Lokakuun herhiläiset, viikko 35

pupu tässä linkki huutokauppaan http://www.bidster.com/?affil_id=25&set_country=fi

dirlittanille tsemppiä huomiseen päivään ja samoin tiipiille mukavaa koulupäivää.Mie tulen tiistaina perässä.Ei tunnu yhtään et tiistaina alotan koulun :eek: Hui kauhistus ja Ellan hoitoon viemisen takia oon itkeny jo varmaan sata kertaa :'(

BB inhokki miula on Minna ja Marianna...Niko on tavallaan aika hassu tapaus mut toisinaan oksettava :x

Mie harvoin toivon et menkat alkais mut nyt tosiaan toivon kun ei ole yhtään kiva juttu jos Kreikan reissulle sattuu :eek: Niin ja negat on taasen sadannen kerran testattu varmuudeksi. :| kukas se sinne Italiaan matkusti pe?
 
hihii,me saatiin tänään kuoman talvikengät kaverilta..ja vein kaverille sen dirlittanin mulle antaman hyppykiikun,vein juuri sinne missä se down poika on :heart: toinen on ihan hirmu reipas,reilu 4kk ja lähes ryömii,kääntyilee koko ajan ja punkee istumaan :heart: se on niin ihana poika :heart: :heart:

niin ja sukkiksista,on meillä niitäkin,ja meille istuu puolipotkarit tosi hyvin ku on mahti jalat :D
osti puikot ja langat ja meen aamulla mummon luo niin saa tehä alun villasukille,pojalle jos joululahjaks tekis (juu-u ajoissa oltava ;) )villasukat,toiset on vaaleansininen/tummansininen ja toiset keltainen/ruskea..
noille tulee kuitenki käyttöö ja onpahan mullakin iltaisin ja öisin tekemistä jos ei uni tule,ja siinä hommassa varmasti uni pian tulee :D
jeps,taidan avata kultalonkeron ja alkaa katsoa kohta alkavaa bb lähetystä
 
milla-maria juu keskiviikkona klo 8 pitänee olla siellä :eek: , kyllähän tuo supistelee jo aikalailla, mutta ei vielä niitä "oikeita", vaikkakin nämäkin jo epämielyttävän tuntuisia...

Mulla on tosiaan iskenyt jokin ihan älytön siivousvimma, tänäänkin pesin ulkoa päin 7 ikkunaa |O :whistle: :D heh, ja huomenna olis loput, jos vaan ilma antaa myöten.

Jep nyt nukkuun kohta, että taas huomenna jaksaapi.

*muoks ja piti lisätä että pesaisin saunankin :whistle: ;)
 
Ensteks tiipiille onnea huomiseen ja tinille tiistaihin =) :hug:

Tyttelillä on tosiaan ollut siivousinto päällänsä =) Hienoa =) Vitsi et oikein mahaa nippailee kun aattelee kuinka lähellä sulla nyytin hakureissu on :eek: :heart: :hug:
Mihis pikkumies jääkään kun lähdet? En muista... :ashamed:

vip1,
paljonkas tuolla huutokaupassa maksaa yksi tarjouksen teko? En löytänyt hintaa, joskaan en jaksanut kauheen tarkkaan lukea.

Mä sain hommat kutakuinkin tehtyyn, jotain järkkäilyä jäi huomiselle kylläkin.

Menkatkin alkoi...tai mitkä menkat oikein ?? Todella oudot, ei tämmöisiä ikuna oo ollu :whistle: Kai sitä silti uskaltaa uudet pillerit aloittaa ?? :/

Talvikengistä on pitänyt kommentoida jo aikaa sitten...katsotaan lähempänä talvea mikä ois soppeli koko, mutta tuolla olisi kokoa 21 pionin nahkaiset talvikengät, yhdet 22 koon goretex nilkkurit ja yhdet pienehköt kuomatkin on (en muista kokoo) ja mitähän viel...kenkiä joka lähtöön, jos vaan koot täsmäis =) Ei tartteiskaan ostaa ainakaan pienimmälle uusia.

Ystävä toiselta paikkakunnalta soitteli tänään ja ilmoitti tulevansa viikolla näille seuduille. Tulee käymään ja tuo tullessaan noille mein pojille vaatetta, sanoi niitä olevan 2säkillistä ja vielä varasto penkomatta :eek: =)
Eli kohta mullon taas kaapin täytettä :whistle: Vasta miehelle hehkutin et kato kuin "tyhjiä" kaapit...nyt se sit taas kiittelee :LOL:

Eipä taida tulla tänään telkusta mitään...pääsee ajoissa nukkumaan :)
Ensteks viel kuitenkin täytyy ottaa pari palaa patonkii :D
 
Mamma3 Eemil jää kotiin mummon kanssa kun lähtö sairaalaan tulee ja isi on töistä vapaalla sen aikaa kun minä olen sairaalassa. Ei tule kerralla siten ihan älysti muutoksia päiviin Eemilillä, vaikka kyllä sydäntä riipaisee niin, kun ikävä jo nyt :(
 
dog, kato tota, mun pikkusisko ton nettisivun laitto kerran mulle suosikeihin, siellä on vaikka mitä ja nuo nyt nopeesti löysin villasukan ohjeeks, kato ite tarkemmin.
http://plaza.fi/ellit/kasityot/neuleohjeet/lapset/villasukka

:attn: muillekkin käsityötä harjottaville paikan etusivu http://plaza.fi/ellit/kasityot/neuleohjeet/neulekoulu/ :attn:
 
Iltoja!

Kaikille kouluun ja töihin menijöille ISO :hug: En minä vaan millään kehtais :ashamed: Mulla on niiiin mukava olo just näin. Karvat nousee pystyyn kun aattelenkin töitä :x :whistle: Mutta teille kaikille reippaille hauskaa päivää, ja pienille tsemppejä päivähoitoihin :heart: Ja oon unohtanu onnitella kaikki auuden työn saaneita, joten ONNITTELUT UUDESTA TYÖPAIKASTA :flower:

Ja Topsylle unohin toivotella hauskaa matkaa, ja muille matkustamaan lähtijöille myös aivan mielettömän ihanaa reissua -KATEUDEN KIHINÄ |O Ei vaan ottakaa lomasta kaikki irti.

PuPulle piti sanomani tuosta huutohommasta, että kustu on rahaa niihin, ja mitään ei voitettu, että liekkö nuo istuvat 24/7 koneen ääressä ja aikalailla rahaakin siinä palaa. Se on TODELLA harhaanjohtava se summa millä kyseinen tuote on muka hommattu/voitettu, sillä niihin huutoihin on voinu mennä ihan mielettömästi rahaa.

http://www.fiksuhuuto.com/

http://www.kakusuu.com/fi/

http://www.bidster.com/?affil_id=25&set_country=fi

jne...

Miksei tuo lapsi nuku |O Tuolla vaan metelöi sängyssään. Isi on koittanu nukuttaa jo ½ tuntia ja ei sammu. Kohta menee ukolla hermo :snotty: Sanokaa joku hyvä nukutuskeino?!?! Mielellään semmonen joka toimii... :/

Käytiin tänään kattomassa rivarin pätkää, ja taidetaan tarjota siitä. Mietittiin tuossa asioita, ja minä kun väen vängälläkin haluan kasvattaa lasta ensimmäiset vuodet kotona (enkä tällä kritisoi ketään, joka niin ei pysty/halua tehdä!), joten omakotitalolaina on varmaan syytä unohtaa. Ainakin näillä Oulun hinnoilla... Kämppä oli ihan alkuperäisessä kunnossa, joten meille just hyvä. Saan laittaa mieleiseksi ilman että tarvii tuntea huonoa omaa tuntoa vastaremontoidun purkamisesta. (Just muuten muistin, että en oo laittanu sitä Santerin huoneen kuvaa, vaikka lupasin :ashamed: Huomenna, vannon kautta kiven ja kannon!)

Tyttelin kampa sen kun harvenee :whistle: Mua alkaa jännittää sun puolesta oikein kunnolla!

Ja meillä käytössä sukkikset, jos tämä nyt joku galluppi oli :D Ja Cittarin naperot on meidän neidin muodoille parhaat! Ainut vaan, että ne nyppyyntyy pesuss aja niistä ei ole jarrullista versioita :/

Nyt alan kattomaan parasta draamaa ikinä, eli BBtä boxilta :D Ja tän draaman ehdoton kuningatar on kyllä Niko! Ja mun miehen sanoin v***umaisin akka on Marianna.

Öet :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Mamma3 Eemil jää kotiin mummon kanssa kun lähtö sairaalaan tulee ja isi on töistä vapaalla sen aikaa kun minä olen sairaalassa. Ei tule kerralla siten ihan älysti muutoksia päiviin Eemilillä, vaikka kyllä sydäntä riipaisee niin, kun ikävä jo nyt :(
Sepä kiva =)
Varmasti Eemilillekin kivaa vaihtelua päiviin =) Mutta äidillehän se juuri ikävintä aikaa on... Mutta tuleehan se Eemil varmasti käymään siellä(vaikkakin mulle oli just raastavinta kun lapset kävi sairaalassa ja etenkin se eron hetki :'( ) mutta toisaalta sitten muun ajan nautin, kun se on sitten ainutlaatuista aikaa-siellä saa olla vauvan kaa kahden ja tutustua, kotona ei sit niin vaan olla kahden.
Tsemppiä!!!! :hug:
 
vip, kiitti linkistä, äsken pikaseen vilkasin :D

ja mullahan aina on noita kirjotusvirheitä, mutta nyt niitä saattaa olla enemmän, kun joudun vaan yhellä kädellä kirjottaan (tai sitten vähemmän kun joutuu tuijottaan näitä näppiksiä että osuu oikeeseen kirjaimeen :eek: )
särkee vasenta kättä niin vit*sti!!!!! |O mä en tee kohta yhtään pihahommia jos joka ilta alkaa olla tälläsiä, tai oikeestaan joka ilta pahempi. tossa reilu tunti sitte vetäsin kaks buranaa huiviin, eikä mitään vaikutusta |O :eek: mobilaattia laitoin äsken, jos auttas, se on ainakii auttanu mulla moneen särkyyn.

miestä oottelen kotiin, läks kaverinsa kanssa siirtään akvaariota. ja samalla kyllä venailen että pyykinpesukone olis pessy, mulla kun tuppaa meneen nää hommat tänään näköjään yöhön.

ulkona pikkasen kylmä :eek: mittari näyttää +0.5 astetta :eek: ilmankos meinas perskarvat jäätyä kun tulin suihkusta. :kieh: meillä siis edelleen sisäportaat alakertaan kesken, josko jo parin viikon päästä nekin olis valmiit, niin ei tarvis ulkokautta mennä alakerran suihkuun. on meillä kyllä suihku tässä keskikerroksen vessassakin, mutten tykkää siinä ite suihkutella kun kastuu koko huussi. Juhon kylvyt siinä lähinnä hoidetaan.

tsemppiä dirlattanille töihin ja tiipiille ja tinille kouluun!!!

aargh, mulla särkee kättä niin kamalasti etten pysty keskittyyn :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
milla-maria juu keskiviikkona klo 8 pitänee olla siellä :eek: , kyllähän tuo supistelee jo aikalailla, mutta ei vielä niitä "oikeita", vaikkakin nämäkin jo epämielyttävän tuntuisia...

Mulla on tosiaan iskenyt jokin ihan älytön siivousvimma, tänäänkin pesin ulkoa päin 7 ikkunaa |O :whistle: :D heh, ja huomenna olis loput, jos vaan ilma antaa myöten.

Jep nyt nukkuun kohta, että taas huomenna jaksaapi.

*muoks ja piti lisätä että pesaisin saunankin :whistle: ;)
eli 3 yötä enää:D vau!!
voi kuule että me jännitetetään täällä sit keskiviikkona!!
saas nähdä kumpi teille tulee =)

kylläpä oot muuten ollu ahkerana!!
 
en mä näköjään pystynytkään lopettaan :whistle:

mammoliino, mä olen joskus seurannu jotain sentti huutoa oliko tyyliin sentti.fi ja se oli kyllä ihme peliä, mutta samalla meiningillä näyttää olevan tuo bidsteri, vaikka pienin huuto voittaakin, muistaakseni sentti huudossa hinta nousi, mutta sama periaate noissa kaikissa. tienaavat rahat noihin tuotteisiin immeisten miljoonilla huudoilla.

Mä en voi bb:ssä sietää sitä Nikoa, miten "aikuinen" ihminen jaksaakin ruikuttaa siitä että ei ole mitään juotavaa kun ei oo mehua, vitt* hanasta tulee vettä :headwall: :headwall: ja muutenkin, ei muka pysty punnertamaan tai tekemään vatsalihasliikkeitä :eek: no huh heijaa. En voi kyllä sietää missään muodossa :x naisista en oikeen osaa sanoa, ehkä se Minna on ällöin ja se cheryl vai mikä lie.
 
tana meni ihan kililleen tuo neulominen,siinähän on ne 4 puikkoo mut mä neuloin niin että silmukat oli vaan kolmella :headwall: se ei varmasti menny oikein..nurjalle silmukallekki löysin videon et miten se tehdään,no ei auta ku oottaa huomista ja mummon luo menoa..kele sentään..
 
Arvatkaapas ketkä täällä TAAS valvoo |O :kieh: :headwall: :'( |O Pimu heräs tuossa ennen klo2 ja hysteerinen huutokonsertti alkoi samantien |O Liian hyvä se viime yö olikin ollakseen pysyvää :headwall: Mul menee hermot!

Työn ahertajille ja koululaisille hyvää alkavaa viikkoa :hug: Ja tietty meille muillekin. :D
 

Yhteistyössä