Hookoolle iso hali ja tsemppiä ihan hurjasti että seuraava kerta on yrityksen osalta viimeinen ja lopputulos on suloinen nyytti sylissä:hug:
Neuvola-ajasta
Periaatteessa kannattaa hoitaa aika itselleen suht pian, koska sieltä lähtee lähete synnytyssairaalalle nt-ultrasta, joka tehdään rv11-13, jos siis aikoo niihin osallistua. Lisäksi on sitten ne verinäytteiden otot, joista katsotaan veriryhmät ym. ja nt-ultraan se vasta-aine jos sen tahtoo.
Itselläni aika on ensi maanantaina jolloin rv8+3.
Aika nt-ultraan tulee postissa n. viikko ennen kuin aika on.¨
Pahoinvointi
Alkoi lievänä jo ennen plussaa ja se olikin semmoinen mistä arvasin että kyllä sitä tiineenä ollaan
Nyt se paheni oikein urakalla kun rv7 poksahti, mutta soppadietillä on pysynyt aisoissa, mitään "kunnon" ruokaa ei voi kuvitellakkaan syövänsä.
Ihan sama kaava oli tytöstä edellisessä raskaudesta, jännä nähdä kumpi on tulossa, aiotaan nimittäin kysyä asiaa kun on sen aika.
Kahvi ei täälläkään maistu oikein mitenkään, mutta väkisin vedän aamukahvin ja iltapäivällä kupposen, en jaksa päänsärkyä vierotusoireiden takia kärsiä kun en särkylääkkeitä tykkää popsia. Olen suurkuluttaja, joten ihan kiva että Hippu pistää hanttiin sen kanssa.
FB ryhmä
Kannattaa liittyä!! Ihana porukka jo nyt ja jutustelua on paljon.
Täälläkin ollaan työttömänä. Epäilen suuresti saavani töitä lähiaikoina ja mahani tulee puskemaan esille aikaisin, joten se valitettavasti laskee mahdollisuuksiani sitten, mutta on sitä pärjäilty hyvin aiemminkin. Esikoista odottaessa olin työtön myös ja kun turhat menot karsi, niin ei ollut ongelmaa pärjäämisen kanssa rahallisesti.
Onhan tässä se hyvä puoli, että olen ollut liki 3 vuotta super kiireinen äiti ja lasten kanssa oleminen on ollut tosi vähäistä ensin työkiireiden ja sitten koulun takia, joten lapset selvästi nauttii tästä ja niin nautin minäkin todella paljon.
Aion jäädä äitiyslomalle heti elokuussa, silloin alkaa koulu esikoisella ja tarvitsee siihen vähän enemmän tukea myös minulta, joten ei voisi ajoittua aloitus paremmin.
Hoksasinkin juuri, että tämän kirpun laskettu aika ajoittuisi juuri meidän vuosipäivään :heart:
Saa vaan nähdä sitten, tytöllä oli LA 3.10, mutta syntyi 28.9...itse olen lokakuun lapsonen myös, hyvä aika syntyä siis selvästi
Kurkkasitteko jo uuden äitiyspakkauksen sisällön??
Viipulainen ja Hippu 7+4