LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Välillä tuntuu että tuo ukkeli ajattelee et oon lomalla.Eilenkin sanoin et pitäs käydä Ellalle ottaa vihdoin vakuutus yhessä ni vastaus oli vain "siulahan ei ole mitään muuta ku aikaa päivisin,käy ite" |O |O VOI V****!!Joo sohvalla makaan lahnana koko päivän ku ei ole mitään tekemistä...niin varmaan joo |O

Tän päivän puheenaihe on siis miehet kotihommissa :kieh: , täällä yks juttu. Oon ompeluhommissani ja kun miehellä ei ole kummempaa tekemistä, niin aattelin, että mä en ainakaan ala meidän toista ruokaa laittamaan ja siihen aikaa käyttämään. Miehen vuoro! Niin se nukkuu nyt tuolla ylhäällä ja me kuulemma maistellaan tänään lähikuppilan kehuttua pizzaa :laugh: . Kyllähän mä mielelläni maistelen :p , mut näin sitä pääsee helpolla |O . Tarjoaisinko mä huomenna lapsille Hesestä ruuat, sit vois hakee jotain grilliltä, jos sit vaikka mentäs johokin pastapaikaan :kieh: ja sen ruuanteko ajan voisinkin sitten nukkua :saint: . Miesten logiikaa...

Mäkin tulin nyt pitkästä aikaa takaisin =) =) =)
Meillä mies ja milla nukkuvat päikkäreitä sohvalla..kummallakin kuola valuu =) =)

Jaahas meillä täytetään 6kk 10.pvä, miksi tää aika menee näin hemmetin nopeasti..vastahan se tuolla mahassa oli.
Ostin stepperin että jos sais tuon takapuolen pois ja mahan...tuntuu että vähän olis tiukempi niin siis tuo peppu..i hope so :laugh: :laugh: :laugh:

Me käytiin neuvolassa..tulos oli 7630/65.8 eli ihan tasaista käyrää mennään.

Mä sain huutia kun mun ruokahalu on kadonnut...kun ei vaan tee mieli syödä.

Oottekos jo ostellut välikausihaalareita syksyksi????
Kun ei tuosta koosta oikein tiedä niin ostin 74 ja 80 varulta, saapahan ne huutiksessa myytyä jos ei tarttekkaan.

Pieni Gallup:

Monennetko vaunut menossa????
Mulla nyt viidennet käytössä...mä taidan olla vähän hullu :laugh: :laugh: :laugh:

Nyt likat pistin elàmàn risaiseksi ja pistin punaisen vàrin pààhàn :D:D Aika saadakin jotain toista vàrià kun on vuosi kaudet ollut tàmà blondi lookki :D Saas nàhà mità tulee.... :p

Annikan pituudesta sen verran ettà suurin piirtein 66 cm se on ja painoa tosiaan se 7600kg ettà kait se sillee on oikein.. Mamman silmissà neiti vaan nàyttàà nykyààn niin hoikalta, tosin ei kyllà muiden :D Tànàànkin apteekkari kiusasi kuinka pullukka meidàn likka on ;) Mitàhàn laiheliinia ne italialais vauvat sitten on... :D

heidi annika on saman pituinen kuin venla..mutta meijän makkara on 8870g :o ohan tuo tuollanen pallukka..torstainakin kun pistäydyttiin miehen veljen luona niin veljen emäntä naureskeli venlalle et on siula pulleet posket..mie sanoin et,venla sanoo et ku ruoka on hyvvää ja sitä on riittävästi tarjolla,niin kyllä miulle kelpaa..ja kyllä tuo tyty siitä hoikistuu kun käypi liikkumaan..

nyttenkin se on ittesä hilannu takaperin täältä miun vanhimman tytyn huoneesta tonne eteiseen..ihan hyvän matkaa :D

galluppiin vastausta..meillä nuo yhistelmävaunun ratasosa nyt menossa,perjantaina uudistettiin nuo "kaupunki ja kyläily" rattaat kun käytii kirppiksellä ja lidlissä..kun täällä lidlissä ei ole sellasia kärrejä jossa olis se vauvan "kaukalo"..liekkö sitten missään muuallakaan..

aikamoinen ylläri oli mulle kun kävin tänään meijän prismalla apteekissa ostamassa venlalle noita rela tippoja,niin ne maksoi siellä 16.80..kun meijän kylän apteekissa ihan samat tipat maksaa 19.90..ja sitten keskikaupungin apteekissa maksaavat 18.90...
kysyin siltä myyjältä et miten voi tollanen hinta ero olla..sano et se ei ole lääkeaine,niin apteekki voi apteekkikohtasesti päättää hinnan :o

Shenda kolmannet rattaat on menossa. Minäkin mietin että olenko vähän kaheli kun nuo viimeisimmät hankin. Ajattelin kuitenkin laittaa yhdistelmät kiertoon kunhan poika lopettaa kopassa nukkumisen. Scootereita en hävitä missään nimessa kun niitä käyttää Annikin vielä silloin kun ollaan reissussa. Ja toiseksi myyjä kun näkin nuo meidän neljä vuotta "vanhat" rattaat niin totesi, että onpas hyvä jousitus ja samaan hengen vetoon että olisipa nykyajan rattaissakin tuollaiset jouset. Nykyajan rattaat on tosiaankin kevyempiä, mutta varmasti sitten enemmän "muovisia" ja heikko tekoisempia.

Pituudesta, meidän Aatu oli viime neuvola kerralla 67,5 cm ja painoi 7500g.

Keväthaalarin olen ostanut 74cm, mutta on jo kyllä niin nafti että saapa nähdä meneekö enää ensi syksynä päälle. Todennäköisesti uuden haalarin hankinta edessä silloin.

Täällä huutaa telkkari täysillä kun sieltä tulee kärppä peli :headwall: Anni ja sen kaveri juoksee taloa ympäri. |O Laitan kohta kaverin kotiin päin ja lähden tytyn kans saunaan.

Niinukka. Eikö teillä ollut jo kertaalleen sovittu nuo etä tyttöjen tulemiset? Miten se tyttöjen äiti nyt silleen meni muuttelemaan että tulevatkin koko kesäksi teille? :o Vois tehdä tosiaan ihan hyvää teidän isännälle jäädä sitten piikomaan lapsia jos tuohon muutokseen menee suostumaan :kieh:

Niinukka: olit kirjoitellut samaan aikaan. Kiitos rela vinkistä! :flower: Missä niitä prismasta löytyy? Kai jostain kaupan kylmä hyllystä vai prisman apteekista? Muistelen että meidän kaupungin apteekissa maksoivat 24?, mutta varmaan muistan väärin. Ei kai täällä voi nyt noin paljon kalliimpia hintoja olla :o

Nopeesti vaan. Mies odottelee olkkariin seuraksi ja Eetukin jo nukkuu. Taidetaan ottaa lasilliset punkkua. Mun mies on ihana, täytyy myöntää ettei mitään valittamista :heart: Tottakai välillä otetaan yhteen ja riidellään kunnolla mutta sovintokin tulee suht pian. Tekee kaikkea kotona mitä mä pyydän ja on muutenkin luonteeltaan tosi kiltti ja huomaavainen.

Sitähän mun piti tulla kertomaan että Eetu vihdoin käänty tänään mahalleen!
MaMalle ja Milekolle terkut! Tosta kääntymisestä kun oli viime tapaamisella puhetta.
MaMalle paranemisia :hug:

Nyt sohvalle köllimään =)

nyt ois reissut reissuiltu ja ei ihan heti reissuilla,huuti koko kyläilyjen ajan..no tietysti olihan siel uusia ihmisiä ja kovaa ääntä..meidän digiboxin kaukosäädin oli kummallisesti poissa ollessamme ilmestynyt keskelle olohuoneen lattiaa..KIITOS :flower: sille joka sen löysi..tai palautti :D

katjanna prismalta apteekista ostin nuo relat..aika suolanen hinta sielä jos 24e maksaavat :o

niin miehen ex taas yritti et likat olisvat saaneet olla pitempään ku sen 3vkoa mitä ollaa sovittu jo huit hait ajat sitten..mie EN suostunu enkä suostu enää minkaanlaiseen vatkaukseen ton sovitun ajan muuttamiseksi..mutta kun oli näköjää ex.lle tullu joku ulkomaan matka miehineen ja sit olivat vuokranneet jonkun mökin viikoksi niin toden näkösesti tytöt joutuuvat ottamaan,mukaan eivätkä saa nauttia kahdenkeskisestä ajasta.. |O
voi viude sentään..viime sunnuntaina oli sellane hulapaloo,et miekii jo raivostuin ihan tyystin..

niin katjanna oletko hyväks havainnu nuo relat just tänää miehelle sanoin et noinkohan nuo ovat vaikuttaneet siihe et venla ei ole ollut kipeä..ei koko keväänä..
..nyt tietysti joku flunssa iskee kun pääsen kehumasta..

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
nyt ois reissut reissuiltu ja ei ihan heti reissuilla,huuti koko kyläilyjen ajan..no tietysti olihan siel uusia ihmisiä ja kovaa ääntä..meidän digiboxin kaukosäädin oli kummallisesti poissa ollessamme ilmestynyt keskelle olohuoneen lattiaa..KIITOS :flower: sille joka sen löysi..tai palautti :D

tiiätkö et tonttuja liikkuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:

tiiätkö et tonttuja liikkuu :D

elä pelottele :laugh:

Mä ostin nyt emmaljungan scooterit...tosi kevyet ja hyvät ihan vaan heittää autoon.Mies sanoo että mä olen pimee kun tykkään vaihtaa vaunuja :laugh: :laugh: :laugh:

Oottekos kukaan ajattelut että milloinkas se kakkonen olis tervetullut????
Me vähän "suunniteltiin" että joskos sitten kun milla on 2v niin vois yrittää että jos se toinen haluais tulla.
Mä haluun käydä vähän aikaa olemassa töissä välillä.

Mua niin harmittaa kun pitää laittaa toi muksu tarhaan sitten kun se on 1v3kk...rahat ei vaan riitä...mä en haluu kun toinen on niiiin pieni :'( :'( :'( :'(

Jokos teidän pikkuiset istuu tuetta???

meillä ei....pyöritään kyllä ympyrää lattialla..vähän kun silmä välttää niin on likka menossa jo puoliksi sohvan alla.

Hassua oli kun Milla rupes kunnolla jokelteleen..on se vaaan niiiiin ihanan kuulosta :heart: :heart:

Niinukka: erittäin hyväksi. Meidän Annihan on korvakierre lapsi ja vuosi kausia on laukattu lääkäristä toiseen milloin mitäkin tulehdusta kiusana. Ennen vuoden vaihdetta lääkäri määräsi Annille vuoden annoksen rela tabletteja ja meidän neiti ei ole sen jälkeen sairastellut. Aatun neuvolan tätiki kehotti jatkaamaan vauvalle rela tippojen antamista. On kuulemma tehty joku tutkimus jonka mukaan suolen hyvä toiminta, vastuskyky vaikuttaa kaikkiin muihinkin sairastumisiin tai jotain tuonne päin.

Nyt saunaan kun Anni kiljuu tuolla :wave:

Ruusumaria Eetulle isot onnittelut uudesta taidosta :heart: siitä se lähtee... ja nauttikaahan miehen kanssa lauantai-illasta :whistle:

Tällä meikäläinen istuu paperitollot nenässä kun nuo röörit vuotaa ihan jatkuvasti..pitäisköhän kokeilla noita tampooneja :laugh:

Noissa ei-lääkkeissä on todella suuria eroja apteekkien kesken eli kannattaa jos mahdollista katsella hintoja eri paikoista..säästöt saattaa olla useita euroja...

Ilona maisteli tänään niitä maissinaksuja ja kovasti tuntui tyttö niistä pitävän..tahtoo vaan loppuosa liiskaantua käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
Sitähän mun piti tulla kertomaan että Eetu vihdoin käänty tänään mahalleen!
MaMalle ja Milekolle terkut! Tosta kääntymisestä kun oli viime tapaamisella puhetta.

Onnea Eetulle :flower:
No eikös me jo sanottu, et kääntyy, kun on siihen valmis ja haluaa =)
Huomattavasti ennen rippikoulua lähti... =)

Dogtor
Löytyykö tuolle mysteeriolle selitystä? :o

Kävin ostamassa sitä Ceralania. Jalat on edelleen sellaset, kun niihin ei ois mitään laittanu. LillaStina!!! Tarvii sitä rasvaa... |O

no heippa pitkästä aikaa ei ole tullu oikeen kirjoteltua nyt mutta olen yrittäny käydä lukemassa teiän juttuja....
tohon galluppiin meillä on kolme lasta ja meillä on käyny varmaa 15vaunut ei uskalla ees laskea....tytyki täyttää huomenna puol.vuotta ja on toiset yhdistelmät menossa yhet matkikset (mitkä piti ostaa mutta ei tullu käytettyä) ja teutonian timmyt(vähän saman tyylisetku emmaljungan scootterit). mulla on joku kevät kärpänen iseny tällä viikolla olen vaihtanu joka huoneeseen verhot ja siivonnu koko kämpän lattiasta kattoon....sisä varastokin tuli siivottua.....(oisko ne noi hormoonit....menkkojan piti alkaa 1.päivä eikä ole kuulunu) :whistle: no meille saa tulla vauva jos on tullakseen....tarha hakemukset vein jo kuukaus sitte mut nyt ilmeni et meiän lähelläki ois tarha mikä on ilta 22.00 asti auki ku meillä on molemmilla vuorotyö ni eikäy mikä tarha vaan eli maanataina puhelin soitto et haettaski toiseen tarhaan!

Meillä Keravalla noi Rela tipat maksaa 21,30e :kieh: ,no niitä ollaan silti käytetty 4 pullo jo menossa :whistle: Onko kellään tieto mistä voi tilata ABC WALKERIN? Hobbarissa ei niitä enää ole :/

ainii lisään vielä et meillä tyty meni eilen ekaa kertaa konttaus asentoo ja tänään on kovasti harjotellu ja menee hermot ku ei pääse liikkeelle....nytkyttää vaa pyllyään meillä aikasemmat lähteny kontaa 7kk ekasta kontaus asentoo menosta on menny pariviikkoa ku lähetty liikkeelle....musta ku on ollu niin ihanaa et tyty on siinä mihin jättiki.....kauhulla ootan ku lähtee liikkeelle!

tyty nukkuu,ja vanhempi likka kävi makaroonin keittoon.. :o sanoinkin sille et söis päivällä ettei tosiaan tartte käydä enää tähän aikaa ruokaa laittamaan..

venla ei sit suostunu syömään ku 100ml velliä..
tuossa mietin et venla on nyt kaks edellistä yötä nukkunut hyvin kun en antanu sille illalla puuroo,vaan sai klo 17.30 ihan lihaa ja kasvista,ja sitten kasilta vellin..vai liekkö tolla puuron syönnillä tai syömättä jättämisellä nyt yhtikäs mitään vaikutusta..tietysti ens yön riekkasee ku mikäki..

Yhteistyössä