Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

Olipas Keffelillä uutisia :heart: :D ! Paljon onnea täältäkin! Ja todella upeesti sait työpaikan! Odotan kuulla paikasta lisää joko täällä tai fb.

Tänne ei kummempia. Ollaankin kotona, vaikka pitäs olla siellä leirillä lasten kanssa :/ . Eilen piti lähteä ja eilen leiri peruttiin. Kyllä harmitti ihan itteekin kun oli jotenkin niin asennoitunut valmiisiin ruokapöytiin jne ja sitten tietty lasten puolesta, jotka kaks viikkoo laski päiviä ja viikko sitten pakkasi lelut kasseihinsa... Vaan hyvin nuo selvis, ilta eilen Hoplopissa tuntui korvaavan ainakin osaa asiasta. Tuo apinatyttö on ollut kyllä ennenkin hoplopissa, mutta on siitä taas jo tovi aikaa. Aluksi olikin yllättävän arkajalka siellä, mutta innostui sitten kyllä, rohkaistui ja painalsi isompien mukana.

On se vaan niin jännä lukea teidän uudestaan vauvautuneiden juttuja, että siellä Anni jo liikkuu jne. Olis niin outoo, jos täällä olis joku pienenpi kuin lokakuun 2007 taapero :eek: .

Olen tässä pyrkimässä hennesin sivuille, mutta pahus kun jumittaa :headwall: . Pakkanen on kova, sisäpäivä tulossa, toisaalta kivakin. Sen verran kohta työnnetään nenä ulos, että kävellään lähimpään kauppaan eli Lidleen. Saa lapset karkkipäivän namit ja jääkaappi täytettä, minä kun ajattelin, että täällä ei viikonloppuna juuri syöjiä ole...

Mukavaa viikonloppua kaikille! Ja kuinkas Katjannan piano soi :D :wave: :attn:
 
Keiju07
Voih kun täällä on hiljaista. Se on tietenkin sellainen noidankehä, että kun pudotaan ekalta sivulta niin harvempaan lukijat ja kommentoijat eivät kirjoittele ja sitten ahkeratkaan eivät jaksa yksinään kirjoitella.... Naiset nyt takaisin ruotuun! Missäs oululaisten alajaosto kuppaa? Katjanna, Topsy, YO, Tiipii & muut!!! Entäs MaMa? Mikä on vointi? Mileko? Ja kaikki muutkin! Tuutikin voisi laittaa välillä pidempää viestiä.

Kauhea komentelija täällä.

Meillä vähän rauhallisempi viikonloppu. kovasti ollaan remppailtu tätä työtilaa viime aikoina. Nyt on maalit seinässä, kirjahylly paikallaan, samoin työpiste. Valot vaan puuttuu, vaikka jo viikko sitten kävin ne ostamassa... lähti nimittäin myyjä kantamaan valoja kanssani autolle ja sattui sitten pudottamaan oman lastinsa. Siihenhän ne hajosivat porraskäytävään. Onneksi ei sattunut mulle... nyt ootellaan, että uudet tulevat.

Meillä muuten pelätään pimeää. Viena on kehittänyt jonkin "huhuu" -jutun. Kaipa se on nähnyt kummituksia jossain lastenohjelmassa. Ei mene yhtään pimeään huoneeseen, vaan kyselee aina, että missä ne huhuut on. Ollaan kehitetty juttu, että ovat "kaukana metsässä". Luin joskus, että lapselle pitää vastata oman mielikuvitusmaailman tasolla. Pieni lapsi ei ymmärrä, että "ei niitä ole olemassa", vaan lasta rauhoittaa enemmän ajatus siitä, että niitä ei ole juuri täällä tai jokin asia suojelee. Onko totta tai ei... meillä pelottavat asiat ovat kuitenkin kaukana kaukana metsässä. Huh, kohta se ei enää uskalla mennä mihinkään metsään... tuosta pihasta kun pääsee suoraan metsään.

Lukuvinkki kiinnostuneille: Schönbeck: Nuorin, vanhin vai katraan keskeltä. Kertoo, miten paikka sisarusparvessa (tai ainoana lapsena) vaikuttaa siihen, millainen ihmisestä tulee (tilastojen valossa). Logiikka siis: miksi saman perheen lapset samoista geeneistä ovat niin erilaisia. Ihan hauskaa luettavaa, ei kovin tieteellistä tosin, mutta se voi olla vaan hyvä asia. Itse sain jo hyviä näkökulmia siihen, miksi me esikoistytöt menemme usein naimisiin pikkuveljien (tai ainoiden lasten) kanssa. Löytyykö muita?

Nyt sunnuntai-illan viettoon! Kirjoitelkaas kaikki kuulumisianne.
 
Keffelille onnea :heart:
Eipä tännekään ihmeitä kuulu, pakkasta on ollut ihan liikaa viime päivinä. Alkaa jo olla kevättä ikävä.. Räkätautikin alkaa kai pikkuhiljaa helpottaa, ehdittiinkin kaks viikkoa sairastaa.
Ollaan lähdössä Rodokselle 7.5. Eka pidempi reissu perheenä, lentomatkat, hotelliyöpymiset ja kaikki. No eiköhän se hyvin mene. Pojille olis passien hommaus nyt edessä.

Eetu koettelee mun hermoja aika paljon, komentamista ja kieltämistä riittää, eika sana meinaa tehota :eek: Eemeliäkin välillä muksii, osaa kyllä sit pyytää anteeksi ja tykätäkin. Mut eipä uskalla jättää vahtimatta ku Eemelikin on niin nopea liikkeissään. Kiipesi lelulaatikkon päälle (tv-tasoa vasten) seisomaan kun kurotteli ikkunalaudalta pehmolelua :eek: kyllä sydämestä kylmäs mut ehdin pelastamaan sen enneku kupsahti nurin. Jos meinaan syödä rauhassa tai käydä rauhassa vessassa, on Eemeli otettava syöttötuoliin istumaan mun näkösälle... Aika monta kolhua on kyllä Eemeli ehtinyt saada, Eetun kans oli paljon helpompaa kun se lähti liikkeelle paljon myöhemmin. No hyvä kun kehittyy niin on sit Eetulle jo ens kesänä juoksukaveri :heart:

Milekoa oli mukava nähdä Prismalla =)
 
Hienosti meni ensimmäinen pvä uudessa työpaikassa, mielelläni meen huomena uudestaan =) vähän pientä äklötystä ilmassa tosin, lääkekaapilla mukamas jotkut pillerit mitä jaoin haisi niin kamalan pahalle :$ jaa herkkä hajuaisti vai :D
Työhöntulo tarkastuksessakin kävin mutta enpäs saanu todistusta ennen kun oon käyny lääkärillä... sinne siis torstaina. Mun suonikohjuista oli huolissaan kun on suvussa sydän- ja verisuonivaivoja :eek: ne siis tullu raskauksien tuloksena.. sit kun mulla tossa vuoden vaihteessa veti alaselkä ihan jumiin ilman mitään kummempaa syytä enkä käyny siitä lääkärissä niin ei ollut ilmeisesti hyvä asia :whistle: nooo, tuleepa kerrankin perusteellinen tarkastus, eipä tee vissiin huonoa mullekkaan...

Piti kysellä tossa aiemmin et miten teidän lokakuisilla vaippa ja tutti asiat on mallillaan? Meillä edelleen tutti on, tosin nyt saatu päivistä pois kun Pessi päätti että on iso poika. Vaipan kanssa on käyny samalla tavalla, haluaa olla ilman vaikka koko ajan.. aikasemminhan tuo oli jo hienosti ilman vaippaa mutta sitten tuli ihme kausi että ei suostunu ollenkaan oleen ilman vaippaa.. Nyt on päättänyt "olla ito ja leipat poika"... :)

Jeps, mutta jospa siirtyis tonne töllölle reality sarjojen pariin. Oon muuten yrittäny vähän kattella tuolta lokakuisten 2010 pinoa, mutta ei kyllä yhtään nappaa samalla tavalla kirjotella kun tänne aikoinaan... vähän jotain lueskellut.

Kiitos kaikille onnitteluista :heart: te ootte yhtä ihania kun aina ennenkin :heart:
 
keffeli kyseli tutista ja vaipasta,tutti jäi silloin syksyllä 2v synttäreiden tietämillä muistaaksein pois :eek: ja vaippa on edelleen,toisina päivinä suostuu käymään potalla ja sinne jotain tekemään että vaippa saattaa olla lähes koko päivän kuiva.ja kotona pitää päästä ihan pöntölle istumaan,ja siihen tekee lähestulkoon joka kerta pissit,ja sitten pitää saada ite pyyhkii paperilla,ja vetää vessanpytty ja pestä kädet :D
kakan tekee hoidossa pottiin,mutta kotona piiloutuu yleensä eteisen oven taakse tai tonne uunin taakse tekemään kakkaa :LOL:

pakkasta on ollut ihan riittämiin |O ja luntakin tuli eilen taas kiitettävästi.lauantaina meillä mittari paukku 31.6 astetta,kaveri asuu tuolla joensuun yläpuolella,niin heillä oli 36.8 astetta pakkasta ollut.

pitää lähtee tota neitii rauhottamaan,niin tuntuu olevan taas vauhdikkaat nukkumaankäynnit et huh huh..pientä pomppimista ja hyppimistä meijän sängyssä..isältää taitaa palaa kohta käämi :D
 
Mukava kuulla Keffelinkin kuulumisia :D Mie oon yrittänyt kirjoitella tuolla tammikuisissa, mutta jotenkin tämä jengi tuntuu kotoisammalta. Sillä varmaan synnytyskertomuksenkin kaksosista tänne kirjoitin, enkä tammikuisten odotuspinoon :snotty: Välillä me ollaan itseasiassa aktiivisempiakin, kuin tammikuun vauvapino...

Tutti meiltä jäi kesällä pois. Oli enää unikäytössä, mutta eräänä päivänä otin ja leikkasin tutista pään pois. Ekan illan hoki 'tutti rikki' ja sillä selvä. Tais olla vanhemmille kovempi pala kuin pojalee :whistle: Oppi samalla tuon 'rikki'-sanan.
Vaippa on tiiviisti pojan päällä :ashamed: Hoidossa käy silloin tällöin potalla. Kotona ei ollenkaan. Mutta en ole kyllä yhtään aktiivinenkaan asian kanssa. Minusta on niin paljon helpompaa, että tuo on vaipoissa (huono, laiska äiti). Kesällä on tarkoitus paremmin paneutua asiaan. Nyt juuri meillä mennään aika monessa asiassa siitä mistä helpoimmalla pääsee. Tiedä sitten onko hyvä vai huono asia...
 
Eemeli käyttää vaippoja ihan koko ajan. Potalla kyllä käy monta kertaa päivässä ja vaippa voi olla ihan kuivakin, mutta kakkoja ei suostu tekemään muualle kuin vaippaan. Ilmoittaa kyllä erittäin kuuluvasti koska vaippa on vaihdon tarpeessa... Ensi kesänä viimeistään on vaippa saatava pois tai sitten ei voi syksyllä kerhoa aloittaa... :|
Mutta antaa nyt olla pieni vauva siinä asiassa, kun kohta on toi vauvakin täällä...
 
Meiltä tai siis Juholta jäi tutti pois vähän Iinan syntymän jälkeen, oliskos sitten ollu jotain aika tasan 2v päivän tienoilla, en nyt ihan tarkkaan muista.
Kerran venkuili taas päiväunille käymisen kanssa ja sanoin, että jos olet niin iso poika ettet nuku päiväunia, niin et tarvi tuttiakaan ja sen voi sitten heittää roskiin, jätkä totes että viedään tutti roskiin. Niin tuo sen sitten ite sitten kanto ja ekana iltana kysy tutin perään ja sanoin että veit itse roskiin, etkö muista. Ja tais täälläkin olla kovempi pala vanhemmille kun pojalle :ashamed: :whistle:

Vaipat on päivittäin vielä käytössä, kesällä jätetään sitten pois. Satunnaisesti tekee pissan pottaan, kakkaamaan ei suostu.

Mä tosiaan olisin innokas vielä tänne kirjottelemaan, mutta en viiti mitään "monologia" täällä yksinäni vetää :D

Muuten tänne ei mitään ihmeempiä, Iinalle pukkaa ensinmäistä hammasta :heart: . Juholla samat menot kun aina :heart: . Koira on :headwall: |O mutta silti :heart: kissat sitten taas :kieh:
Isäntäkin on ihan :heart:
 
eilen illalla meijän neiti repäs ja sano "tyhmä äiti" :eek: siis näköjään tuo tyhmä sana on tarttunut varmaankin hoidosta,kun meillä ei ketään tyhmitellä..ja muutenkin inhoon koko sanaa,kun töissä yhellä muksulla menossa joku ihmeen "tyhmä" vaihe,niin jo rupes sekin ärsyttämään,vaikka kuin kiellät ja selität että kukaan ei ole tyhmä,ja toista ei saa sanoa tyhmäksi,ja kun selkäs käännät niin joku tulee kielimään että se sano tyhmäksi..

sai neiti kyllä "ripityksen" sanoin että ketään ei tyhmitellä,ja tosi ruma sana.pitää varmaan kysästä hoitajalta että "isot" pojatko antaa vaikutteita :eek: taas kerra..ihan ihme juttuja neitillä on välillä,ja ei voi mistään muualta niitä"imee itteesä" ku hoitopaikan isommilta pojilta..

onko sitten hyvä,vai huono asia?puuttuakko vai ei?



 
Huomenta,

pitkästä aikaa tulin lueskelemaan kun odotan että tytöt herää ja olihan täällä iloisia uutisia :) Onnea Keffelille :heart:

Voin kirjoitella myöhemmin lisää (tosin ei meille mitään ihmeellistä kuulu...) mutta Niinukalle piti tulla sanomaan että meillä tyhmä-sanaa käytettiin tuossa n. 2 kuukautta sitten varmaan eniten koko sanavarastosta. Oli tyhmä-äiti ja tyhmä-anni jne. Juttu alkoi riistäytyä käsistä, joten lopetettiin Seikkailija Dora sarjan katsominen. Siinä nimittäin Velmu Kettu sanoo kokoajan "tyhmäääääää". Ja sekös tyttöjä nauratti. Ei ole enää tyhmä-sana käytössä. Mut onhan niitä muita, nyt on tullut pieru ja pylly jutut. Päiväkodistahan niitä oppiim mutta tuo pylly-sanakin on Mimmi-Lehmästä, siinä sanotaan lause "täältähän näkee koko maailman, ja lehmän pyllyn". Ja sekös taas tyttöjä naurattanut. Eli taitaa meillä aika paljon tulla televisiosta nuo jutut, vaikka annamme katsoa vain sallittuja lastenohjelmia. Mut ei kai nuo niin vaarallisia, aina juttelen että mitä ei saisi sanoa, mutta kuuluu varmasti ikäkauteenkin koittaa sanoa kaikkea "kiellettyä" ja sitten kikattaa ja räkättää.
 
Onnea Keffeli! :heart:

Tutti ja vaippa... Tutti jäi pois kun ikää oli 1v 4kk, meinas olla ihan mahotonta kun olis pitänyt olla suussa ja molemmissa käsissä yhtä aikaa. Vaikka eihän tuo koskaan ole oikeastaan päivällä syönyt, yökäytössä lähinnä ja autoreissuilla. Vaipat on öisin ja jos pidemmälle autoreissulle lähdetään. Pissan kanssa päiväkuiva on ollut nyt ehkä pari kuukautta, kakka on viimeksi tullut vaippaan joskus 1v tienoilla, melko aikasin oppi siis sen ilmaisemaan. Olisko sitten osannut jo jotenkin yhdistää että vaippaan kakkaaminen ja kipu liittyy yhteen, tuolla kun aina meni iho rikki pepusta vaikka kuinka heti olis mennyt pesulle.

Omaan napaan ei kummempaa, kotona ollaan edelleen eikä nyt hetkeen olla töihin menossakaan...
 
Moikka :wave: Tyhmä-sanaa täälläkin toistettiin muutaman kerran kunnes huomasin mistä Eetu sen oli oppinut, Kaaposta.. Meil on Kaapoja digiboxilla tallennettuja ja ne on Eetun suosikkeja, yhdessä jaksossa toistetaan monta kertaa sana tyhmä. Mä poistin sen jakson eikä sitä sanaa sen jälkeen ole kuultu. Hoidostahan lapset niitä varmaan oppii, siis noita "ei mukavia" sanoja, Eetu kun on kotihoidossa niin jotenkin pystyy vielä kontrolloimaan sen puhumisia. Ja sitä mitä katsoo telkusta.

Tutti jätettiin Eetulta pois syksyllä paria viikkoa ennen 2v synttäreitä. Vaippa on vielä unilla ja ulkoillessa, monesti kyllä aamuisinkin nykyään kuiva. Potalle tekee kaiken kun vaan potalla käytetään, mielellään käy. Ettei ihan täydelliseltä kuulosta niin kerrottakoon et just eilen tapahtu kakkavahinko.. :) onneks sattu oleen vaippa kun yskän takia ollaan nyt muutamana päivänä päivisin pidetty vaippaa (kovasti kun yski niin tirahteli pissaa housuun). Pääsääntöisesti Eetu on kakat tehnyt pottaan jo varmaan yli vuoden ajan mut aina joskus sattuu noita vahinkoja.
Kypsä ei vielä ole ihan vaipattomaksi, mut ihan hyvällä mallilla.
 
Tyhmää tuo tärpästikkeli on viljellyt jonkin aikaa... ja yleensä se on aina äiti se tyhmä täällä talossa :whistle: Ja välillä oon ollut pashka äitikin, että näin :/ Laatusanat hallussa, kiitos murkkujen ja isompien tenavien :kieh: äitihän ei pahoja sanoja ikinä suusta päästä :saint:

Mulla on kamala räkis päällä :headwall: mut pakko saada ittesä kuntoon kun pääsis ens viikolla lomailemaan töihin :D Tarjottiin hommia samaan pk:n (näillä näkymin koko viikoksi) missä oon viime ja toissa viikolla muutaman päivän ollut :D

Vaipoista... käytössä on. Tuo prinsessahan ei kankkua potalle vie |O Ja jos hullun tuurilla suostuu istumaan niin mitään ei tee muuta kuin laulelee tuiki tuiki tähtöstä :LOL: Kesällä sitten lähtee vaipat ees osittain
 
Tervehdys :wave:
Lukemassa olen käynyt lähes joka päivä mutta jotenkaan ei vaan saa aikaiseksi itse kirjoitella :ashamed: Enemmän tulee kirjoiteltua tuolla odotuspuolella vaikka en sielläkään kovin ahkera jaksa olla..

Vaipat on olleet nyt pois käytöstä muutamia viikkoja tai siis tilanne on se että päivällä ei vaippaa käytetä ja yöksi äiti pakottaa tytön sitä käytäämään :whistle: Eli kun alkoi tuo potalla käymisen jalotaito valjeta Ilonalle niin hänpä ei enää vaippaa huoli ollenkaan. No onhan hän ollut öisinkin kuiva, mutta olen varmuuden vuoksi halunnut vielä vaipan laittaa jos se vahinko vaikka tulee kun tosiaan tätä potalla käymistä on ollut vasta muutama viikko.. Uhmaa riittää ja EN on sana jota viljellään kaiken aikaa |O myös ITE on hyvin suosittu sana :D Tutti jäi pois viime kesänä..
Pihla kävelee ja höpöttelee kovasti, isosisko on ihana leikki- ja nahistelukumppani. Hyvin näillä kahdella tuntuu leikit sujuvan höystettynä tietysti perinteisillä siskosten välisillä erimielisyyksillä :whistle: Saa nähdä miten nämä pienet ottavat tulevan vauvan vastaan, kummalle mahtaa olla kovempi pala.. Vielä tässä olisi 7 viikkoa laskettuun aikaa...
Vatsatauti vaan veti nyt tämän perheen aika heikkoon kuntoon, kun tosiaan sunnuntaina iski tosi raju vatsatauti ihan jokaiseen. Pikkuhiljaa alkaa elämä voittaa, mutta oli surkeaa katsella etenkin näiden pienten sairastelua ja eihän tuo ollut kaukana ettei tarvinnut itse lähteä käymään sairaalassa kun alkoi supistella ihan tosissaan, mutta onneksi loppui itsestään...

Keffelille onnittelut hienoista uutisista :flower: ja mukavaa masunkasvattelua :heart:
Tin onnittelut tulevasta perheenlisäyksestä :flower:
Lillikselle tsempit viimeisiin odotuspäiviin :D vauvauutisia odotellen..
Krisulle onnittelut pojasta :flower: Harmi että synnytys ei mennyt ihan toiveiden mukaan, oli kyllä outoa käytöstä kätilöltä jättää yksin ponnistelemaan vaikka olikin ruuhkaa..

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!!!!
 
Mä tuun heti teille tänne ruikuttaan :whistle: tänään alko töissä pienen pieni vaaleenpunanen vuoto joka on ollu nyt rusehtavaa myöhemmin :( ihan pieniä määriä onneks tulee eikä oo kipuja missään niin ei vissiin pitäs olla mitään hätää?!?!... viikkoja on siis joku 6+4 tai jotain... :eek:

Pessi ei kans kyl taas näköjään suostuis laittaan vaippaa yöks, mutta sain suostuteltua. En jaksais kyllä yhtään pissapyykkiä nyt. Tänään oli Pessiä kovasti pelottanut kirjastoautolla :eek: en kyl ymmärrä miks... Oli sit iltapäivän tarhassa vaan toistellu itelleen et "ei oo mitään hätää, ei taavi pelätä" :D reppana :LOL:
Tyhmä sanaa meilläkin viljellään..lähinnä niin et Peetu haukkuu Pessiä tyhmäks ja sit Pessi alkaa huutaa Peetulle suoraa huutoo, että "en oo tymmä, Peetu on tymmä" Kovasti koitan kieltää ja ripittää mutta tuntuu että ei Peetulle varsinkaan mee mikään jakeluun mitä mä sanon.

Nyt pois koneelta, kulta tulee kohta töistä kotiin :heart: hää menee varmasti ihan paniikkiin kun kerron että vähän vuotelee jotain ylimäärästä :(
 
Huoh, olin 12h töissä päänsärkyisenä ja huippaavana |O . Silti piti vielä tännekin kurkistaa :heart: . Myöhemmin lisää, mutta Keffelille nyt kovasti peukut pystyssä! Eihän se todellakaan välttämättä mitään meinaa, mutta varmasti pelottaa. Mulla tässä vikassa raskaudessa tuli jotain vähän, mutta hyvin kävi :) .
 
tin
Hei, ja kiitos vielä onnitteluista!
Mäkin oon käyny tuola elomassuis-10 lueskelemas vähä ja todennu saman ku hipkukka ja keffeli että tänne kuulun ;) en edes jaksanu sitte ruveta sinne kirjotteleen tms, puran sitte teille :D
Keffelille paljon onnea :heart: kiva odottaa yhdes :) hätää ei oo siihen asti ku ei oo kipuja ja vuotoja yhtäaikaa, molemmat on tavallisia jos niitä on erikseen :)
Ja lilliksen kuulumisia oon käyny kurkkimas ja odotan :)
mä oon ihan ihmees ku maha on JO "aiva valtava" tai siis selvä vauvakumpu ja viikkoja on hiukan vajaa 16. Siis uskomatonta. Mulla oli Tatusta 21vkolla vielä tooosi pieni maha, eikä mikää vauvamaha vaan sellanen hiukan noussu. No ku kerran on venyny niin kai sen kasvua ei voi estää. Mutta omat housut kinnaa ja pahasti jo iltasin. :heart: ollaan aika hyvin salailtu vielä, vain läheisimmät tietää. mutta ku tästä seuraavaksi lähtee ilman toppatakkia ihmisen ilmoille, taitaa kaikki tietää :D

meillä ei viljellä tyhmä- sanaa, mutta "mene pois" on ahkerassa käytössä. ja itte on toinen. kaikki pitäis tehdä minä itte. ja muutenki tuo uhma on välillä niiiiiin rasittava.
suksilla tatu on vähä kokeillu hiihtää, ilman sauvoja tosin, mutta ok sujuu. luistimetki olis kunhan tämä pakkanen vähä helpottais.
vaipat on käytös yöllä ja pihalla. alkuvuodesta on ollu nyt pk:ski ilman vaippaa ja sielä sujuu paremmin ku kotona. tutti jäi pois reilu 1,5v erittäin kovan taistelun jälkeen :D

täälä muuten rauha maassa: ukko töissä melkein ympäri vuorokauden välillä ku tuota lunta piisaa. mulla on ollu nyt tosi pitkiä koulupäiviä, 10-14h mutta ens viikolla olis hiihtoloma. ihanaa. ajattelin kerranki olla ja nauttia. jos nyt ei töihin soiteta... mutta jotaki pientä omaa tampereen reissua yms olis tiedos. olympialaiset vie kaiken vapaa-ajan :D |O :heart:
 
mä täälä edelleen tiputtelen... :( ja tää on ihan perseestä... mähän tuun hullluks tän epävarmuuden kanssa. Menkkamaista jomotusta selässä,muuten ei mitään kipuja. Maanantaina pääsen ultraan, oli kiva neuvolan täti :) jos en sekoa ennen sitä...
 
Keffeli tiedän tunteen. Jätkän odotuksessa mulla oli vaihtelevasti tiputtelua. Mie stressasin niistä ihan kamalasti. Muistan vieläkin kuinka tää porukka käski ottaa ihan rauhassa :D En kyllä tainnut niin tehdä, vaan olin ihan hermoheikko. Turhaahan se silloin oli, huolestuminen. Kaksosista en sitten kummemmin meinannu reakoida, kun tuhrutteli (ajattelin vaan, että juu, taas tätä...).
:hug: Toivottavasti saat maanantaina selvyyden.
 
Keffelille :hug: , varmasti on hermoja raastavaa.

Tin =) , musta kanssa tuntu, että tällä kertaa maha pomppasi ihan älyttömän aikaisin esiin ja nyt on jo semmoinen olo, ettei tiedä miten tän kanssa taipuis mihinkään. Enkä mäkään oikein osaa tuonne toiselle puolelle kirjoitella vaikka välillä yritänkin.
 
Kyllä täälläkin hyvän tovin kuultu jo tyhmää... :ashamed: Mutta isommilta kopsaa kyllä ihan kaiken! Ei niitä vaan pysty millään estämään.

Tutin meillä neiti itse vei roskiin joulua ennen! =) Aattelin vaan, että selvä se, takaisin en anna. Par vkoa oli unet hakusessa, nukahtaminen kesti, mutta sitten alkoi sujua paremmin.

Vaipat meillä öisin käytössä, joskin miltei poikkeuksetta vaippa on aamulla kuiva. Päivisin ei oo ollu vaippaa varmaan kolmeen kk, päikyt menee myös ilman.

Keffelille :hug: , tiedän kuin raastavaa tuo on...Voimia!

Ja tulkaa vaan kaik odottajatkin tänne odotuksista kirjottaan! =) Kiva kuulla odotus-ajasta ja arjesta, ikuinen vauvakuumeinen kun on! :LOL: Ja muutenkin! =)
 
eipä ne peukut auttanu... kävin äippäpolilla ja tyhjää täynnä oli kohtu :( sinne se meidän uusi tulokas plumpsahti vessan pönttöön aamulla :( Onneks ei mitään kipuja oo ollu ollenkaan eikä vuotoakaan oo ollu ees niin paljon kun menkkojen aikaan.
No, ei muuta kun uutta yrittämään joskus tässä... onpahan tämä keskenmenokin koettu.

Palataan =)
 

Yhteistyössä