppoo enää..

:x Kaljaa en oo ikinä juonu..hyi yök, kerran erehdyin maistamaan,oikeen mukavan taskulämmintä vielä nii meinas tulla ykä kylään.

Aiemmin join mieluummin siideriä mut nykysin ei uppoo sekään. Lonkku on parempaa:)

Joo no mäkin aiemmin join Goldencapin päärynäsiideriä mut ei uppoo sekään. Mä oon vähän kaikessa sellanen tyyppi et hurahdan johonki makuun ja vetelen sitä niin kauan että sitä tulee korvistaki pihalle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

Ihan niinkuin minä, kaljaa en oo kuin joskusmuinoin maistellu. :x
Lonkku on parempaa mutta siiderikin menee.

Joo no mäkin aiemmin join Goldencapin päärynäsiideriä mut ei uppoo sekään. Mä oon vähän kaikessa sellanen tyyppi et hurahdan johonki makuun ja vetelen sitä niin kauan että sitä tulee korvistaki pihalle :laugh:

Miunki lemppari oli joskus just tuo Goldencapin päärynä =)

Yhteistyössä