jonna ja
danone
Hienoa että ultrassa kaikki oli niinku pitääkin
:flower:
mimmu
Hm... Tarkotitko salainen toive etkä haave?
Mut eipä mitään, ei oo eka kerta ku menee nikit sekasin...
hapsiainen
Ei tosiaan voi perua sen takia. Eihän siinä varhaisultrassa näe niitä juttuja joita np-ultrassa ja nykyään np-ultra käsittääkseni kuuluu kaikille. Täällä päin se kai on ollu jo kauan niin mut muualla tullu vasta nyt ilmakseks nuo kaks ultraa...
Gabrielle :'( Paljon voimia sinne surun keskelle :hug:
minimuu
Vieläkö tuolla nelly.com:ssa on ne ihan älyttömät toimitusehot? : / Kattelin joku aika sitten et vois tilata mut sitten ku kattelin niitä toimitusehtoja yms. niin jätin tilaamatta...
niiskuneiti
Onpa teillä outoon aikaan rakenneultra... Voiko sen tehä noin aikasinki jo?
masutuubeista...
Mä kans mietin semmosen hankkimista... Onko hm:n masutuubit hyviä?
Noihan olis sitten imetysaikanaki käteviä vielä jos tavallista paitaa käyttää niin ei tarttis mahaansa esitellä...
Entä onko jollain kokemusta niistä vetoketjun ja napinläven "jatkopaloista"?
Mammapaidoista...
Nyt onneks on paljon kaupoissa semmosia pitkiä paitoja ja toppeja joita voi käyttää raskaana ollessaanki... Monesti ite mammapaidat on aika hintavia joissaki paikoissa...
Tervetuloa maisakaisa :flower:
äiti88
Onpa outoa
Aikasin tosiaan
sydänäänet kuulus... Mut ite tässä kans mietin et jos mulla on raskausviikkoja noin viikko vähemmän niinku arvelen niin sillon itekki olisin kuullu sydänäänet (tai sitten istukanäänet) rv.8+5
Mut samanlaista ääntä sieltä mahasta nytkin kuuluu, sillon oli melko vaimeempia toki...
Pitäski koittaa laittaa niitä koneelle niin saisin kuulla mielipiteen et onko ne sydänääniä
Tervetuloa Siljanvuori :flower:
Muutosta
Höh. Onneks kuitenki sait noin pian uuden ajan tilalle
Tuli vaan jotenki mieleen että toivottavasti sille ultraajalle ei ole pahasti käyny siinä kolarissa...
Mä vihaan hampaitten harjaamista! :kieh:
Eilen pesin hampaita ja komeessa kaaressa kaikki just syödyt ruuat ulos :x
Muuten olo hyvä ja taitaa olla pahoinvointi melkeinpä jo loppu
Väsyttää vain ja vaikka mahaa vetäs sisään niin jo aamusta huomaa mahan olevan selvästi jo kasvanu =)
Salainen toive ja Torsti rv.10+5 (9+5) :heart: