Nukkumisesta Sara nukahtaa itsekseen. Illalla syötän meidän sängyllä ja sitten siirrän omaan petiin. Välillä joudun ottamaan hetkeksi syliin tai tarjoan tuttia (jota se ei syö kaksi sekuntia). Päikkärit Sara on nyt nukkunut sisällä vaunuissa, ja sinnekkin vaan hänet nostan ja nukahtaa itsekseen ilman heijausta. En oo varmaan vielä kertaakaan varsinaisesti joutunut nukuttamaan Saraa. Muutenkin pyrkinyt siirtämään sylistä sänkyyn/vaunuihin, ennenkuin on täydessä unessa. Mä oon laiska äiti, ku haluan päästä tossakin helpolla, et nukahtaa ihan ite
Nauramisesta Saran saa nauramaan välillä, mut hirveen työn takana se on vielä =) Saa vääntää naamaa kummalisiin asentoihin ja pitää ihme ölinää, niin sit tulee nauru. Paitsi sit tietty ku mun porukat kävi eilen, niin mun isä sai Saran nauramaan heti =) Se on kyllä ihan yli ihana ääni :heart:
Nyt mä jatkan siivousta.
Nauramisesta Saran saa nauramaan välillä, mut hirveen työn takana se on vielä =) Saa vääntää naamaa kummalisiin asentoihin ja pitää ihme ölinää, niin sit tulee nauru. Paitsi sit tietty ku mun porukat kävi eilen, niin mun isä sai Saran nauramaan heti =) Se on kyllä ihan yli ihana ääni :heart:
Nyt mä jatkan siivousta.