Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No voi vide. Hukkaan meni sit seki reissu. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No just.. Johan oli köyhä uimahalli..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No just.. Johan oli köyhä uimahalli..![]()
Pitääköhän tehdä valitus johonkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Reklamaation paikka. Tule huomenaamulla miun kanssa suihkuun niin nuo ongelmat korjaantuu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kuitenkin sait itsellesi tämän päivän reissulla jalkasienen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:![]()
Kiitos! Voinko sitten tehdä tänne avauksen "Miän kanssa suihkussa nähtyä"?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Voit soittaa Seiskaan. Miä olen aina halunnut että miusta tilitetään. Kuvittele: "KKK tilittää järkyttyneenä, elämäni pullein rämemajava". Saat olla shokissakin jos haluat
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:![]()
![]()
Ne ei ehkä Seiskassa tietäis kuka mä oon
Palstailija 2+:lta, ja haluan tilittää kanssapalstailijan pulleasta majavasta..
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:![]()
Meinaatko ettei ne tunne siua? Sivistymätöntä porukkaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kuitenkin sait itsellesi tämän päivän reissulla jalkasienen =)
Tai tulin raskaaksi, kun istuin ilman laudeliinaa saunassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei ehkä tunne, pitäiskö soittaa ja kysyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tuosta sai muistaakseni vain sukupuolitaudin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tuosta sai muistaakseni vain sukupuolitaudin.
Mutta jos naisten saunaan oli eksynyt joku yksinäinen siittiö, ja mä löin majavani sen päälle, ja oon raskaana, sehän voi olla jonkun palstalaisen miehen lapsi![]()