Topsy Ei onnistunut nettisivujen kautta tilaaminen. Silloinkin pitää saada yhteys myyjään joka sit tilaa ja lähettää tuotteet. Kukaan sieltä ei vastaa. Vaikeeta. Voisin ruetakkin myymään, mut siinä piti sitoutua pitämään muistaakseni kahdet kutsut viikossa ja alotuspakettikin oli aika kallis.
YOdottaja Mistä löysit viulle arskat? Mä ostin Eelille ne baby banz retrot. Aika vinkeen näkönen kakara
ps. kuva ois kiva...
YOdottaja Mistä löysit viulle arskat? Mä ostin Eelille ne baby banz retrot. Aika vinkeen näkönen kakara