Kiitoksia vain kirsikka ja muut
Kivaa, kun on joitakin joiden kanssa jakaa iloja ja suruja. Ja ei oo totta
jk74! Tuli kyllä muutamat tipat linssiin kun luin tuon, ihmeitä todellakin tapahtuu! Ihana juttu
Toivottavasti loppu raskaus menee hyvin, onneksi selvisit säikähdyksellä. Tosi liikuttavaa :heart: Ja aika huolestuttavaa tosiaan, että tuollainen virhe on tapahtunut!!
Mullakin on ollut toi Bio-oil käytössä jo ennen raskautta kun iho on niin arpeutuvaa sorttia.. saas nähdä minkälaiset arvet tää raskaus sitten saa aikaan. En oo varma onko siitä ollut kauheesti apua, mutta kyllä noi aiemmat arvet vatsassa jne. vähän haaleammalta näyttää
Pitää kyllä sanoa, että itse oon aikamoinen nimifriikki, oon miettiny jo kauan, että mitä sitten joskus haluan lapsille nimeksi
Tytön nimi olisi aika lailla varma, pojan ehkä vähän vielä vaiheessa. On monia vaihtoehtoja varsinkin tytön nimeksi
Itse tykkään vähän erikoisemmista nimistä, semmoisista mitä löytyy ehkä tuhannelta suomalaiselta. Ja englantilaiset nimet kanssa käy, tosin ei niissäkään mitään perus Johnia tms
Olisi hyvä, että nimen voi ääntää luontevasti sekä suomeksi että englanniksi
Kävin just tänään verikokeissa, toivotaan ettei sieltä mitään ikävää löytyis
Pelotti se neula vähän, kun ei oo pitkään aikaan tarvinnut mitään rokotteitakaan. Mut ei se sattunutkaan juuri yhtään, oman veren juokseminen näytepurkkiin ei ollut kovin miellyttävää nähtävää tosin
Tässä viime aikoina on yllättänyt semmonen yhtäkkinen oksennusrefleksi, vaikka en ole onneksi oksentanut. Siis sellainen yökkäys mutta mitään ei tule ulos.
On aika lohdullista ja hauskaa luettavaa tämä keskustelu
Olen halunnut lapsen jo pitkään ja olen onnellinen(, mutta hyvin hyvin väsynyt
) Äiti vaihtoi hoitolapsen kakkavaipan keittiön pöydällä ja mietin kyllä vähän että onkohan minusta tuohon, mutta ei siihen taida koskaan olla valmis
Mannaa 9+6
Muuten, miks täällä ei oo käytössä tickerit? :/ Olis niin kiva..