Heippa!
Karvojen siistimisestä-Olen miehelle naureskellut,että "hieman"rehottaa kun ei oo omaa toosaakaan nähny varmaan 2 kuukauteen
Jalkakarvojen ajelu on sellasta ähkimis puhkimis taidetta miettii vaan mille puolelle palloo siirtäs,et sopii höyläilee..
Et se siitä sitten...
Sain yllättävän puhelun-nimittäin "pelkopolin"kätilöltä kenen kans kävin juttelemassa.
Otin häneen yhteyttä heti kun olin käynyt tuossa painoarviossa viime ke ja siellä ei ollenkaan mennyt asiat niin kun oltiin "sovittu" alunperin,että sovitaan käynnistyksestä.
Ja oma terkkakin pesi kätensä koko hommasta,ei suostu uutta lähetettä laittamaan"nauravat kuulemma hänelle,mun tilanne kun on jo katottu kertaalleen"
Kätilö oli lukenut lääkärin sanelut ja oli samaa mieltä ettei ollenkaan ollut nyt samoilla linjoilla.
Kätilö aikoo jutella toisen lääkärin kanssa vielä minun tilanteesta ja mahdollisesti uudesta kontrollista ja käynnistyksestä "edes viimeistään la päivänä"
Oli pahoillaan saamastani kohtelusta ja todella ymmällään.
Täytyy sanoa,että tästä ihmisestä on ollut suuri tuki näissä odotusajan kiemuroissa.
Tuntuu,että muut on kääntäneet selän,mutta tämä kätilö ei ole sitä tehnyt missään vaiheessa..
Terkkakin sanoi,että mun pitää vaan lakata pelkäämästä ja luottaa lääkäreihin ne tietää mikä mulle ja vauvalle on parasta.
Mä en vaan halua,että minä ja vauva vaurioidutaan niin kun esikoisen kohdalla kävi
:ashamed:
Noh,olipas tää taas saman asian ympärillä pyörimistä..
Ei vaan voi olla ajattelematta tätä omaa tilannetta..
Päivän jatkot kaikille :wave: