Loma on vaarallista aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä muuta viserrä.. :whistle: Jäätelöä menis täällä vaikka kuinka, samoin grillata voisin päivittäin. B) No, onneksi tuo 4v pitää huolen siitä että äiti ei kauaa laakereillaan lepää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Älä muuta viserrä.. :whistle: Jäätelöä menis täällä vaikka kuinka, samoin grillata voisin päivittäin. B) No, onneksi tuo 4v pitää huolen siitä että äiti ei kauaa laakereillaan lepää. :D

Mulla ei ole enää sitäkään tekosyytä liikkumiselle. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Oot siis aika lirissä kunhan päästään elokuuhun.. :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Oot siis aika lirissä kunhan päästään elokuuhun.. :D :D

Tai sitten en, meinaan irrottaa pikkusen pyörästä apparit pois niin saan hänet lenkkeilemään mukaan. :D

Minä jo omani suoritin viime yönä kun rykäisin pihalle viikonlopun safkat molemmista päistä! Ja oikeastaan mitään jäätelöä ja makkaraa ei edes tee mieli, tyydyn kesäherkuissa kasviksiin ja vichyveteen. Ja kun sit heinäkuuhun mennessä on kaikki kesäpihahommat tehty niin voidaan aloittaa vaikka remontointi.. eikä mulla silti mitään kesälomaakaan ole. Mut paineet on kovat sillä matkakuumeessani mielin Karibianmerelle syksyllä ja mun siis pitää olla bikinikuosissa silloinkin..

Yhteistyössä