Moikka kaikille
!
Mukavaa kun tämä meidän lokakuisten pino senkun kasvaa, meitähän on täällä jo isohko porukka
!
Itse käytän tosi harvakseltaan Facebookkia ylipäätään, joten kiva kun täälläkin on juttelukavereita läsnä.
@ladygreen ajatukset pyörivät pitkälti raskauden ympärillä samoin
eikä siihen tunnu olevan oikein lääkettä.. Itsehän yllätin itseni tilaamasta äitiysvaatteitakin jo
! Pari hihatonta toppia ja pari pitkähihaista, yhdet housut. Kai tämä äitifiilis ja ilo raskaudesta jota ei vielä voi jakaa koko maailmalle, vain pursuaa yli
. Näin ainakin minulla näköjään.
@ajatuksissa minua myös vaivaa tämän viikon alusta ainakin isohko väsymys, päikkäreitä voisin nukkua helposti vaikka yöhön asti. Isommat lapset vaativat kuitenkin ruokansa ja kuljetuksensa sekä huomionsa, eli vapaapäivinä nukun sen minkä ehdin.
@Fritang kylläpä sait aikaisin ajan neuvolaan?Kiva kun tosiaan pääset ultraan
! Itse sain ns mahdollisimman aikaisen ajan, raskauden kestosta kun ei ole ihan tarkkaa tietoa, vaikka itse uskonkin tietäväni, ja 1. neuvolani on 16.2.torstaina. Esitietolomakkeet pitäisi täyttää sähköisesti mutta järjestelmä ei aukaise niitä minulle vaan herjaa virhettä..
@popsis Olen kertonut parhaille ystävilleni sekä raskaana olevalle ystävälleni ja serkulleni. Mies ei ole kertonut viellä kenellekkään, odottelemme sitä ensimmäistä neuvolakäyntiä ja sydämmen sykkeen kuuntelua, ja luultavasti sitten vielä odotamme ensimmäisen ultran ennen uutisen julkistamista
.
Oireista: tissikipu on ollut tänään niin kamalaa että laitoin urheilutopin yöksi ja varmasti pidän sitä huomisen työpäivänkin. Samoin häpyliitosta juilii niin että tarvitsen tyynyn jalkojen väliin yöksi
melkein kuin viimeisilläni olisin..
Miten teidän muiden oireilut?
Mitä jos laittaisimme aina postauksen loppuun RV:t? Niitä kun ei aina muista muiden kohdalla.
Hyvät yöt
T:Hiekkis RV 6+0