Lomapäivien kertyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omppu

Vieras
Olen ollut hoitovapaalla (tyttö 2,5v) ja töihin piti palata loppuvuodesta tänä vuonna. Nyt kävikin niin onnellisesti, että olen raskaana joten jään uudelle äitiyslomalle suoraan hoitovapaalta.
Kysyisin, että kertyyhän tästä uudesta äitiyslomasta ja vanhempainvapaasta lomapäivät samalla tavalla kuin ekastakin vaikka ei ole ollut välillä töissä?
Kiitos jo etukäteen!

Meillä piti olla kesällä töissä 6 päivää, jotta säilyi siinä palkkataulukossa jossa oli ennen ollut. Muuten lomia kertyi vähemmän. Mutta lomaa kertyi kuitenkin joka tapauksessa.

Oletko pitänyt äitiysloman ja hoitovapaan välillä yhtään lomapäiviä? Mä pidin, eli olin tavallaan töissä vähän aikaa, ja uudesta äitiyslomasta kertyi sitten lomat ihan normaalisti.

Kertyykö siis lomapäiviä, kun mulla loppuu vanhempainvapaa kesäkuussa, jonka jälkeen jään vuosilomalle (kesä) ja sen jälkeen hoitovapaalle. Marraskuussa jään taas äitiyslomalle? Eli siis vanhampainvapaan ja hoitovapaan välissä en mene lainkaan töihin, vaan jään uudelle äitiyslomalle?

mulla kertyi kun jäin suoraan hoitovapaalta äitiyslomalle, mutta tämä on TES kohtainen juttu, katso omasta tessistä tai kerro mikä tes on kysymyksessä jos joku osaisi sanoa.

Yhteistyössä