Emskikselle taas suuri kiitos tsempeistä ja maanpinnalle palautuksesta
Tänä aamuna heräsin pitkästä aikaa hymyssä suin ja levollisin miettein. Pikkuhiljaa yritän noita kauhuja saada mielestäni pois tai ainakin pidettyä kurissa, ettei stressitaso olisi kokoajan tapissa! Huomenna päästään katsomaan ystäväni 2viikon vanhaa tyttöä... Jospa se vähän helpottaisi myös?!
Mannaa onpas omituista kyselyä ollut neuvolassa... Saanko mielenkiinnosta udella kuinka nuori sitten olet, jos hoitaja siis luuli sinua paljon nuoremmaksi ja ajatteli että olet vielä sen ikäinen että vanhemmille kuuluu tällainen kertoa?
Facebook-palstasta en vieläkään ole saanut kutsua. Laitoin muutama päivä sitten yksityisviestiä etusivun ohjeiden mukaan. Pystyyköhän joku muu minut sinne kutsumaan kuin ylläpitäjä, jos hän on nyt "lomalla" netin äärestä, heh?
petite ai sinulle tuli tuo 2-tyypin diabetes? Minuthan ikäni puolesta niihin kokeisiin myös laitetaan, mutta jouduinpa tänään soittelemaan neuvolaan päinvastaisen tilanteen takia. Eilen iltapäivällä normaalisti 2h ruokailun jälkeen iski taas heikotus ja huono olo, mutta kaverillapas sattui olemaan sokerinmittausvermeet mukana ja halusi mielenkiinnosta testata mitä ne minulle nyt on...
Tulos oli 3.2 joka on kuulemma turhan alhainen ja selitti huonon oloni. Noh, tänään sitten neuvolasta kysyin neuvoa, niin ohjeeksi tuli 1-2h välein syöminen ja sillä pyrin pitämään verensokerin korkeammalla. Syömisen jälkeen se oli 4.1. Kokemuksia muilla verensokereista näin päin? Ennen raskautta arvot ovat normaalit.
äitipojat sanattomaksi veti ja kyynel silmässä luin viestisi. Olen niin pahoillani ja toivon, että tulevaisuus olisi valoisampi!
Kivaa perjantaipäivää kaikille. Mä lähden nautimaan vapaapäivästä ystävien kanssa lounaalle :heart:
Marjaana ja Onni 12+2