***LOKAVAUVAT 2007, VOL.4***

Minullekin pahki on ihan tuttu termi, samoin tiskirätin viruttaminen.

Minä sain tänään kaksi postipakettia, vähänkö kiva. Huusin huutonetissä kankaita, jotka tulivat ihan Amerikasta asti ja toisessa paketissa oli tapettiboordeja. Nyt on tällä mammalla askarteltavaa pitkäksi aikaa =)
 
Mulla oli kans eka papa 2 luokkaa ja kävin muistaakseni puolen vuoden päästä uudelleen. Sit se oli sen 3 ja lääkäri soitti kesken työpäivän. Mä porasin ihan hulluna, olin varma, että syöpä on ja kuollaan pian. Onneks koepalat oli ok. Kaks kertaa kerettiin ottaa. Nyt siis kauhee jännitys, että mitäs nyt??

 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Nyt kun on joukolla tilattu hyttysverkkoja, paitoja ym lokakuisissa niin seuraavaksi jokainen Lokamamma lupautuu varaamaan ajan papaan tällä viikolla!

:D
Meillä se onnistu muuten ihan netin kautta!! Olis jääny vieläkin aika tilaamatta, ellei kaveri ois vihjannut ;)
 
Moikka possot ja pahkit :LOL: Mie oon vissii eläny purkissa ku en tienny ku repsikan ja lörtsyt :LOL:

Annoin Ellalle nyt levolacia kaapista (en ehtiny apoteekkiin),jos se vaikka auttais et tänään tulisi kaakkelssi.Piituli rupesin äsken miettii ihan samaa et jospa puklailu johtuu kovasta vatsasta.Varmaan,koska aijemmin ei ole noin paljon oksennellu.

papasta miule neuvottiin et ennen heinäkuuta pitäs käydä.Miula on joskus ollu soluluokka 2 ja sen takia haluisin käydä puolenvuoden taikka vuoden välein..viimeeks ku kävin ni sanovat että vasta 2 vuoden päästä.Mielummin kävisin useemmin ku aina paniikki jos taas olisikin soluluokka 2-3.

itkuhälyttimestä meillä oli philipsin hälytin..ja minuu on ruvennu ihmetyttää et mitä ääntä se pitää?Se saattaa ruveta yhtäkkiä särisemään ja taustalta kuuluu keskustelua tai jotain musiikkia (ei mitään hittimusiikkia).Vaunut on kuitenkin semmoisessa paikassa että ei liikenteen ym.ääniä ota.Voiko äänet olla jostain radioaalloista??Muuta en saa päähän mistä johtuis.Onko muilla ollu hälyttimissä vastaavaa??Aika pelottavaa :eek:

Tätini toi juuri Ellalle rotinoita ja samalla TODELLA HYVÄÄ mustaviinimarja piirakkaa.Enpä ole aijemmin syöny nuin hyvää marja piirasta.Taidampa ottaa lissää ettei varmasti pääse laihtuu :p ;)
 
Vilma-Onni:Mulla kans muuttui kakkosesta kolmoseen puolenvuoden aikana. Koepaloista sitten löytyi se löydös vaikka silmälle lääkärin mukaan näytti ok:lle.
Sitten kun sain tulokset kesken työpäivän niin olin jo tyyliin arkkua varaamassa. Olin raskaana ja pelkäsin hullunlailla että menee hoidosta kesken, olihan mulla jo rv16 täynnä ja sen jälkeen hoitoa ei saa enää tehdä. Syöpälääkäri oli vaan silloin sitä mieltä että ei voida odottakaa,kun ei tiedä miten raskaus vaikuttaa, villiinnyttääkö vaiko rauhoittaako sitä muutosta. No, Pötkö pysyi matkassa ja "kuorsaa" nyt tuolla vaunuissa :heart:
Noi on ilkeitä juttuja... :/
 
ihanaa,antton nukkui 3tunnin päikyt ulkona,jipii :hug: mulle :LOL:
pitää illalla laittaa kuvaa tänne sose maistiaisista..

mulla tuo papa taidettiin ottaa rv 34,ku olin siel suppareiden estossa :D tai ainaki sellanen muistikuva mulla on..mua väsyttää..saa isi ottaa nyt poikansa ja äiti käy kaupassa ja menee ite päikkäreille..
 
Tää on nyt ihan yksin puhelua mut.. nyt on oikeeta asiaakin!

Minkä väristä kakka kuuluis vauvalla olla? onko korvike/tissimaito vauvojen kakan värissä eroa siis? meillä on ollu mun mielestä kokoajan kakka vihreetä ja ny ymmärsin tuolta toisesta ketjusta et sen kuuluiskin olla keltaista.. että kertokaas nyt rakkaat onko meitin vilman kakki väärän väristä vai ymmärsinkö väärin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikero:
Tää on nyt ihan yksin puhelua mut.. nyt on oikeeta asiaakin!

Minkä väristä kakka kuuluis vauvalla olla? onko korvike/tissimaito vauvojen kakan värissä eroa siis? meillä on ollu mun mielestä kokoajan kakka vihreetä ja ny ymmärsin tuolta toisesta ketjusta et sen kuuluiskin olla keltaista.. että kertokaas nyt rakkaat onko meitin vilman kakki väärän väristä vai ymmärsinkö väärin?
ootteko korvikkeella vai tissimaidol? tissimaito kakka voi käsittääkseni olla minkä väristä vaan :D
mut vihree kakka voi olla myös maitoallergiasta johtuvaa..
 
Nytpä miä sitten tyhmänä neljän lapsen äitinä kysyn että mitäs muita oireita se maitoallergia nimittäin tekee? :ashamed: Meillä nimittäin ja kakka on pääsääntöisesti vihreää :/ Miä oon vaan ajatellut että se on ilmasta johtuvaa, Kiia nimittäin piereskelee aikasta napakkoja paukkuja :)
 
Mikero Rotinat on syötäviä tuomisia vauvaperheeseen. Ajatuksena, että kyläiljät tuo syötäviä (pullaa yms) niin ei tuoreen äidin tarvitse stressata ja hössätä vieraiden vuoksi.

Meillä mies ei ymmärtänyt ku sanoin kerran, että meijän auto meinas nikeltyä mäkeen. Nyttemmin oon sitten huomannu, ettei moni muukaan ole kuullut tuollaista sanaa.
 
Me ollaan korvikkeeella..entäs te muut vihreä kakkaiset? ja mä nyt kysyin neuvolassa siitä maitoallergia asiasta et voisko olla kun vilmalla on sellasta ihottumaa poskessa ollu jo 2 kk niin tokas vaan et ei kyllä oo merkki mistään maitoallergiasta..jatkat rasvaamista vaan. mut en huomannu siellä sanoo kakasta kun oon luullu että vihree on normaalia. Vilmakin pieree kun hevonen mut eipä se tunnu kitisevän masuvaivoja. mut ny se kakka muka haiseekin ihan oudolle,makeelle ja erilaiselle kun ennen eikä meillä kyl ruokavalio oo muuttunu.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikero:
Me ollaan korvikkeeella..entäs te muut vihreä kakkaiset? ja mä nyt kysyin neuvolassa siitä maitoallergia asiasta et voisko olla kun vilmalla on sellasta ihottumaa poskessa ollu jo 2 kk niin tokas vaan et ei kyllä oo merkki mistään maitoallergiasta..jatkat rasvaamista vaan. mut en huomannu siellä sanoo kakasta kun oon luullu että vihree on normaalia. Vilmakin pieree kun hevonen mut eipä se tunnu kitisevän masuvaivoja. mut ny se kakka muka haiseekin ihan oudolle,makeelle ja erilaiselle kun ennen eikä meillä kyl ruokavalio oo muuttunu.. :/
nan korvike meillä :wave: ei minusta meilläkään mahavaivoja itketä vaikka keltaista ei ole aikoihin tullut....
 
[/b]mikero,luulin et rotinat on yleinen sana.Taisinpa olla väärässä :D Se tarkoittaa sitä kun perhe saa vauvan niin ystävät ja sukulaiset tulevat vierailemaan perheen kotiin ja yleensä tuovat syötäviä(kahvileipää) ja lapselle jotain pientä.Eli perheelle tuodaan jotain = rotinoita.
 

Yhteistyössä