Digikamera on kätevä laite. *nyökyttää päätään* varsinkin kun sadan otoksen voimin yrittää yhtä hymykuvaa metsästää
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:mileko asiallisuudesta ei tietoa mutta ainakin keskustelua sai aikaan Mulla on sormen päät hellinä kun eilen tahkosin näppistä
Jos miä nykäsen meiltä irti tuolta kaks kruunuuAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:mileko35, kyllähän tuo 25 sivua onnistuu. VAi mitä tuutilulla, sillä aikaa kun tytöt nukkuu..... =)
tuutilulla, mistäs mä sitten saan sen oman kruunun että oltais samiksia. :'(
Juu ja tuoremehut ihan pienelle. lukee mun veljen neuvolakortissa noiden raasteiden lisäksiAlkuperäinen kirjoittaja mikero:No ni..täällä on tilanne rauhottunu ja eikös pidetäkkin se sellaisena =) muutama sivu tekstiä oli tullu Ja mikä tärkeintä: KUKAAN EI SAA KADOTA MINNEKKÄÄN!! olis tosi ikävää.. :'(
Sen verran pakko kirjottaa noista kiinteistä et onko kellään omaa lapsuudenajan neuvolakorttiansa tallessa?
Mä lueskelin tossa joku aika sit sitä ja 2kk neuvolan kohalle oli kirjotettu et saa alottaa RAASTEET! ei tulis ihan het mieleen moinen nykypäivänä..
Siellä on satanu lunta,jee! ei tarvi vesisateeseen lähtee, ny saa puskee tuolla lumikinoksissa! Onkohan mulle koskaan hyvä..
Ja punnitus asiaa..puntari näytti tasan 74kg eli -1,5kg(kö?)
:wave:
Miä ihan unohdi tuon pullamössön!Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Mikero minä oon 2kk:n ikäsestä saanu tuoreraasteita ja mehuja ja pullamössöö... :ashamed:
Miä kävin just laittamassa viestiä ja kuvat kruunusta Ja kyllä Kiia suostuu luopumaan kruunusta jos ne vaan siihen sopii*kysyin just* Eikös hiljaisuus ole myöntymisen merkkiAlkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla, jos kysyt sitä verkko asiaa niin ilmoittele. Kyllä luulisi että tuon kruunun siihin saisi, jos vaan on siinä teilläkin reunoista ommeltu kiinni. Ja ottaisin nöyränä vastaan kruunun jos Kiiukka suostuu sellaisen antamaan/myymään meille. :ashamed: