D
Drama Queen
Vieras
Välillä musta oikeesti tuntuu että täällä ollaan kateellisia niille joiden lapsilla on Reimateciä, koska näitä alotuksia tulee jatkuvasti. Tai sit se on vaan mielen köyhyyttä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän ystäväpiirissämme muuten merkkitietoisille reimat eivät kelpaa, vaan ne ovat ihan peruskampetta
Tuotahan minä noille köyhille olen yrittänyt toitottaa, mutta ne tosissaan luulee että Reimatec on jokin hienokin merkki!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Reimatec on sellainen massailmiö,uskon että monia muitakin reiman puvun ostajia harmittais kun rikki menisi.
En oikeesti usko että monikaan niin välittää siitä,että onko se tosiaan niin hyvä merkki,vaan enemmänkin siitä että kaikki näkee lapsellaan olevan se merkki päällä.
Mun mielipide vaan.
![]()
Meidän pojalla on ollut Reimatecin vaatteita jo useita vuosia, ei mulla ollut tietoakaan tästä tuon merkillä pyörivästä hysteriasta ennen kuin tälle palstalle eksyin. En edes voinut kuvitella, että tuo merkki aiheuttais tälläisiä reaktioita ihmisissä. Mun mies vaati, että pojalla pitää olla ulkovaatteissaan olla nuo Reimatecin ominaisuudet (kosteussuoja, hengittävyys, tuulenpitävyys) ja silloin joskus vuosia sitten emme muita sellaisia pukuja löytäneet ja niin Reimatecit löysivät tiensä meidän vaatekaappiin. Mies itse on kulkenut paljon luonnossa, metsässä yms. ja kokenut parhaaksi asuksi gore-tex puvut joten sen vuoksi hän halusi, että lapsella on yhtä mukavat oltavat ulkoillessaan kuin hänellä. Missään vaiheessa hän ei minulle kyllä tuota perustellut sillä, että voidaan sitten näyttää muille ihmisille jne. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Hönö:No voi voi ei se kuulkaas tee lasta sen ONNELLISEMMAKSI vaikka sillä olis kultakruunu päällänsä!! Oli sitte ReimaTEC tai mikä tahansa puku niin on todella lapsellista näytellä ja leveillä lapsella millaset vaatteet sillä on! Huh sentään eiköhän kaikki saa pukea niiku huvittaa ja jos rahaa on nii hommatkoon millasia vaatteita tahansa!! Se lapsen onnellisuus ei vain ole vaatteista kiinni että typeriä on vanhemmat jokka vaatteilla leveilee!!
T:äiti joka käyttää lassiee,reimaa tai mitä tahansa merkkiä mikä parhaalta tuntuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän ystäväpiirissämme muuten merkkitietoisille reimat eivät kelpaa, vaan ne ovat ihan peruskampetta
Tuotahan minä noille köyhille olen yrittänyt toitottaa, mutta ne tosissaan luulee että Reimatec on jokin hienokin merkki!