meela: kiva että joku muukin on samoissa lukemissa
ettei tartte ihan yksin jännittää..
huitshapeli: miten voi olla noin iso ero? Taidat olla aika pienikokoinen muutenkin? onko vauvasta tehty ennen kokoarviota? mulla kun oli jo 34+2 se 2,5 kiloa arvio..
Kuitenkin jotenkin tuntuu nyt ilmeisesti miehestäkin kovin todelliselta tämä, kun tajusi vauvan olevan jo niinkin iso. Eilen sitten silitteli masua paljon ja otti mutkin ihan erilailla huomioon. Rupesi höpsö jo innostumaan siitä että kohta pääsee lomalle. Hän kun on odottanut kesälomiaakin pidettäväksi jo jokusen tovin
Eli tarkoitus ois, että kun itse olen melko varma, että tämä menee loppuun asti, jossei ylikin, niin miehen ois tarkotus alottaa loma keskiviikkona, kun sunnuntaina on laskettuaika. Siitä sitten ois tarkotus pitää 6,5 viikkoa yhteen soittoon lomaa
Saa nähdä vaan miten selvitään rahallisesti, mutta eiköhän sekin sitten. Tuskin sitä rahaa kauheesti menee sit kuitenkaan kotona ollessa. Vai olenkohan väärässä.
Jotenkin rupes jännittämään, että osaanko ponnistaa, ja että onko musta tämmösen järkäleen siirtelemiseen, entäs jos kipu on niin suurta etten kestä sitä, ja että entäs jos sen saakkaan sitä ulos
vaikka lienevät ihan normaaleja huolia.
Suppareita ei oo tullut taas ainuttakaan. Ja masukin tuntuu jotenkin pieneltä
Mä jo tossa mietin etten uskalla lähtee minnekkään kauppoihin enää pyörimään.. kun pelkään että synnytys alkaa sielä
oon sitten vaan täällä kotosalla ja neulon. Eilen tein pipon miehelle, ja ittelle. Tänään pitäs korjaa yks tyyny, ja ommella asuntovaunuun verhot tai kahdet, en vaan oo koskaan ennen käyttänyt semmosta rypistysnauhaa, niin voi olla haasteellista. Samoin pitäs korjata parvekevaunujen kuomun sisäosa, jota ovat hiiret reijittäneet isän varastossa. Myös ajattelin tehdä pussilakana-setin vauvalle, tosin en tiedä onko se tämän päivän ohjelmassa.
Oisko kellään neuvoja mitä vois neuloa, kun mitään sairaan haastellista en osaa tehdä. Lankoja on 3-4-5-6 puikoille, mutta mitä niistä tekis.. omakohtaisia kokemuksia otetaan vastaan
Melko oma napaista taas, anteeks siitä.
Meitä ei tainnut kovin montaa olla loppukuisia, eikös? Ja muuten piti kysyy että kuinka nopeesti pitää lapsi kastaa? entäs millon maistraatille pitää ilmoittaa nimi viimeistään? Entäs pitääkö hätäkastetta varten olla vauvalle nimi valmiiksi sairaalassa? Entäs raaskitteko te vauvautuneet pitää kerrostalossa vaunujanne ihan yleisessä varastossa? tai siis sielä mihin pääsee kaikki talon asukkaat? ja jos uskallatte asutteko vuokralla vai omassa? että onko turvallisempaa jos asuu omassa?
Kyselyikä
Nanni ja möyrijä 36+4 :heart: