LOKAKUUN HERHILÄISET 2007 Viikolla 32

Mä olen tehnyt töitä lähes koko päivän ahkerasti... Olen ehtinyt täällä käymään vain pikaiseen. Huomenna pitäis viedä postiin nuo mainokset. Sitten vain odotellaan josko joku tilaisi jotain :D
No jos huomenna taas sataa, niin enpä taida jaksaa... taidan jatkaa siivoamista ihan sisätiloissa. Vielä olis vähän tehtävää, jos meinaa saada kunnon kesäsiivouksen tehtyä. Eiköhän se ole sitten siinä, tältä erää.

Meille tuli just kaudenpäättäjäisistä tietoa... Olis laivalla... Esiintyjänä Sunrise Avenue... Eikä maksa kuin ihan törkeesti se reissu. 72?/nuppi + 40? ruuat/nuppi. Siihen lisäksi sitten juotavat yms... meitä on kuitenkin kaksi lähdössä, joten millä hitolla tommoinenkin maksettais. Ei jumapliuta. Ei sitten yhtään halvempaa vaihtoehtoa löytäneet... Onko pakko lähteä just jollekin Voicen kuulijaristeilylle... eikö yhtään huonompaa vaihtoehtoa löytyisi? Totta kai sitä haluis lähteä, mutta milläs maksetaan kaikki laskut yms, jos lähdetään... Tuohan nielee mun kuukauden tulot :/
Vituttaa suoraan sanottuna tuo! Miksei voitu pitää päättäreitä tässä vieressä, kuten aina... pääsis ainakin kaikki, eikä raha ole esteenä. No pitää yrittää jostain kai repiä nuo rahat. Viime vuonna multa jäi päättärit synnärillä olon takia ja tänä vuonna kyllä haluaisin mennä. Siellä on aina niin älyttömän hauskaa ollut. :(
 
Onpas LS kalliit kemut... :eek: hui...
Nyt mä painun nukkumaan,vihdoin hiljeni molemmat. Pessillä nuhasuus ja aika hyvin ohi mut Peetulla silmät ja nenä vuotaa,saa nähdä siis vienkö huomena vaan Pessin tarhaan..en tiä vielä...ois huomena vielä monta konellista pyykkiä ja poikien vanhojen vaatteiden pois laittoa,sit suunnittelin pumppiin menoa... ja meille ehkä tulee jokunen mun synttäri kahvillekkin..
Tänään oon leiponu herkkuja :p
Jep,nyt unille :wave:
 
aika hiljasta meijän herhiläispesässä!
meillä tänää ollut löhöilypäivä.
ei oo kotihommiakaa tehty,mitä nyt pakolliset,ruuanlaitot yms.
ja ulkoiltukkin ollaan,mutta siivous vasta huomenna!

L-S: onhan reissulla hintaa:eek: ja teillä sit 2x tuo summa,huiii
no mutta kiva jos saatte rahat kokoon ja pääsette juhlimaan!
ja onhan se sunrise avenue ihan hyvä bändi!

ahaa,nyt leffan pariin :wave:
 
tin
Yötä!
Mäki kerranki hereillä tähän aikaan.. yövuorossa siis, meitä on kiva poppoo, kaikki alle 25sia =)
Nyt enää nää pari vuoroa ja sitte meillä alkaa yhteinen kesäloma! Mennään viikoksi mökille koko perhe, toivottavasti säät sallii. Sitte kouluun 2.9, mulla sama tilanne ku tiipiillä ja yksäidillä eli opinnot jatkuu uuden luokan kans. Kuinkas paljo tiipiillä olikaa koulua jäljellä? Mulla on vielä 2-2,5vuotta. Huh.

Tatun korva"kierre" saatiin remowaxien avulla katkastua ja nyt on ihana oma ilonen ittensä. Kaahii niin mahdottomasti vaan joka paikkaa ja kupsahtelee tuon tuosta. Kävelee jo aika hyvin tukee vasten ja välillä seisoo ilman tukee mut ei kovin pitkää aikaa.

Käytiin tossa viime viikolla asuntomessuilla anopin ja tatun kans. Tatu oli omakotitaloissa kantoliinassa ja huh ku otti jaloille kiivetä niitä rappuja sen kans :) pitäs ehkä opetella uusia sidontoja. muuten se oli rattais niin kiltisti koko päivän.
 
Huomenta!

En ole vähään aikaan ehtinyt avata näitä sivuja, en edes lukea teidän viestejänne :ashamed: Kävin siellä helsingissä meandi:n avajaistilaisuudessa ja olihan mukava reissu :D

Käyn lukemassa myöhemmin viestit ja aloitan taas kirjoittelun, tänään on julkaistu me&i:n uusi syysmallisto, joten melkoista pyöritystä on kyllä varmasti luvassa... Mutta mukavaahan se! :)

Minttu tässä lopuksi toivottaa uusissa meandi kuteissa kaikille lokakamuille mukavaa elokuuta ;)


 

Yhteistyössä