LOMASTRESSI?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tess

Uusi jäsen
14.02.2006
22
0
1
Mieheni jäi kauan odotetulle talvilomalle ja siitä asti meillä on jokainen aamu aloitettu oikein mojovalla riidalla, mitä sitten selvitellään iltapäivään. Riidat ovat luokkaa: tytölle väärää puuroa, ei sitä toppapukua vaunuihin, astianpesukoneessa on puhtaat - kuka tyhjentää, miksi sinä saat mennä hiihtämään, mutta minä en pääse salille... jnejne.

Tuntuu että oli huomattavasti helpompaa kun mies oli töissä :ashamed:

Kovasti rakastan miestäni ja toivoisin että saataisiin yhdessä nauttia hänen lomastaan. Mikä meitä oikein vaivaa? Onko se vaan niin vaikeata luopua omista rutiineistaan, kun yhtäkkiä aamupalalla onkin koko perhe ja mies (minusta tuntuu että) kyttää vieressä milloin siivoan keittiötä tai petaan sänkyä, kun hänen töissä ollessaan saadaan tytön kanssa toimia ihan omaan tahtiin.

Nyt pitäis vielä lähteä mummolaan loppuviikoksi ja tuntuu ihan ylivoimaiselle. Pitää tänään yrittää viettää oikein ihana kahdenkeskinen ilta kun tyttö käy nukumaan, niin jospas se siitä.

huh, tulipas vuodatus :)
eikä tätä asiaa varmasti auta se, että mulla alkoi menkat ekaa kertaa synnytyksen jälkeen, eli ekaa kertaa puoleentoista vuoteen :p

Kyllä tuo taitaa aika yleistä olla, meillä ainakin. Minä saan toden teolla purra hammasta etten turhista nalkuta ainakin miehen ensimmäisinä lomapäivinä, ennenkuin taas tottuu että hän siinä "jaloissa pyörii"...Meillä kaksi lasta joiden kanssa pyöritän arkea kotona, olen aikamoinen systeemiaddikti, ehkä vähän siisteysfriikkikin ja kun mies ei heti laita kaikkea paikoilleen ja heti tyhjennä aamiaispöytää yhtä tehokkaasti kuin minä se kyllä ärsyttää.Pitää vaan yrittää kestää jos toista rakastaa. Olen myös yrittänyt selittää tilannetta miehelleni - ymmärsi ainakin osittain. Tutut ovat myös valittaneet samaa syndroomaa...Tsemppiä peliin! =)

Ihan vakiokuvio: Liikaa orotuksia larattuna uutehen tilanteesehen.
Talaviloma on liian lyhyt toimintatapojen opetteluhun.
Pirä säki vähä lomaa normielämästäs ja ottakaa rennosti vaan.
Kaikki järjestyy ressaamattaki B)

Me ollaan lähdösssä lapin lomalle muutaman viikon päästä ja mulla nyt jo loma pilalla kun mies päätti että hänen poikansa lähtee mukaan.Se kun ei ollut alkuperäisessä suunnitelmassa.

Olisiko antaa selviytymisvinkkejä viikoksi?

Olin niin odottanut että saadaan vielä olla viikko ihan kahdestaan ennen meidän yhteisen lapsen syntymää..

Yhteistyössä