*LOKAVAUVAT 2007, VOL5*

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Essikin nukahti, nyt täytyy mennä potslojoon. Muutes ei tämä mamma aamulla jaksa mitään. |O |O
Höh! Pitääks munkin mennä muka nukkuu |O
Joo pitää, muutes sulla on taas huomenna huono olo. :/
:LOL: semmosta tää on. Mut mun on pakko totuttaa tää elimistö vettä vahvempaam ettei se petä minua kun viihteelle lähden. Eiks olekin hyvä syy :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Essikin nukahti, nyt täytyy mennä potslojoon. Muutes ei tämä mamma aamulla jaksa mitään. |O |O
Höh! Pitääks munkin mennä muka nukkuu |O
Joo pitää, muutes sulla on taas huomenna huono olo. :/
:LOL: semmosta tää on. Mut mun on pakko totuttaa tää elimistö vettä vahvempaam ettei se petä minua kun viihteelle lähden. Eiks olekin hyvä syy :saint:
tosi hyvä.*nyökyttää päätään*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Essikin nukahti, nyt täytyy mennä potslojoon. Muutes ei tämä mamma aamulla jaksa mitään. |O |O
Höh! Pitääks munkin mennä muka nukkuu |O
Joo pitää, muutes sulla on taas huomenna huono olo. :/
:LOL: semmosta tää on. Mut mun on pakko totuttaa tää elimistö vettä vahvempaam ettei se petä minua kun viihteelle lähden. Eiks olekin hyvä syy :saint:
tosi hyvä.*nyökyttää päätään*
Eiks ookkin :D
 
Apua tuutis ja piitulis, kuinka te jaksatte valvoo?? Mä oon joka ehtoo ysiltä valmista kauraa maate. Olis joskus ihana jaksaa istua vaiks koneella iltasella rauhassa.. Ehkä 15v päästä, kun oottelee poikia kotio :/

Mä siitä maidosta mainitsin 15 sivua sitten (eilen) ja sain vastauksen, että maidossa todellakin oli makuvirhe, rehusta johtuva. Saan tuotehyvityksen postissa!! Mun ukko ei maistanu eikä haistanu siinä mitään outoo....

Eero oli aikas kitinäkalle iltapäivän, ei nukkunut normaaleja unia ollenkaan. Sain naapurilta sit supon ja se tais auttaa. eka rokote ei aiheuttanut mitään, nyt tuli sit kärttysyys. Se tietysti johtu myös väsymyksestä.
Illalla oltiin muutaman mamman kans lapsineen yhden kotona leikkimässä. Onnikin jakso valvoo siten liki ysiin!
Tänään olis ohjelmassa liikuntakerhoon meno. Ulkona paukkuu pakkanen-15 ja takassa roihuaa tuli.
Siitä se päivä taas lähtee käyntiin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Apua tuutis ja piitulis, kuinka te jaksatte valvoo?? Mä oon joka ehtoo ysiltä valmista kauraa maate. Olis joskus ihana jaksaa istua vaiks koneella iltasella rauhassa.. Ehkä 15v päästä, kun oottelee poikia kotio :/
En miä jaksakkaa yleensä. Tuo valvominen kostautuu tänään :/
 
Voi teitä Tuutis ja Piituli! :LOL: Toivottavasti ei nyt ole sitten kaamee kapula :kieh:

Meillä herättiin törkeen aikaisin (siis meille). Eemelikin alkaa olla ihan väskä, joten taidan laittaa hänet ulos pakkaseen uinumaan vähäksi aikaa ja mennä itsekin jatkamaan.... |O
 
No tààllàhàn on taas ollut menoa ja meininkià ;)
dogtor tuohon sun huonoon oloon.. syòtkò tarpeeksi ja usein ? Mulla oli kanssa ihan samanlaista olo tilaa kuukausi sitten, mutta nyt on pikkuhiljaa helpottanut.. Olisiko kenties raudat niin alhaalla ? :|

Annika ja iskà nukkuvat vielà ja mulla on jo maitopullo valmiina, ettà kun neiti suvaitsee heràtà niin saa heti ruokaa napaansa :) Olen vàhàn kahden vaiheilla laittaako tànàànkin keksin siihen maitoon vai ei.. Kun mietin sità, ettà ei sitten liikaa ruveta syòmààn ja maito jàà sinànsà liian vàhille ?... Kun neiti tànààn tulee sen 4 kk niin ei varmaan vielà pitàisi antaa sekà "aamupalaa" ettà lounasta... ? :eek: Tulee liikaa jo niità kiinteità.. Hòh en tiedà, musta vaan tuntui ettà puklasi vàhemmàn kun sai maidon joukossa tuon keksin ja likka tykkàsikin vielà :p Nàiden ajatusten saattamina kahvia keittàmààn :)

Niin hyvàt huomenet kaikille! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Voi teitä Tuutis ja Piituli! :LOL: Toivottavasti ei nyt ole sitten kaamee kapula :kieh:

Meillä herättiin törkeen aikaisin (siis meille). Eemelikin alkaa olla ihan väskä, joten taidan laittaa hänet ulos pakkaseen uinumaan vähäksi aikaa ja mennä itsekin jatkamaan.... |O
Ei ole :saint: Muuta kun jumalaton väsymys... tahtoo tänään päikkäreille, muttei pääse
 
Voihan Suti.. nää sivut on tökkiny ny kolme päivää, ei pysty lähettään mun kirjotuksia, enkä viitti lukee edellisiä sivuja kun yhen avaaminen kestää valovuosia :kieh:

No mutta päällimmäinen asia tänä aamuna..ootteko lukenu iltalehden nettisivuilta kuinka itkuhälytin oli syttynyt vaunissapalamaan? :eek: Meillä on toi sama häly ja päivän aikana ehkä kuus tuntia ulkona..tossa jutussahan sanotaa ettei sitä sais ulkona käyttää! Mitäs virkaa sillä sitten on?
Onkohan toi ollu verkkovirralla vai pattereilla siellä. Kuinkas teillä muilla? meillä käytetään vaan pattereilla niin voiskohan muka noin käydä..? tossahan olis voinu käydä tosi pahastikkin!
 

Yhteistyössä