Helou mammat,
kaaameesti ootte kirjoitelleet tällä viikolla, enkä kaikkea ole saanut kahlailtua läpi...
Ehkäpä tässä - eli kommentteja myöhemmin lisää...
Koulun alkujen tohinaa taitaa olla mammoilla ja mukuloilla , itsellä epäilyttää toimiiko aivovärkit enää ollenkaan ...
Katjannalle mukavaa iltaa ja menoa , vaikka nyt tissit pullollaan sitten
Me oltiin idässä mummolassa , meni vaihteeksi suht mukavasti, vaikak keli oli sateinen , ja golfmailat oli turhaan mukana. Käytiin mökillä katselemassa - ja noh, sentään pääsin suihkuun kun mummo ja Viu oli kaksin ... että aikas vähäistä on almut ja avut ...
Paikallisella kirpparilla käytiin ja löytyi par legoautoa (niitä dubloedeltäjiä) halavalla , ja lorukirja , sekä fp:n lelupuhelin... sekä muutama mun lapsuudenaikainen lelu tuotiin mukana tänne...
Eilen palailtiin, ja sain nurmikon lopulta leikattua, 2 koneellista pyykkiä pestyä ja ja ... ja mun hampista lohkesi paikka - yllättäen pääsin päivystysajalle tänä aamuna 0930 jo väliaikaiselle paikkuulle, hyvähyvä ...
Just tultiin kaupungilta , mun kamun kans oltiin siellä kahvilla ja taaaas tarttui pimulille kampetta . Vatteista ei taida olla meillä pulaa ? Pitäis kai hillitä, tai ainakin suunatutua kirppiksille kun tämä huikea kodinhoidontukikausi alkaa ... lantit jonoon, nääs.
Viude yhä vaan ryömii , kävelyttää pitäis koko ajan, hampeja on jo 7 ja kahdeksaskin ihan hollilla, mä jotenkin en meinannut huomata koko hommaa ... hyväh'n se, etteivät sen enempää kipuiluttaneet... kaikenkaikkiaan tähän mennessä on kyllä varmaan yhteensä 7-8 panadol oraalilius annosta antanut, koko elinaikana, eikä yhtään suppoa (kun en oo osannut ja hirvinnyt ...)...
Hauskan kuuloista kun Viu monta kertaa vastas mummolle kun hän kysyi 'Mikä laulu ?' -
'Ihahhaa '!
Nyt elpymään, pimu kököttää vielä kaukalossa - joka on myynnissä jo - ja koisailee kippurassa..
Ens viikolla neuvola, saa nähdä kuis kopsakka neito mulla on - äipän veikkaus on 77 cm ja 11,5 kg ... siis ihan mittomatta ja arvelulla ...