Malinelle24 , meillä on ennestään 5 lasta ja ikäeroa aina vauvan ja toiseksi nuorimman välillä alle 2v, ja käytössä meillä on ollut silloin aina sisaristuin (emmaljungat vaunuina), se on ollut kätevä kun ei vie yhtään ylimääräistä tilaa. Talvella vedin sisaruksia pulkassa kun vauva oli vaunuissa. Nyt kuopus on jo melkein 4 kun vauva syntyy ja ajaa itse pyörällä kun pukkaan vauvaa, talvella voin taas vetääpulkassa/rattiskassa. En kyllä hommais tuplarattaita jos sisarus yli 2v, meillä ei ainakaan sen ikäinen olisi enää rattaissa viihtynyt saati antanut vauvalle nukkuma rauhaa, seisomalauta tai tosiaan tuo sisaristuin on hyväratkaisu .
Omassa navassa ei kummempia, töissä jatketaan vaikka vähän alkaa jo tuntumaan seisomatyö ja kumartelu +kiire. Vauva potkii kovasti ja on ilmeisesti vihdoin vaihtanut poikittaisasentonsa kohdussa rt-tarjontaan, ainakin potkuista päätellen Neuvola on ollut viimeksi juhannuksen aikaan ja seuraava vasta 6.8... Tänään oli sokerirasitus ja olihan se tiukkaa olla syömättä, kun paasto vielä venyi pitkäksi kun olin eilen iltavuorossa ja tänä aamuna oli rasitus..Huomenna tulokset.
Sinnuli ja poks rv27
Omassa navassa ei kummempia, töissä jatketaan vaikka vähän alkaa jo tuntumaan seisomatyö ja kumartelu +kiire. Vauva potkii kovasti ja on ilmeisesti vihdoin vaihtanut poikittaisasentonsa kohdussa rt-tarjontaan, ainakin potkuista päätellen Neuvola on ollut viimeksi juhannuksen aikaan ja seuraava vasta 6.8... Tänään oli sokerirasitus ja olihan se tiukkaa olla syömättä, kun paasto vielä venyi pitkäksi kun olin eilen iltavuorossa ja tänä aamuna oli rasitus..Huomenna tulokset.
Sinnuli ja poks rv27