Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Älä muuta viserrä..Jäätelöä menis täällä vaikka kuinka, samoin grillata voisin päivittäin. B) No, onneksi tuo 4v pitää huolen siitä että äiti ei kauaa laakereillaan lepää.
![]()
Jos huonosti käy niin sitten ostat Avonin kiinteyttävää voidetta.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Meinaan tolle olemattomalle vyötärölle, koko ajan tekis mieli jotakin naposteltavaa,,![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:Jos huonosti käy niin sitten ostat Avonin kiinteyttävää voidetta.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Meinaan tolle olemattomalle vyötärölle, koko ajan tekis mieli jotakin naposteltavaa,,![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mikä vyötärö?? Oon ehkä saattanut joskus kuulla moisesta :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Älä muuta viserrä..Jäätelöä menis täällä vaikka kuinka, samoin grillata voisin päivittäin. B) No, onneksi tuo 4v pitää huolen siitä että äiti ei kauaa laakereillaan lepää.
![]()
Mulla ei ole enää sitäkään tekosyytä liikkumiselle. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Älä muuta viserrä..Jäätelöä menis täällä vaikka kuinka, samoin grillata voisin päivittäin. B) No, onneksi tuo 4v pitää huolen siitä että äiti ei kauaa laakereillaan lepää.
![]()
Mulla ei ole enää sitäkään tekosyytä liikkumiselle. :snotty:
Oot siis aika lirissä kunhan päästään elokuuhun..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mikä vyötärö?? Oon ehkä saattanut joskus kuulla moisesta :ashamed:![]()
Kuulin willin huhun, että sellaisia kuulema on joillakin ihmisillä. :saint: