Lonely Teemu Selänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teemu Selänne jääkiekkoilijana on yksi asia. Suomen kaikkien aikojen paras ja merkityksellisin jääkiekkoilija. Legendaariset saavutukset NHL:ssä ja maajoukkueessa. Taitaa olla kaikkien aikojen pisteykkönen olympialaisissa muunmuassa. Mieletön pelaaja, ihan poikkeuksellinen.

Sitten on Teemu uran jälkeen. No tottakai kaveri, jota on aina ihailtu ja selkääntaputeltu, on tottunut että voi sanoa "mitä vaan". Yleensä kaikki on vaan "jees, jees". No luonnollisesti kaveri on aikana kaukana tavallisen ihmisen todelisuudesta. Niinkjuin Sirpakin.

Poliittisista mielipiteistä olen hänen kanssaan täysin eri mieltä. En ymmärrä miksi viittii ees lähteä johonkin Trump-kelkkaan. Nolaa vaan ittensä...
Ja varmasti usean muun mielestä sinä nolaat itsesi.

TÄSSÄ KETJUSSA TASAN TARKKAAN JUORUTAAN SELÄNTEESTÄ JA VAKOILLAAN ET MIMMOSET PUUTARHAKUKAT SILLÄ ON

JA

trumpista jatketaan toisessa ketjussa, jooko? ;)

Sanoo immeinen, joka kaivaa juutube hörhöjen ja MV-lehden juttuja todisteiksi poliittisen agendansa ajamiseen.

Sinällään mulle on yksi lysti, mitä Teemu tekee ja mitä Sirpa siitä tietää, Joten ei kiinnosta ees väitellä asiasta. Sehän on vaan suurimman osan kannalta harmitonta hubaa.

Mutta sitten noi sun poliittiset jutut... ne ei kaikille olekkaan harmitonta hubaa. Konservatiivis-nationalistiset voimat luovat vaarallista rinnakkaistodellisuutta, johon aika monet uskovat, ainakin osittain....

No se on toinen juttu toki, mutta sanoisin, että Seiskan jutut ovat todisteena vähintään yhtä varteenotettavia kuin sun "uutislähteet"
Sinä ilmeisesti osaat antaa suuren arvon seiskalle ja sen jutuille kun vertaat sitä esim. Fox newsiin..

Kyllä mä näkisin, että hihhuliliberaalit (usan kopiot) cancel-kulttuureineen luovat uhan normaaleille ihmisille yhteiskunnissa.

Ei saa näemmä Hallis kuriin tuota Huuhaa-osastoa. SIellä on Jani Mäkelä heti kannattamassa ehdotusta.

Tää on melkein yhtä huono vitsi kuin Trump USA:n pressaksi :)

Siis älkää ymmärtäkö väärin. Edelleenkin pidän Teemu Selännettä kaikkien aikojen kiekkoilijana.

Mutta en todellakaan toivo, että olisi Suomen presidentti. No sitä vaaraa ei taatusti olekkaan, mutta jo se, että ottais tuon tosissaan ja lähtis ehdolle, olis aika noloa.... Toki olen ihan varma, ettei häntä kiinnosta.

Heh. Laura twiittaa ja Jani Mäkelä beesaa... On kyllä varsinainen älyn riemuvoitto tuo kaksikko.

Jollain toisella keskustelupalstalla seurataan J.Mäkelän juttuja. Ketjun otsikko on "Jani Mäkelä - tyhmö jopa persuksi". No ilkeetä toki, mutta onhan ne jutut poikkeuksetta sitä tasoa.

Yhteistyössä