*LOKAVAUVAT 2007, VOL5*

Meillä on joku ficher prisen leikkimatto. Eemeli ei tykkää siitä ollenkaan. Leikkii kyllä sen leluilla tuolla leikkikehässä tyytyväisenä. Eli oli aika turha meille (joskin eipä se oikein mitään maksanutkaan).

Meillä anoppi jää eläkkeelle. Menee huomenna jutteleen töihin, joten 2 kuukautta on vielä töissä (noin). Eemelin pappa oli eilen sekoillut tuolla kotonaan jotain (palava tupakka tiskikoneeseen yms), joten anoppi päätti jäädä kotia. Eli tämä äippä vois lähteä töihin ihan rauhassa :D
En kyllä tiedä kiinnostaako lähteä, mutta siis voisin lähteä ihan rauhassa.

Mutta nyt taidan mennä koisimaan... Hyvää yötä.
 
Täällä tämä mamma on aivan sairas, nenä vuotaa kuin seula ja on niinkuin ois katujyrän alle jääny. Yskä on ihan kauhea ja keuhkot kipeät. Paleleekin niin maan perusteellisesti. Essikin valitettavasti yskii jo. :/

Nyt äkkiä peiton alle kun pikkutytöt nukkuu ja Ellalle pino kirjoja viekkuun niin viihtyy (ehkä ).

Josko sitä päivemmällä jaksais jo paremmin.

Nuhanenä Piituli +tytsyt :snotty: :'(
 
huomenta täältäkin:)

Vein just ukkelin päiväunille partsille, ehtii taas palstailla..(kun muutahan täällä kotona ei olisi tekemistä.. :whistle: )

Eemi meni yöunille jo klo 19.30, yleensä käy nukkumaan siinö klo 21-22 maissa.
Heräsi sitten taas syömään klo 22, 23, 01..klo 02 kun otin syömään, jätin pojan sitten mun kainaloon nukkumaan, ja siinä vetelikin sitten sikeitä aina klo 7 asti..
Olen(olin) niin pyhästi päättänyt että en anna nukkua vieressä, että ei sitten opi "pahoille" tavoille..mutta kun sitä alkaa olla aika poikki kun pitää nousta imettämään 5-6 kertaa yössä, niin ne päätökset kyllä rapisee.
Pelkään vaan että unissani rullaan pojan päälle tai jotain. Ei ole helppoa!

Nyt menen hetkeksi lukemaan mitä kaikkea kivaa te olettekaan tänne kirjoitelleen eilisen illan jälkeen..palaillaan..
 
Topsyllä kivan kuuloinen ilta ollut. Ei minustakaan Johteenpookin vuokra ole paha. Täytyy laitta korvan taaksen jos tässä vielä joku kaunis päivä johonkin pääsisi ilman lapsia.

Meillä oli viime yö taas levoton :'( tällä kertaa syynä on nuha, en tajua mistä se nyt tuon yhtäkkiä sai. Nyt jo neljäs yö että joudun heräilemään kahden tunnin välein. Pisin pätkä unta on ollut kolme tuntia. Alkaa jo hieman väsyttää tämä kuukkaseminen.

Nyt taas huutaa tuolla :headwall:
 

Yhteistyössä