Helou mammat,
joo - eilen tokenin siitä migreenistä Miranaxin ja levon voimalla - bussista päästiin kotio ja armollisesti rinsessainen nukkui vielä koto-patiollakin , että mamma sai huokasta

Itse mig - iski tietenkin kekellä toria - valo kun on mulla usein laukaisja. Ja se ihana aurallinne, näköhäiriö - toinen puoli puutuu -versio - päänsärky ei ole se pahin - vaan kaikki muu. Ja eniten pelottaa se aivoninfarktin mahsi - malliin Korisevan Piia ... noh, ei passaa aatella moisia.
Ennen menkkoja saa vaan tuta sekä migreenit että huuliherpekset että muut potemat ja peeämässät ...
Niin joo - Silja ja samoin sen mun kaupunkinkamun vaavityttö molemmat samalla tavoin ottivat ihan himona kontaktia kun huomasivat että tuosta ei oo mihinkään , siis koitin olla silmät kii. arskat päässä ja vältellä kaikkea. Kumma vaisto, vauvat taitaa olla vähän niinkus kissat - kiinnostuvat kun ei itse oo yli-aktiivi ?
Viulle jo eilen koetin sit vattua,lakkaa ja mustikka sormilla syötellä - osa lens seinään (vattu) osa lattiaan (lakka) ja osa kävi pikkumutkan pikkuhampien välissä ja tuli heti pois (mustikka).
Että tälleen menee kaupaksi runollisesti vadelmia roponen - niinkus joillain - ja niinkus haaveilin

Uusia yrityksiä tehdään - tosin osapuilleen sama oli tulos tänään - vatuileen meni, etten sanoisi ...
Tiipiille jaksua..., jospa Siljale tekee hammasta tms ja tää on poikkeus ...
Ja sairastelijoille jaksua
- leyalle ja kelle nyt vielä...
Tänään kylästeltiin ja pimuli sai ihastelua ja läpertelyä yllinkyllin , hauska nähdä miten tuo lapsi syttyy kun on seurassa ja hänet huomataan...
Ja vielä tehtiin löytöjä Tokmannin kaikki_alennetut_puoleen_hintaan_viel_alehinnasta - ryysiksestä...
Lisää myöhemmin - huomenna 25v-perinteiset kotikatuni pihajuhlat , kristalliyönä - oikein kivat - ihan vieressä , ruokaa, juomaa, ohjelmaa - pinjata , bändi 8ainakin viime vuona) , kilapiluja - aikuiset ja lapset mukana ... juurikin sen vuoksi juuri nyt, että sais mukulat pidettyä poissa muusta pahanteosta ...
Nyt suihkuun , jatkan huomenissa ...
Haleja .