Lokan alotus REIMASTA :D :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Välillä musta oikeesti tuntuu että täällä ollaan kateellisia niille joiden lapsilla on Reimateciä, koska näitä alotuksia tulee jatkuvasti. Tai sit se on vaan mielen köyhyyttä.

kosteudenpitävä, tuulenpitävä ja hengittävä puku koossa 74, ainoa mikä pääkaupunkiseudulta keväällä löytyi oli merkkiä reiman minitec. lisäksi mielestäni tosi söpö puku pienelle pojalle. toinen mitä katsottiin oli remu-mutta tosiaan tarpeeksi pienenä kokona oli hankalampi löytää.

lisäksi ei merkillä ole väliä mutta kun pieni ihminen ulkoilee päivittäin kelillä kuin kelillä ja suurimman osan ajasta istuu/konttaa niin mielellään hänelle etsii mahdollisimman samankaltaista vaatetusta kuin itselleenkin.

olen muuten siitä tylsä tyyppi että puen poikani sukkahousuihin ja viikonpäiväbodeihin, olen siis tämän keskustelupalstan mukaan junttiäiti, puen lapseni reimaan, olen siis jonkinnäköinen lapsen vaatteilla pullistelija...lastamme liikutetaan brion vaunuilla, olen siis jo ajastani jäljessä...siis haloo, päättäkää jo!?!!!

meidän ystäväpiirissämme muuten merkkitietoisille reimat eivät kelpaa, vaan ne ovat ihan peruskampetta:)

meidän ystäväpiirissämme muuten merkkitietoisille reimat eivät kelpaa, vaan ne ovat ihan peruskampetta

Tuotahan minä noille köyhille olen yrittänyt toitottaa, mutta ne tosissaan luulee että Reimatec on jokin hienokin merkki!

En ees lukenu koko ketjua, mutta sitä minä ihmettelen, että mitä se kenenkään persettä kutittaa kuinka paljon joku on valmis maksamaan haalarista??? Ei kai se sun pussista oo pois! Antaa niiden ostaa jotka haluaa, osta sinä kirpparilta tai halpa-hallista, ihan sama!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän ystäväpiirissämme muuten merkkitietoisille reimat eivät kelpaa, vaan ne ovat ihan peruskampetta

Tuotahan minä noille köyhille olen yrittänyt toitottaa, mutta ne tosissaan luulee että Reimatec on jokin hienokin merkki!

Mäkin ostan välillä Reimaa ja Reimateciä. Mutta en suinkaan sen merkin takia, vaan sen ominaisuuksien... :D Mutta tosiaan, niin kuin jo totesin, Lassietec on vallan hyvä merkki eikä ollenkaan niin kallis. Kun ei meillä ainakaan ole oikeasti varaa törsätä vaatteisiinkaan hirveän paljon. Törsätköön ne joilla siihen on varaa, ei se meiltä oo millään tavalla pois! Lassietec-merkillä pärjää yhtä hyvin. =)

Kyllä miekin ( jos pojan joskus saan ) käytän hällä sukkahousuja, varmaan siihen asti että hän itse kieltäytyy niitä laittamasta jalkaan :D
Mikä tuossa vaunu-jutussa oli pointti ? Mie olin myymässä mein Emmaljungat nyt kesällä kaverilleni mut sit tää kakkonen ilmottikin tulostaan joten en KERENNY myydä ( tilalle oisin välttämättä halunnu Briot ;) ).
Ja kyllä mein neidillä on Core Tex-talvikengät ja tulee varmaan jatkossakin olemaan. Ollaan oltu tosi tyytyväisiä.
Ja siis reima on miun mielestä IHAN OK, mutta en siis voisi normaalihintaa siitä maksaa. Alennuksesta voisin toki huolia sellasen.
Ja esim. päiväkodissa on paljon suuremmassa suosiossa kuitenkin talvipuku ja sen päälle kurahousut koska niiden puhtaana pito / kuivatus on huomattavasti helpompaa. Näitä kosteussuojapukuja kun ei saa laittaa kuivauskaappiin jne. =)

Tämän ei ollut tarkotus olla mikään reimat vastaan muut ketju :D
Siis ennen en ole yhteenkään reima-alotukseen kiinnittänyt edes huomiota. Nyt kävin katsomassa tuosta yhdestä avauksesta että minkä näköinen puku siellä oli ja kivan näköinen olikin. Hinnasta vaan niin kovin järkytyin että menin sitte ittekin tekemään alotuksen :ashamed:
Anteeksi siitä.
Reimailkaa rauhassa, ehkä mekin joskus sitte ku tajuan käyttää noita alennusmyyntejä hyödyksi =) Hyvin pärjätään Lassiellakin siis. =)

:wave:

Noh, meillä on Reimateciä ja muutakin eli mä olen sitten vaan hieman reimahtava. :D

Mutta olen ostanut esikolle koon 92 Reimatecin, beigen, se on mahtunut sällille jo nyt tulevan syksyn jälkeen 4 kautta, sen jälkeen siirtyy sisarelleen ja mahtuu samat 4 päälle. Eli jos 109 euron Reimatecissa on sen jälkeen vielä vaikka 5 euron jälleenmyyntiarvo, on se rahansa tienannut. Eihän sille jää kautta kohti hintaakaan kuin reilu 10 euroa! Ja takuulla kestää.

Ei sillä, ostin nyt kyllä ihan 25 euron Halpahalli-ulkoilupuvunkin kuopukselle, harmittaa kyllä, jos ei kestä tätä syksyä ja kevättä enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Reimatec on sellainen massailmiö,uskon että monia muitakin reiman puvun ostajia harmittais kun rikki menisi.

En oikeesti usko että monikaan niin välittää siitä,että onko se tosiaan niin hyvä merkki,vaan enemmänkin siitä että kaikki näkee lapsellaan olevan se merkki päällä.

Mun mielipide vaan.

:o
Meidän pojalla on ollut Reimatecin vaatteita jo useita vuosia, ei mulla ollut tietoakaan tästä tuon merkillä pyörivästä hysteriasta ennen kuin tälle palstalle eksyin. En edes voinut kuvitella, että tuo merkki aiheuttais tälläisiä reaktioita ihmisissä. Mun mies vaati, että pojalla pitää olla ulkovaatteissaan olla nuo Reimatecin ominaisuudet (kosteussuoja, hengittävyys, tuulenpitävyys) ja silloin joskus vuosia sitten emme muita sellaisia pukuja löytäneet ja niin Reimatecit löysivät tiensä meidän vaatekaappiin. Mies itse on kulkenut paljon luonnossa, metsässä yms. ja kokenut parhaaksi asuksi gore-tex puvut joten sen vuoksi hän halusi, että lapsella on yhtä mukavat oltavat ulkoillessaan kuin hänellä. Missään vaiheessa hän ei minulle kyllä tuota perustellut sillä, että voidaan sitten näyttää muille ihmisille jne. :headwall:

Haalari on käyttövaate, lapsella päällä joka ikinen päivä, ja siksi siinä täytyy olla tietyt ominaisuudet. Kuten hengittävyys, kosteussuoja ja tuulenpitävyys. Lapsella on paljon mukavampi ulkoilla kun ei ole tönkköjä ja hiostavia kurahousuja haalarin päällä. Ja kunnon goretex-kengillä on parempi olla kuin kumisaappailla. Aikuisillakin on parhaat mahdolliset työvaatteet, miksi ei sitten lapsella, jonka työtä on leikkiminen, säässä kuin säässä.
Meidän lapsilla on Reimatecia, mutta on ollut myös Remua ja Jonathania. Eniten olen tykännyt Reimatecistä, enkä todellakaan sen takia että saisin näyttää kaikille että meidän lapsilla onkin tällaiset :D . Vaan siksi, että niissä on kiristettävä vyötärö (hieman reilumman kokoisenkin haalarin saa kerättyä vyötärölle) ja ne kestää. Tytölle mahtuu vielä viime talven Reimatec-haalari, poika saa uuden haalarin, ja vaihtoehdot katsastettuani päädyin jälleen Reimateciin. Syyt: heillä on hyvät värit, ja babymallista haalaria kokoon 98 saakka (haluan babyhaalarin nuorimmaiselleni) . Ticket to heavenilla olisi myös samat ehdot täyttäviä haalareita, mutta koska ne ovat kalliimpia, ostetaan Reimatecia.
Itse en edes kiinnitä huomiota muiden lasten haalareiden merkkiin. En tiedä, minkämerkkisiä haalareita lasten hoitokavereilla on. Ainoastaan silloin, jos näen tosi hienon haalarin jollain lapsella, saatan vilkaista merkkiä, muuten en.

No voi voi ei se kuulkaas tee lasta sen ONNELLISEMMAKSI vaikka sillä olis kultakruunu päällänsä!! Oli sitte ReimaTEC tai mikä tahansa puku niin on todella lapsellista näytellä ja leveillä lapsella millaset vaatteet sillä on! Huh sentään eiköhän kaikki saa pukea niiku huvittaa ja jos rahaa on nii hommatkoon millasia vaatteita tahansa!! Se lapsen onnellisuus ei vain ole vaatteista kiinni että typeriä on vanhemmat jokka vaatteilla leveilee!!

T:äiti joka käyttää lassiee,reimaa tai mitä tahansa merkkiä mikä parhaalta tuntuu;)

Pienemmälle Reimatec-vaatteet kaksi kertaa vuodessa eli välikausi- ja talvivaatteet. Myös siis hanskat ja hattu. Isommalle ostan Peak Performancet, koska ne on tosi hyvät ja menee myös lasketteluun. peakit on huomattavasti kalliimmat kuin Reimat, mutta mielelläni maksan laadusta. Miksi lapsilla ei saisi olla toimivat ulkovaatteet, kun me aikuisetkin kuljemma kalliissa merkkivaatteissa. Mitähän mahtaa kuulua kenellekään mitä toinen maksaa yhtään mistään. Jokainenhan voi itse päättää mihin rahansa laittaa ja ei mekään muiden rahoilla meidän vaatteita rahoiteta :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Hönö:
No voi voi ei se kuulkaas tee lasta sen ONNELLISEMMAKSI vaikka sillä olis kultakruunu päällänsä!! Oli sitte ReimaTEC tai mikä tahansa puku niin on todella lapsellista näytellä ja leveillä lapsella millaset vaatteet sillä on! Huh sentään eiköhän kaikki saa pukea niiku huvittaa ja jos rahaa on nii hommatkoon millasia vaatteita tahansa!! Se lapsen onnellisuus ei vain ole vaatteista kiinni että typeriä on vanhemmat jokka vaatteilla leveilee!!

T:äiti joka käyttää lassiee,reimaa tai mitä tahansa merkkiä mikä parhaalta tuntuu;)

No kuule, viimeistään kouluiässä nuo vaatteet on kyllä aika tärkeitä. Onko oma lapsuus unohtunut vai mistä nuo jeesustelut kumpuaa :kieh:. Sitä paitsi monet miehetkin katsoo lapsen pukeutumista vaikkei siitä julkisesti kehtaa puhuakaan ;). Minun lapsestani ei ainakaan tule koulukiusattua sen takia, että pitää kulkea surkeissa vaatteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No just niin. Ei meillä Reimatec päällä olla kuin rymyleikeissä ja perheen nuorimmaisella enää. Muuten on ihan muut vaatteet, koska en näe mitään hienosteluaspektia jossain haalarissa. Nytkin tytöillä on koulussa Burberryn tikkitakit ja talvivaatteina paljon kalliimmat merkit kuin joku Reima. Mistähän joku on keksinyt, että Reimatec on muka jotenkin hieno merkki. Nimenomaan ihan tavisvaatetta taaperoille ja leikki-ikäisille. Hohhoijaa.

eiks uudet reimatekit saa laittaa kaappiin kuivuun??
Mut meidän vauvalla käytetään VAIN reima-tutan vaatteita. Teetin meidän merkkivaunuihinkin reimatec kankaasta kangasosat. Vaunuissa on päällä 164? maksava baby mallinen reimatec tykö tarpeineen. Body on reima- tuttaa, puoli potkaritymym on kans reima tuttaa.
Meidän reiska ei muun merkkisiä huoli. Alkaa itkemään kovasti jos yritän laittaa sille päälle h&m.n vaatetta :(

On nyt sitten pakko tähänkin ketjuun ottaa kantaa sen verran että jos todellakin haluaa lastensa vaatteilla jotenkin päteä niin reimatec on kyllä siihen tarkoitukseen aivan menneen talven lumia =)
Joten eiköhän ne jotka reimaa ostavat osta ne ihan jostakin muusta syystä kuin näyttämisenhalusta ;)

No mulle on tärkeetä se että puku ei kastu heti läpimäräksi kun ulkoillaan.Muuten sillä ei olis mitään väliä mutta kun me ulkoillaan aika paljon.Merkillä ei ole silleen väliä kunhan puku on vain ns.helppokäyttöinen eli ei aina tarvi pukea myös kurahousuja.

Koska en pidä "shoppailusta",löytäessäni hyvän ja laadukkaan merkin palaan ostamaan sitä samaa merkkiä.Näin säästyy aikaa.Ja hinta ei ole määrittävä tekijä taloudessamme.Ja hyvin nuo kelpaavat sisarusten ja vielä serkkulasten kierrätyksen.

:laugh: :laugh: :laugh: En minäkään tiennyt että Reimatec olisi joku leuhkimisen aihe. Olen ostanut esikoiselle Reimatecin haalareita ja kuopus ne sitten perii. Ja meinaan vastasuudessakin ostaa, laadun takia, ne on tarkoitettu kuraleikkeihin ja pulkkamäkeen, ei kaupungille näytettäväksi, sinne aivan muut merkit ystävät hyvät!

Heh, meillä reimateciä ostetaan käyttövaatteeksi. Hienosteluvaatteet on erikseen. =) Mulle on tärkeää, että mun lapset kulkevat laadukkaissa puvuissa, joista ei mene vesi läpi ja jotka kestävät. Halpispukujakin on koetettu ja huonoja ovat.

Pistämpä vielä pökköä pesään lisää... Meilläkin löytyy reimaa ja lapsen ukkikin on Reima :kieh: :kieh: Jos joskus mahdollisuus käydä niissä tehtaamyymälöissä niin sieltä tekee hyviä löytöjä. Onhan ne hyviä pukuja, mutta on muitakin hyviä merkkejä.

Olette te uskomattomia. Mä ostan Reimateciä sen takia, että se on hyvä ja laadukas vaate. Tykkään myös Remusta. Mä en todellakaan osta sitä sen takia, että naapurin tai kaksplussan mammat tulisi kateellisiksi. Mä en kulje nenä pystyssä sen takia, että meidän lapsilla nyt sattuu olemaan ns. merkkivaate. Mulla on ihan oikeasti muitakin ilon aiheita elämässä ja muita syitä olla ylpeä itsestäni ja lapsistani.

Reimatec on meillä arkivaate ja vaate siinä missä muutkin. Jos vaate menee rikki ostan uuden. Itse en edes seuraa minkämerkkisiä vaatteita muiden lapsilla on, joten en ole edes ajatellut että muutkaan seuraa meidän vaatemerkkejä.

No tuskinpa seuraa normaali-ihminen lasten merkkejä, ihan täällä vauhkoomisen ansiosta olen kiinnittänyt enemmän huomiota minkä merkkisiä vaatteita on. Ja enemmän kiinnitän huomiota jos on kalliita merkkejä, koska mielestäni ne menevät yli hilseen. Esim. monen sadaneuron Burberryn vaatteet jollain natiaisella jossain titi-nallen konsertissa, silloin meinaa päätä vähän pyörityttää.

Mun on vielä ihan pakko ehdottaa,että voiskohan olla niin,että kun tuntee ostavansa laadukkaan merkkisen vaatteen lapselle niin tavallaan itse vanhempana saa siitä hyvän olon ,että on ainakin kaikkensa tehnyt että lapsella olisi hyvä haalari tms?

Koska kyllä itse ainakin huomaan kun ostan jotain kalliimpaa(yleensä merkkivaatteet ovat niitä kalliimpia) vaatetta niin olo on jotenkin tosi hyvä vaikka se onkin maksanut maltaita.Tunne siitä että laatu on hyvä,värit kestää jne.

Mutta kyllä silti sen vaatteen täytyy olla kivannäköinenkin
:/

Ai jestas mitä pohdintoja tuleekaan mieleen näin iltasella :D

Yhteistyössä