Loma eri aikaan miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liisa"

Vieras
Jännittää jo etukäteen, että ryyppääkö mieheni lähes joka päivä koko kuukauden lomansa ajan. Minä käyn koko ajan töissä sinä aikana. Korostan, että meillä ei ole lapsia. Miten teillä on mennyt kun miehenne on ollut 4 viikkoa kesälomalla kun itse olette töissä. Siis lapsettomilla pariskunnilla. Kaipaan ideoita miten kestää 4 viikkoa. Meillä ei ole ollut ikinä eri aikaan 4 viikkoa kesälomaa. Help. Miten kestän. Mieheni ei ole tissuttelija ja ei ota edes joka viikonloppu, mutta välillä on tullut 4-7 päiväisiä juomaputkia. Siis muutaman kerran vuodessa. Asiallisia vastauksia, kiitos! En aio jättää miestäni, joten sellaiset neuvot saa unohtaa, koska mieheni muuten tosi hyvä mies:)

Kokemusta ei ole eriaikaisesta lomasta, mutta kannattaisi varmaan houkutella se mies keksimään jotain "tervettä" tekemistä lomansa ajaksi. Ostakaa miehelle vaikka uusi pyörä, ja alkaa ottamaan matsia itsensä kanssa, miten hyvään kuntoon pääsee 4 viikon aikana. Joku matmittari, sykemittari tms. kannusteeksi. Tai vaikka aamu-uintia joka aamu, kun sinäkin lähdet töihin. Tai ylipäänsä, että olisi jotain mielekästä tekemistä. Ja suunnittelette kaikenlaista kivaa sitten iltaan, kun sinä tulet kotiin, niin ei raski ryypätä päivisin, kun odottaa sitä kivaa.

En tiedä toimiiko teillä, kun en miestäsi tai teitä ylipäänsä tunne.

Hyvä idea tuo tekemisen keksiminen,mutta pääsen töistä vasta illalla ja mies varmaan lähtee jo päivällä terassille jne...Kesämökki on ja talkoita myös jne muuta tekemistä, mutta tuntuu, että tekeminen vaan lisää alkoholinkäyttöä. Ja minä töissä iltaan asti.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäi;23749259:
Hyvä idea tuo tekemisen keksiminen,mutta pääsen töistä vasta illalla ja mies varmaan lähtee jo päivällä terassille jne...Kesämökki on ja talkoita myös jne muuta tekemistä, mutta tuntuu, että tekeminen vaan lisää alkoholinkäyttöä. Ja minä töissä iltaan asti.

Onkko mökki semmoisessa paikassa, että miehen pitäisi pysytellä ajokunnassa hakeakseen sun töistä?

Mutta joo en tiedä. Ehkä kannattaisi miehen kanssa asiasta puhua. Eihän se nyt sauna/talkookalja tai pari päivässä nyt niin kamalaa ole. Mutta tosiaan joku tollanen urheilu vois ainakin auttaa siinä, ettei sen enempiä tule juotua?

Yhteistyössä