Lokakuun IVF- hoidot

Laitetaanhan pino lokakuussa IVF- hoidot aloittaville/ lokakuulle osuvista jo suunnitelluista IVF:istä

Me mennään 9.10. (miun synttäripäivä :heart: ) ekalle (suunnittelu?-) käynnille KYSiin. Katotaan millon päästään tositoimiin B)
 
Luppis

Mulla 1.pas lokakuussa, jos kierto toimii eli jotain ovulaation tapaista kroppa saa aikaiseksi. Eka ivf oli toukokuussa. Nyt odoteltu kierron tasaantumista ja loma- ja työmatkat sotkee kuvioita.

Luppis
 
Hitsi tuossa äskeisessä oli asetukset ihan pielessä, uudestaan....

Nimi ................. inssi/IVF/ICSI/PAS .......... aiemmat hoidot

Luppis............... PAS (?).10. ..................... IVF 5/06
mimoniandra..... IVF-suunnittelu 9.10.......... -
Tiitu.................. ICSI 15.10 (?) .................. (?)
 
Aiempia hoitoja meillä on: clomit puolivuotta kesä-joulukuu 2003
1. ivf toukokuu 2004 (ei alkioita)
1. icsi lokakuu 2004 (3alkiota) km rv6+
pas (2alkiota) tammikuu 2005 nega
2. icsi syyskuu 2006 (4alkiota) Siirrettiin2 km
rv5+
pas joulukuu 2005 (2alkiota) nega

Helmikuussa oltiin yksityiselle ensikäynnillä ja nyt ootellaan reseptejä ja aikatauluja postitse..
 
toppis
Heippa!
Ollaan ekaan ivf:ään menossa ja se ajoittuu tod.näk. lokakuun alkuun eli viikolle 40. Ennen tätä mulle on tehty 3 krt inssi, jotka olivat negaa kaikki. Tällä hetkellä jännittää ehkä jopa eniten se, miten saan järjestettyä sairaspoissaolot ja lekurikäynnit työn puolesta. Noh, onnistuminen tietty eniten jännittää, mutta näin käytännön puolesta siis.
 

Nimi ................. inssi/IVF/ICSI/PAS .......... aiemmat hoidot

Luppis............... PAS (?).10. ..................... IVF 5/06
mimoniandra..... IVF-suunnittelu 9.10.......... -
Tiitu.................. ICSI 15.10 (?) .................. ivf 5/04
................................................................. icsi 10/04, 9/2006
..................................................................pas 1/05, 12/05
Odottelija...........IVF/icsi vko:lla 43.............. -
toppis................ IVF vko 40........................inssi x3

Kaikille oikein paljon onnea hoitoihin :wave: :heart: (Toivottavasti meni kaikki merkinnät oikein)

Oma napa: Häät lähestyy. H- hetkeen 13 päivää. Mie olen niin stressaantunu, että hiuksia irtoo tukoittain päästä :'( Mie oon varmaan kalju alttarilla :/
 
Mitähän kanssasisarille kuuluu? :/

9 päivää häihin. Lapsentekoasiat ovat kyllä nyt olleet taka-alalla, kun häät on mielessä :D Muttama yksityiskohta vielä hoitamatta ja sitten voi keskittyä hääpäivän odottamiseen :heart: Polttaritkin on viikonloppuna B)
 
toppis
Ihan hyvää kuuluu. Työkiireitä niin, etten ole paljon ehtinyt näitä juttuja murehtia. =) Eli jotain hyötyä työstressistäkin... Yritänkin nyt vain keskittyä muuhun, että aika menis nopeemmin. Tekis mieli pian jo aloitella sumuttelut, että pääsis hoito käyntiin. Kumma, että sitä oikein odottaa myrkkyjen syöttämistä itteensä, vaikka osaakin aavistella, ettei se mitään kivaa tule olemaan.
Miehen työkaverilta tuli eilen vauva-uutinen ja taas oli semmonen olo, että miks kaikki muut?? :$ Tsemitään tässä nyt kuitenkin. Toivorikas fiilis on sentään nyt kun tätä ekaa ivf:ää ootellaan.

:wave: Hyviä meininkejä kaikille muillekin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 21:09 toppis kirjoitti:
Tekis mieli pian jo aloitella sumuttelut, että pääsis hoito käyntiin. Kumma, että sitä oikein odottaa myrkkyjen syöttämistä itteensä, vaikka osaakin aavistella, ettei se mitään kivaa tule olemaan.
Kyllähän sitä odottaa, vaikka tietää, ettei mitään herkkua ole, mutta ollaan taas muutamaa askelta lähempänä mahdollista raskautumista :)

Peukkuja siulle IVFään :wave: :wave: :heart:
 
Odottelija77
Mäkin ootan innolla, et itse hoitoruljanssi alkais.. tädin pitäis kurvailla paikalle 7. ens kuuta. Mun mies sanoki, et kerrankin odotan menkkoja innolla ku oon noin 120 kertaa oottanu ettei tulis ;)
Kirjotelkaas muuten minkälaisia sivuoireita lääkkeistä tulee, ni tietää mitä on odotettavissa.
Tsemppistä kaikille hoitoihin!
 
Huh, olipa päivä :D

Alotin tänään harjottelujakson synnytysosastolla. Opiskelen siis terveydenhoitajaksi. Jalat hellänä, kun koko päivän oli jaloillani :) Yksi synnytyskin osui heti ekalle päivälle :heart: Kaunis tapahtuma oli, kaikki meni nopeasti ja hyvin :) Mutta kyllä kävi sydämestä, kun kattelin siellä äitejä nyytteineen :'( Olisipa meilläkin... Onneksi tuo ammatillisuus menee kuitenkin tunteiden edelle niin osaa senkin puolen pitää tarvittaessa kurissa.

Nyt syömään :p

-häihin 5 päivää- :saint:
 
Tähän joukkoon miekin kuulun viime viikon jälkeen...
Elokuussa oli kolmas icsi, joka epäonnistui. :'( Nyt on suunniteltuna lokakuulle pas. Minä nimittäin haluan sen mahdollisimman nopeasti ja yksityisellä puolellahan se onnistuu. Ei ole niitä jonoja. Oulussa ollaan hoidossa. Täytyy vaan odotella yks kierto kokonaan, et elimistö puhdistuu "myrkyista". Hormonien vaikutukset tuntuu vieläkin. Hikoilututtaa.
 
Nimi ................. inssi/IVF/ICSI/PAS .......... aiemmat hoidot

Luppis............... PAS (?).10. ..................... IVF 5/06
mimoniandra..... IVF-suunnittelu 9.10.......... -
Tiitu.................. ICSI 15.10 (?) .................. ivf 5/04
................................................................. icsi 10/04, 9/2006
..................................................................pas 1/05, 12/05
Odottelija...........IVF/icsi vko:lla 43.............. -
toppis................ IVF vko 40........................inssi x3
kaarina...............PAS 10/06........................ICSI x3

Tervetuloa, kaarina, pinoon :wave: Toivottavasti teillä lähtisi PASista vauva tulemaan :hug:

Oma napa: häihin 4pv. Ovis päällä, mutta miehen kanssa sovittiin, että rakastellaan seuraavan kerran vasta hääyönä niin on mitä odottaa :D
Työharjottelussa toinen kiireinen päivä. Olin kotiin tullessa niin väsynyt, että nukuin yhdeksään asti päikkäreitä :whistle:
 
Odottelija77
Onnea rouva ap! Eikös teillä jo häät ollu? Olikos iki-ihanat?
Onkos IVF-läisillä alkanu kellää jo sumuttelut? Onko oireita ilmaantunut? Mulla sumu-resepti oottelee vielä 3 viikkoo jääkaapin ovessa. ;)
Odottavan aika on tunnetusti pitkä..
 
Minäkin ilmottaudun tähän pinoon. Aikaisemmin kirjoitin tuonne syyskuun puolelle, mutta nyt kierron takia siirrettiin IVF:n suunnittelukäynti viikolle 39, eli hoidot ajottuvat sitten lokakuulle..

Aikaisemmin ollaan käyty hoidoissa talvella 2004, josta onkin tuloksena vauhdikas neiti. Lähes vauvan syntymästä lähtien on haaveiltu "pikkukakkosesta", mutta nyt vasta uskallettiin lähteä uudelleen hoitoruljanssiin. Hoidoissa ollaan yksityisellä.

 
Nimi ................. inssi/IVF/ICSI/PAS .......... aiemmat hoidot

Luppis............... PAS (?).10. ..................... IVF 5/06
mimoniandra..... IVF-suunnittelu 9.10.......... -
Tiitu.................. ICSI 15.10 (?) .................. ivf 5/04
................................................................. icsi 10/04, 9/2006
..................................................................pas 1/05, 12/05
Odottelija...........IVF/icsi vko:lla 43.............. -
toppis................ IVF vko 40........................inssi x3
kaarina...............PAS 10/06........................ICSI x3
himppu...............IVF-suunnittelu vko 39.......2004

Tervetuloa pinoon himppu :wave:

Odottelija77 Kiitoksia paljon :heart: Lauantaina oli häät. Aivan ihanat oli ja vieraatkin kehuivat, että olivat erilaiset ja hauskat. Osa vieraista juhli vielä aamuun asti jatkoilla, mutta me painettiin päät tyynyyn hotellissa jo heti puolenyön jälkeen. Eikä siitä vauvanteostakaan mitään tullut, kun väsytti niin kovasti :D
 
anni81
heip! olen uusi tulokas! meillä eka icsi takana ja v..uiks meni! tein tänään negatiivisen testin nyt pitää jättää yks täti väliin ja lokakuus taas alkaa! :'( millähän sitä jaksais kuukauden odottaa???
 

Nimi ................. inssi/IVF/ICSI/PAS .......... aiemmat hoidot

Luppis............... PAS (?).10. ..................... IVF 5/06
mimoniandra..... IVF-suunnittelu 9.10.......... -
Tiitu.................. ICSI 15.10 (?) .................. ivf 5/04
................................................................. icsi 10/04, 9/2006
..................................................................pas 1/05, 12/05
Odottelija...........IVF/icsi vko:lla 43.............. -
toppis................ IVF vko 40........................inssi x3
kaarina...............PAS 10/06........................ICSI x3
himppu...............IVF-suunnittelu vko 39.......2004
anni81................ICSI.................................ICSI 8/06

Tervetuloa pinoon anni81 :wave:

Oma napa: menkat alkamassa. Suunnittelukäyntiä odotellen.
 

Yhteistyössä