*LOKAVAUVAT 2007, VOL5*

Tosta tyynyjutusta tulikin mieleen...
,,,viime viikolla ku ajeltiin sinne Tampereelle ni pysähyttiin Hankasalmella Jari-Pekkaan kahville. Siellä oli myytävänä kirja joka kertoi Kiia mehiläisestä. Arvatkees kuka tuli mieleen... :D
 
Apua mikä ilma! Säikähdin äsken aika lailla. Olin tulossa kaupungista kotiin vaunuja lykäten kun ihan puun takaa alkoi hirmuinen myräkkä. Satoi rakeita ja tuuli vimmatusti. Yksi tuulenpuuska osui sitten juuri meidän tielle ja kaatoi Hilman vaunut :eek: itku meinasi äidiltä tulla, mutta Hilma ei edes herännyt vaunuissa.. selvittiin kotiin, mutta ihmeellinen on keli. Nyt UKKOSTAA - helmikuussa :eek:

Käytiin Hilman kanssa kaupungilla avaamassa neidille tili - nyt sieltä puuttuu enää rahat :LOL:

Hyvä, että Dogtorilla ja Emmalla oli mennyt kaikki hyvin :hug:

Ja se lempisuklaa. Fazerin sininen, pätkis ja fazerina. Ja ne anton bergin suklaat joissa on marsipaania :p
 
Dogtor aivan ihanaa että kaikki meni hyvin!! mua ihan jänskätti.. :hug:

auttakee hyvät mammat tästä on varmaan puhuttu aiemminkin,mutta..Millä ihmeellä tungette supon vauvalle???Sehän on tuhantena palana ja mössönä ennen kun saan sitä lähellekkään persusta :kieh: Valtsulle kun aikanaan laitoin niin sehän suorastaan liuskahti sisään vaan..Onkohan se koostumus muuttunu jotenkin? ja se itse kuoren aukasukin oli jo vartin operaatio..
Käytiin siellä rokotuksessa ja lääkäri sit sen jälkeen kurkkas korviin niin siellä näytti siltä et on tulossa tai jo menossa pois tulehdus, ny seuraillaan mut se käski laittaa supon jos saa vielä lisäks rokotuksista jotain ja jos korvia särkee. mut kuuria ei viä saatu, pe uusiks jos tarvii.
Että tulisko joku kiva meille laittaa sen supon kun en sitä saa, jooko? :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja mikero:
Dogtor aivan ihanaa että kaikki meni hyvin!! mua ihan jänskätti.. :hug:

auttakee hyvät mammat tästä on varmaan puhuttu aiemminkin,mutta..Millä ihmeellä tungette supon vauvalle???Sehän on tuhantena palana ja mössönä ennen kun saan sitä lähellekkään persusta :kieh: Valtsulle kun aikanaan laitoin niin sehän suorastaan liuskahti sisään vaan..Onkohan se koostumus muuttunu jotenkin? ja se itse kuoren aukasukin oli jo vartin operaatio..
Käytiin siellä rokotuksessa ja lääkäri sit sen jälkeen kurkkas korviin niin siellä näytti siltä et on tulossa tai jo menossa pois tulehdus, ny seuraillaan mut se käski laittaa supon jos saa vielä lisäks rokotuksista jotain ja jos korvia särkee. mut kuuria ei viä saatu, pe uusiks jos tarvii.
Että tulisko joku kiva meille laittaa sen supon kun en sitä saa, jooko? :p
mä pidän jaloista kiinni ja nostan pyllyä ja laitan sen supon ja pidän sormella sitä vähän aikaa siellä (taas hankalasti selitetty mut...) ja sit vielä kannikoita painan sen jälkeen yhteen niin ei pääse heti tynnäämään ulos.
 
Hui kamala tuota Oliivian vaunureissua :eek: Onneksi ei käyny kuinkaan! Ja niin se vaan George Bushi vielä väittää, että kasvihuoneilmiö/ilmaston muutos on humpuukia, ei amerikkalaisten tarvi muuttaa elintapojaan :kieh: Ääliö. Täälläkin on normisti hirveä pakkanen tähän aikaan vuodesta ja metrin hanget. Nyt on plussan puolella ja lunta hädin tuskin 5 senttiä :eek: Ja sitten Intiassa ihmiset kuolee lumimyrskyyn.... Kyllä on maailman kirjat sekasin :'(

Mikero, minä laitan pyllyaukolle ensin Bepanthenea niin luiskahtaa ehjänä perille. Jalkoja pidän toisella kädellä koukussa massun päällä. Supon laiton jälkeen jalat alas ja painan vielä hetken peukulla ettei suppo luiskahda takaisin.

muoks. ja koukkuhan se napsahti silloin siihen Lontoon Rae-suklaaseen... Vetäsin tuossa toissapäivänä levyn vartissa näin laihdutskuurin kunniaksi :D
 
Marzyciel:
Kyllä mä ainakin pääsin tuon linkin kautta katsomaan taloa. Oho, onpas tää teksti pientä tän uudistuksen jälkeen!

Täällä nuha jatkuu jatkuu vaan, eli kellä ei vielä tätä ihanuutta ole/ole ollut, niin välttäkää minkä pystytte.

Poitsu nukkuu ulkona ja tarvis kai siivoilla, ei oikein kiinnostaisi... Yllättävää!
Juuh, pääsin minäkin tuonne linkistä suoraan, nätti talo :) Ja minun teksti tässä ihan normaalin kokoista :| Ainoo on vaan, että tuo missä lukee olet kirjautunut sisään ym. on pienellä. Eikä mulla ole ollut mitenkään vaikeampaa tänne päästä, ihan normaalisti olen tullut. Vähän tausta erinlainen ku ennen.
 
Oliivia:
Apua mikä ilma! Säikähdin äsken aika lailla. Olin tulossa kaupungista kotiin vaunuja lykäten kun ihan puun takaa alkoi hirmuinen myräkkä. Satoi rakeita ja tuuli vimmatusti. Yksi tuulenpuuska osui sitten juuri meidän tielle ja kaatoi Hilman vaunut :eek: itku meinasi äidiltä tulla, mutta Hilma ei edes herännyt vaunuissa.. selvittiin kotiin, mutta ihmeellinen on keli. Nyt UKKOSTAA - helmikuussa :eek:
No huh huh, mikä keli teillä! Meilläkin tuulee aikas kovasti ja kylmästi täällä pohjoisessa.. Saakos udella missä päin Suomea on ollut ukkonen helmikuussa? Siskon pojalle vauvana kävi kanssa kerran samalla tavalla, tuuli nakkasi vaunut nurin, mutta poika ei ollut moksiskaan, ei edes herännyt! Onneksi nuo nykyajan vaunut ovat niin jämerät ja tukevat, että aikas turvallisesti saavat pienet siellä nukkua.
 
Oliivia, jestas teijän reissua :eek: hyvä kuitenkin ettei käynyt kuinkaan!

Meilläkin tuulee nyt jo aika kovasti, Juho nukkuu edelleen ulkona ja koko ajan kyttään että vaunut pysyy pystyssä, himputti kun ei oo mitään tuulensuojasta paikkaa!! Johan tässä melkeen vissiin pari viikkoa sain nauttia näistä melkeen tuulettomista päivistä!

Ja kiitos vaan teille, pitihän munkin sitten kokeilla sitä paholaisen kakkua :ashamed: hyvää oli ja sitä tuolla jääkaapissa olis viellä, täytyy tarjota appiukolle illalla uusintakierros :D

Seuraavaa valitusta ei sitten kannatakkaan lukea, mutta mun on pakko purnata johonkin kun höyry tulee korvista
Niin ja anopista taas, mä kun olen täälläkin hehkuttanut kuinka ihana anoppi mulla on, tai on se edelleen ihana, mutta muutamassa asiassa on kyllä nyt menny herne nenuun meikeläisellä..
Se haluaa ostaa Juholle vaatteita, ihan kiva kyllä, mutta sanoin että kokoa 68 tai 74 sitten, nyt se on kantannu tänne jo vaatteita koolta 60 ja 62. ei mahdu Juholle enään päälle, muutaman 68 se on tuonnu, mutta keltasia ja ne ei oikeen sovi Juholle kun tekee pojasta tosi kalpeen näkösen..
Sitten se haluaa ostaa vaippoja, kiva sekin. Sanoin että kokoa 5-8kg tai sitten 7-13kg liberoa, se oli ostanu liberon 3-6kg vaippoja.. :headwall: :headwall: :headwall:
Lisää seuraa... se halus maksaa Juhon kastemaljan ja perintökynttilänjalkojen kaiverrutuksen, ei sitten kysyny multa mitä mä haluan että niihin kaiverretaan |O
Jo menneenä asiana, se halus myöskin maksaa ristiäiskukat ja säästää multa sen kukkakaupassa juoksemisen vaivan, sanoin sille että haluan sitten SINISIÄ kukkia.. yhtään sinistä kukkaa ei ollu asetelmissa..
Niin ja edelleen seuraa jos joku vahingossa erehty lukemaan.. Nyt se ilmotti että maksaa meidän hääkuvan, ihan kiva.. mutta nyt sen varmaan pitää päättää sitten sekin millanen se kuva on.. ja maistraattiin se on tunkemassa kun nimenomaan päätettiin että sinne ei tule ketään, juhlitaan sitten vieraiden kera vihkimisen jälkeen.
Ja anoppi on siis edelleen ihana, mutta jotain vikaa sillä on korvien välissä kun mikään ei mee perille. Isäntäki totes että se vaan haluu nyt hössöttää no joo jos hössöttää niin hössöttäs edes oikeen kokosia vaippoja ja vaatteita, nyt ne turhina lojuu tuolla meijän kaapissa :ashamed:

Anteeksi purkautuminen :ashamed:
 
dogtorille ja emmalle :flower: ! hyvä että kaikki sujui hyvin! missä muuten käytit?

ja kääk; jääkaappikylmäkö suppo pyllyyn???? *kiemurtelee pelkästä ajatuksesta* ;)
eikun kiitti tosiaan vinkistä,vaikka väristyksiä--hrrrrr--aiheuttaakin!

tänne iski kans joku trombi,tuntu et katto lähtee,hepatkin pisteli hännät tötteröllä pitkin peltoo :eek:
meni onneksi jo ohi!

jouduin tilaan hammaslääkärin,inhottaa koko ajatus! ei tykkää ei.... :/

:wave:
 
Mullakin on kauhee talo kuume :D , tonttikin jo ois, että ollaan rakentamista suunniteltu jossakin vaiheessa. Tää meidän talo ei vastaa yhtään mun tarpeita.... joteskin niin epäkäytännöllinen, kauheen isoja huoneita, mutta makuuhuoneita vähän. Esim. Eemilille ei ole omaa huonetta... neliöitä silti yli 150 :eek: Eikä tähän hyövää mitään remontteja alkaa tekemään, vähemmällä vaivalla melkeis rakentaa uuden..
 
Mammoliino,tuollasen talon olisin sun unelmien taloks kuvitellutkin,oikeeseen siis meni ;)
Hitto vie,mä haluun kans tollaseen perhekuperkeikkaan..ärsyttää ylipaljon kun ei oo mitään ton tyylistä mihin voisin Peetua viedä..
Ja Tuutis (+muut kellä hiiriä riesana) mä en varmaan pystyis elään jos meille tulis hiiriä... :x ykskin hiiri näkyis niin muutaisin pois... :LOL: onneks ei tuu tänne kerrostaloon.
Pessi nukkuu parvekkeella ja ikkunat kolisee niiin maan perkuleesti et ihme jos ei herää. Pitäs Peetua lähtee hakeen tarhasta,ei siis ihan vielä tarvis herätä Pessin.
Dirlittan, ihana nimi tein vaavilla..et oo tainnu aiemmin paljastaa vielä sitä?...

Ja lempisuklaaksi mulle koukutettiin myös tuo Lontoonrae...

Ostin tänään uusia kahvikuppeja 8kpl niin oon juonu vaan kahvia koko päivän :LOL:

Voi kökkö..tuola alko kauhee lumimyräkkä ja mun pitäs lähtee Peetua hakeen..tuolahan lähtee lentoon...
 
Ei se kylmä suppo minuakaa innosta, mut jos se on liian lämpimässä, ni sitä ei saa menemään paikoilleen. Eikä se supon laittaminen lapsesta varmaan kivaa oo, oli sitten kylmä tai ei. :ashamed:

Oliivialle :hug:
Onneks ei käyny mitenkään =)

Meillä kans oli tossa joku aika sitten kauhee puuska. ikkunat meinas tulla sisään, tuli lunta ja rakeita. kaik kamat lenti terassilt huitsin nevadaan.
 
Onko muiden isommilla lapsilla ollut jalkakipuja? Meidän Anni 3 v on nyt pari päivää aamuisin valittanut että jalat on kipeät ja kulkee varpaisillaan, kun ei kuulemma voi kulkea normaalisti, käy pipisti. Näyttää polvitaivetta, reisiä. Voiskohan ne olla kasvukipuja? Tänään mummullakin kuulemma varvastelee, kun just soitin.

Mikero, meillä vaseliini käytössä kun laitetaan suppoa, tai sitten se ruiskutettava öljy jota saa apteekista, nimeä ei nyt sit tuu mieleen. Oliivia, hui mikä reissu! :eek:
 

Yhteistyössä