Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:ja tytteli ottaa sitten jonkun meistä numeron ylös, että voi kiireessä laittaa viestiä, jos tänne ei ehdi kertomaan :saint:![]()
![]()
![]()
Tuo oli muuten aika hyvä idea! Pistää korvan taakse
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:ja tytteli ottaa sitten jonkun meistä numeron ylös, että voi kiireessä laittaa viestiä, jos tänne ei ehdi kertomaan :saint:![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:ja tytteli ottaa sitten jonkun meistä numeron ylös, että voi kiireessä laittaa viestiä, jos tänne ei ehdi kertomaan :saint:![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:ja tytteli ottaa sitten jonkun meistä numeron ylös, että voi kiireessä laittaa viestiä, jos tänne ei ehdi kertomaan :saint:![]()
![]()
![]()
![]()
Ainahan mulla ideoita löytyy![]()
Ei sitä pistetä korvan taakse, vaan otat heti huomenna jonkun numeron talteen! Vaikka minun, jos et muuten osaa päättää!:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Niin, aletaan siis kisaamaan, kelle Tytteli ilmoittaa, mä laitoin jo numerooni viestinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Arvatkaapas huviksenne, kuka on heränny klo. 03 |O
Syötin Sannin ja sen jälkeen ei unesta tietookaan prkl
Tänään Kuopioon kuuntelemaan Nazarethia & Deep Purplea![]()
Tuleekii sitte vuorokauden valvominen putkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Vilma-Onni minä kyselin mesessä niitä yhdistelmiä (itselle kylläkinmutta en silloin sitä voinut kertoa..) Kiitos tarjouksesta mutta ehdin ostaa jo yhdistelmät huutiksesta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Ja ukon poika niiskuttaa tuossa räkäisen kuuloisena :kieh: Äsken just pärpätin että muistaa pestä niitä käsiään ja laittaa käsidesiä ja pysyy KAUKANA noista pienemmistä! Jos pystyis edes vähän sillä välttämään tuota räkistä. No tuleehan se jos on tullakseen mut jos tässä heti joku kierre taas alkaa niin :headwall: Ja hankaluuksia se tuo Jepen kouluunvientiin jos pienemmät on kipeenä :/
Hitto että miä oonkin taas hyvällä tuulella heti aamutuimaan :ashamed: Ettekö vaan huomanneet sitä :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:koiranomistajat: tietäskö kukaan mistä sais edullisesti trimmauspöytää?