Huomenia,
erehdyin taas laittamaan viestini eilen illalla niin myöhään ja vielä vanhaan pinoon, ettei sitä monikaan varmaan ehtinyt lukea. Kiitti takaisintulotoivotuksista. nyt punkan pohjalle potemaan lenssua.
tässä vielä vanha viestini...
Tervehdys pitkästä aikaa!
Huolitaanko mua vielä mukaan vaik olen ollut viikkoja poissa? Muistaako kukaan vielä mua?
Kesti aikansa ennenkuin löysin teidät, ja olen vähän pihalla mutta aion skarpata taas! Ymmärsin, että teillä on kerho? Anelin joskus sinne tunnareita, kun viimeksi kirjoittelin... Oisko millään mahdollista päästä joukkoon iloiseen?
Uuh, eipä tuntunut kivalta lukea taas kerran sorsimista noista soseista... kuka viksu se täällä totesi, että taitaa olla kyseessä besser-wisser mama? Vaik itsekin olen tullut äidiksi yli 30-vee ja lapsia on vain 1, minusta jokainen äiti on yhtä hyvä lapselleen, eikä kenelläkään meistä ole oikeutta tuomita toisiamme. Miksi äideistä tulee susia toisilleen ??? Mikä antaa naiselle oikeuden arvostella törkeästi toinen toistaan heti kun on tullut äidiksi? Yhtälailla soseiden ja korvikkeen antajat voisivat hyökätä imettävien äitien kimppuun... Tietääkseni imetyksestä ei jaeta mitalleja, mikä tekisi imettävistä äideistä sen parempia kuin ne, jotka syystä tai toisesta ei voi imettää. Meillä tisuttelu loppui tapaninpäivänä, mut huonoa omaatuntoa en siitä kanna, enkä suostukaan. sori tää paasaus, alko vaan sappi näköjään kiehumaan
Mitäs meille kuuluu... Nooh, beibi sai kunnon flunssan ja taas oli valkosipulit käytössä. ja nyt näköjään minä tulossa kipeäksi, korvia särkee (hassua ku ei ole koskaan aikaisemmin särkynyt, mun korvat on näköjään altistuneet lastentaudille...). Olen kunnostautunut laihiksessakin, vaik lipsumisia kaffeepöydäs tapahtuu päivittäin (penteleen laskiaispullat tämän sai aikaan) mut siitä huolimatta painoa on pudonnut 6 kg! Olen aika ylpeä lukemasta, vaik itse sanonkin...
Mies pitää nyt pari viikkoa lomaa, ja pitäs vähän sukuloida. saa nähdä, jaksetaanko ajella Raaheen sukulaisiin, kun eivät ole pientä vielä nähneet.
Niistä surullisen kuuluisista soseista ja kiinteistä. Kiitoksia vaan rakkaat sisaret vinkistä, ihmettelin kun toisilla velliä uppoaa niin hyvin ja meillä ei neidille kelvannut. No, eipä tämä äiskä ollut eka tajunnut laimentaa sitä korvikkeella, et olis tuttua makua... johan uppoaa kun luki teidän vinkit.
Kiinteitä ollaan maisteltu yli 2 viikkoa jo, ja bonan kasvikset maistuu hyvin! Samoin hedelmäsoseista päärynä-sose? Mikä on teidän vauvan suosikki?
Ne porkkana-tahrat on muuten hc:stä! Tabortilla olen saanut irtoamaan, mikäli olen heti tuoreeltaan saanut vaatteen pesuun. mut pari ihanuus-bodia on jo menny pilalle...
Viikon alkuja, nyt menen odottelemaan oscar-gaalan alkua (meinataan hullut valvoa).
Niin ja Piituli, kerhon oven vartija, päästätkö Ippulin sisään?
Ippuli
(is back)
*muoks. korvat eivät ole särkyneet. niitä vain särkee. *