Hei kaikille pitkästä aikaa! Tervetuloa kaikki uudet plussanneet ja ONNEA! Tänne onkin tullut hurjasti uusia kirjoituksia sitten viime kerran
Halaukset teille jotka ovat kohdanneet menetyksen:hug: IKÄVÄÄ
Itse soittelin neuvolaan 13.2 ja sain ajan silloin jo ihan aikaiseen vaiheeseen (omien laskujen mukaan)rv 7+5 kohdalle. Aika neuvolaan olikin sitten jo viime perjantaina
Pienen yllätyksenkin mieheni kanssa saatiin kokea kun kätilöksi opiskeleva miehen serkun vaimo oli tekemässä neuvolassa työharjoitteua
Heillä kaikillahan siellä on vaitiolovelvollisuus joten TOIVON että hän pitää asian omana tietonaan siihen asti kun päätämme kertoa suvulle
Ei siis kohdattu hänen kanssaan niin että oltais vaihdettu kuulumisia
Neuvolasta saatiin kotiinviemisiksi ISO pino esitteitä. Mies on syventynyt lukemaan niitä ihan omaan rauhaan<3 Neuvolatäti oli oikein ihana ja kehoitti heti soittamaan oli kyse mistä tahansa. Olimme sisällä huoneessa 2 tuntia eli asiaa oli kyllä!
Tällä viikolla kuulemma saan varailla aikaa ensimmäiseen ultraan. Ollaan miehen kanssa vähän mietitty että ehkä meidän kohdalla tuo varhaisultra jää väliin kun luultavasti se eka normi ultra on 3 tai 4 viikon päästä?
Oireista sen verran että toissa viikolla alkoi olla jo jonkinlaisia merkkejä pahoinvoinnista mutta ei mitään pahoja siis. Viime viikolla sain sitten huomata että pahoinvointi ainakin jonkin verran paheni...loppuviikosta huomasi jo SELKEÄSTI pahoinvointia. Wc:hen asti en ole vielä joutunut lähtemään sillä olo on lähinnä vain ällötystä ja kuvotuksen tunnetta ruokaa kohtaan. Varsinkin kaikki "normaali" ruoka (jota on tavattu täällä kotona laittaa ruoaksi) ällöttää
Ne ruoat jotka maistuu ovat salaatit, voileivät, hedelmät, jogurtti, kasvikset, kinkku ja tietty kaikki roskaruoka menis alas
Hampurilaisia on tullut himoittua jo monta viikkoa
Kertomiseen palaten sen verran että pari viikkoa sitten kerroin omalle äidille(vaikka olin kovasti sitä mieltä että kellekään ei kerrota vielä aikoihin) ja saman viikon lopulla sitten myös miehen vanhemmat saivat tietää. Kaikki olivat erittäin iloisia! Miehen vanhemmille tämä pikkuinen olisi ensimmäinen lapsenlapsi
Äidilleni tämä olisi toinen lapsenlapsi.
Minulle tuo Kiinalainen kalenteri povaa poikalasta, mutta en tiedä miksi niin jostain syystä mulla on ihan tyttö-olo...?
En nyt muista mitä kaikkia galluppeja olikaan tällä hetkellä menossa joten juttuja jää tällä kertaa varmaankin kertomatta... mutta ensi kerralla skarppaan sitten
Laara85 ja "pallero" 8+2(?)