zizilisko ja naurukohtaus: missä vaiheessa teillä alko tulla sitä turvotusta?
Mulla on vaa sormet turvonnu nii palio että kihlasormus menee enää just ja just pikkurilliin :kieh:
pitää keksiä sille uus paikka..esim kaulaketjuun kaulaan, tai takaisin siihen rasiaan säilöön :ashamed:
On mun naamaki hieman turvonnu. Tai oikeestaan melko paljon ja pohkeet..Muttei nuo jalkapöydät.
Johtusko siitä ku oon kuitenki pakottanu liikkumaan itteni? Saatan käppäillä 6km sillon tällön yhteensuuntaan.. Tai enenmpiki jos vauva sallii tuolla masussa. Tänään hirvittää lähtiä käveleen 2 km matka kaupungista laitakaupungille kirpputorille kun vauva painaa rakkoa sen verran että tuntuu että varmasti pissaan siinä välillä housuun.. Meen ostamaan pyörän kirppikseltä että pääsee liikkumaan vähä nopiampaa ja enempi.Kun tuo kävely ei enää suju niin mahtavasti kuin kuukausi sitten pysty vielä käveleskeleen noita 6km lenkkejä.. :'(
Nukuin yön tosi huonosti.. Oli niin kirkasta illalla että piti ukolle sanoa että laitahan musta lakana ikkunaan suojaksi. Siinä me molemmat roikuttiin ikkunassa yövaatteissa meikä piti lakanaa paikallaan ja ukko laitto sen nipsuihin kiinni. Oli varmasti ohikulkijoille näky.
ukko lähti puoli 7, polkemaan töihinpäin täältä o sellane 6-7 km sen työpaikalle.. Ois menny autolla mutta se on huollossa ja sen saapi vasta perjantaina käyttöön. :$ mulla vähän hirvittää kun se lähtee sotkemaan armeijan huutokaupasta ostetulla pyörällään, kun sillä ei oo mikään mahtava kunto!! Ja kun se on semmonen hulttio että ei aina taho autoja kunnolla kattoa. Pidinki sille "äidillisen" saarnan ennen ku se lähti, huikkasin vielä parvekkeelta perään että "muista pysähtyä ennen suojatietä" ja katsoa kunnolla autot.. Soitan sille kyllä tässä jonku ajan päästä että onko päässy perille turvallisesti. Eihän täältä kaupunkiin polkeminen ole kuin hujaus! Alamäkeä koko matka.. Mutta takasin kaupungista, ylämäkeen rinnettä pitkin.. huhhei, kun tuntuu että kävellessäki tunkee asfaltti vastaan.
Jaa naapuritki on heränny. Niiden herätyskellon ääni huutaa meidän seinien läpitte..
saa ilmasen joka iki-aamuisen herätyksen 6:50.
:$ ajattelin että ku oon kaupungissa ja oon sen pyörän käyny ostamassa niin, pitäisköhä polkassa siskon tykö kylään..Olla siellä 6 asti ja polkea sitten ukon kanssa samaa matkaa kotia..Sovittiin että illanpäälle polkassaan Citymarkettiin, täältä sinne on n. 7km per suunta. Pitäisi käydä ostamassa ukolle eväsreppu ja vauvan vaunuihin pumppu.
Ja tuosta pumpusta tulikin mieleen että pistä ukko tekemään jotakin ja mene itte perässä!
Käskin ukon eilen kattua ettei oo reikiä sisuskumissa vauvan vaunuissa, no sehä suju oikein mukavasti eka renkaan kohalla, mutta sittekö piti sisuskumi tunkia takasin vanteen ja päällyskumen väliin niin se piti tunkea sinne ruuvimeisseli kanssa, ja reikähän siihen sisuskumeen tuli! Kiva, ois ollu renkaat kunnossa niin nyt pitää ostaa uuet. :headwall: ois vissii pitäny itte tehä seki..
jaah.. mitäköhä sitä söis aamupalaksi? Ruisleipä alkaa nii sikana närästämään.. Hyvä kun tuli ruisleipä mieleen.. siitä tuli mieleen rauta, ja pitääpä tullessa kaupungista käyvä ostamasa apteekista rauta pillereitä joku Maltofer vai meltofer ? onko siittä kellään kokoemuksia??? Kun tuo obsidan fe++ tuppaa tekeen mun masun vuoristoradaksi
.. nyt meen syömään ja laittautumaan ihmisen näköseksi..
9 lähtee bussi kaupungin kulmille.. heippodei ja kertokaahan muutki mukavia kuulumisianne.
:flower:
onko mun vauva jo kääntyny kun yöllä heräsin siihen ku nipisteli sillain jännästi, ei kipiästi vaan jotenki lihaksia alavattasa ja tuntu niinku jotaki palloa ois jyrätty jonneki luiden tai jonneki väliin?" onko se siis ankkuroinu nuppinsa sinne?