Täällä olis nälkä ihan kokoajan!! Musta tuntuu, et mun pitää olla popsimassa kokoajan jotakin ja sitä varten olen hommannut paljon hedelmiä ettei tulis ainakaan syötyä rasvaista mielitekoihin! Töissäkin pöytä notkuu hedelmiä ja äsken rouskutin näkkäriäkin kun olevinaan nälkä kurnii Toivottavasti kukaan ei täällä töissä ihmettele tai toki voivat ihmetellä kunhan eivät tule siitä mulle sanomaan koska olen todella huono valehtelemaan ja huhtikuuhun asti olen koeajalla ja aijon pitää raskauden visusti omana tietonani mahd pitkään!
Muuten olo on ihan hyvä eikä kuvotus vaivaa niin paljoa kun aluksi pelkäsin. Tietysti voi vielä tästä muuttua, mutta sen näkee sitten.
Varhaisultra meillä on ensviikon ke yksityisellä, jota jo kovasti odotan! Raskaudesta ei olla kerrottu edelleenkään kun parille ihmiselle ja itse odotan ton ultran ja sit aijon kertoa ainakin omalle isälle, joka on mulle erittäin läheinen!
Pahoittelut menetyksiin :hug:
Muutosta & Helvi 6+3
Muuten olo on ihan hyvä eikä kuvotus vaivaa niin paljoa kun aluksi pelkäsin. Tietysti voi vielä tästä muuttua, mutta sen näkee sitten.
Varhaisultra meillä on ensviikon ke yksityisellä, jota jo kovasti odotan! Raskaudesta ei olla kerrottu edelleenkään kun parille ihmiselle ja itse odotan ton ultran ja sit aijon kertoa ainakin omalle isälle, joka on mulle erittäin läheinen!
Pahoittelut menetyksiin :hug:
Muutosta & Helvi 6+3